På National Geographic går det nå et program(Earth Investigated) om UFOer og mystiske fenomener som har blitt observert flere år, og om folk som har opplevd det. :mozilla_smile: Sitter og ser på det nå:)
Det begynte for 10 min siden...
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFO/romvesen program på TV nå!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 20:26
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: UFO/romvesen program på TV nå!
kjekt om du sa hvilken kanal ogsåCatzy skrev:På National Geographic går det nå et program(Earth Investigated) om UFOer og mystiske fenomener som har blitt observert flere år, og om folk som har opplevd det. :mozilla_smile: Sitter og ser på det nå:)
Antall ord: 52
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
-
- Nybegynner
- 18
Re: UFO/romvesen program på TV nå!
^^ på national geographic :mozilla_wink:anniren skrev:kjekt om du sa hvilken kanal ogsåCatzy skrev:På National Geographic går det nå et program(Earth Investigated) om UFOer og mystiske fenomener som har blitt observert flere år, og om folk som har opplevd det. :mozilla_smile: Sitter og ser på det nå:)
Antall ord: 59
Hide post links |
aahh.. den har jeg ikke.. får bare leve uten jeg da.. hive meg i dusjen heller..
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jaja...Høres deilig ut med en dusj da :mozilla_wink:
Antall ord: 11
Hide post links |
det var det også skal jeg si deg.. soooove tid.. zzzCatzy skrev: jaja...Høres deilig ut med en dusj da :mozilla_wink:
Antall ord: 24
Hide post links |
Det programmet er ikke det beste UFO programmet.
Det jeg savner mest var når jeg hver fredag når jeg kom hjem fra skolen, så satte jeg meg ned i godstolen og så på sånne "hardbarka" UFO serier på Discovery Channel for noen år siden.
Dumt at de har sluttet med å vise de seriene
Det jeg savner mest var når jeg hver fredag når jeg kom hjem fra skolen, så satte jeg meg ned i godstolen og så på sånne "hardbarka" UFO serier på Discovery Channel for noen år siden.
Dumt at de har sluttet med å vise de seriene
Antall ord: 56
Hide post links |
Det finnes flere programmer som undersøker Ufo fenomenet.
History channel synes jeg har mye bra.
History channel synes jeg har mye bra.
Antall ord: 16
Hide post links |