UFO, Kornsirkler & fenomenArea 51

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

UnableStorm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2007 22:52
17
Kjønn (valgfri): Gutt tror jeg..

Area 51

Innlegg av UnableStorm »

hva er inni Area 51?
hvorfor er Area 51 så topp hemmelig?
Har de romvesener der?

Skriv spørsmål og teorier
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghds
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Apr 2008 19:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: secret

Innlegg av ghds »

Area 51 er det et militært base og folk skal ha sett ufoer over der
Antall ord: 16
Fugly means funny and ugly.Lolcats are made 4 u 2 lolalot
GO CHUPACABRA(jeg vet at jeg har skrevet noe dumt men hva??)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

d er en plass der folk kutter opp aliens. aliensene ble sure for dt derfor har folk sett ufoer der :mozilla_laughing:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 15:21
17
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

ghds kommer nærmest. Area 51 er et amerikansk hemmelig anlegg for utprøving av militært materiell. Slike steder finnes i alle land, også Norge. Du finner Area51 hvis du søker på GoogleEarth, det er ikke mer hemmelig enn som så. Rett i nærheten finner du Groom Lake, hvor de tester ut slikt som fly.
Det er ingen grunn til å tro at det finnes skapninger fra fremmede planeter der, langt mindre at de skjærer dem opp.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Skeptikerdama skrev:ghds kommer nærmest. Area 51 er et amerikansk hemmelig anlegg for utprøving av militært materiell. Slike steder finnes i alle land, også Norge. Du finner Area51 hvis du søker på GoogleEarth, det er ikke mer hemmelig enn som så. Rett i nærheten finner du Groom Lake, hvor de tester ut slikt som fly.
Det er ingen grunn til å tro at det finnes skapninger fra fremmede planeter der, langt mindre at de skjærer dem opp.
Google earth ? - hva ligger under bakken, og hva ligger inne i fjellet ?
Det vet vi overhode ingen ting om.

Du sier også at "Det er det ingen grunn til å tro at det finnes skapninger fra fremmede planter der"..

Jaha, dette vet vi heller absolutt ingen ting om, gjør vi vel ?
Så dette blir synsing.

Kan man ikke bare være enige om at vi IKKE vet.
Holde alle dører åpne. Det kan slå alle veier dette.

Som andre beskriver i andre innlegg her, vi MÅ ta dette på alvor.
Ikke blåse det vekk som tull og tøys.
Antall ord: 183
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Las en plass at de på "den andre siden" ikke tillater at vi mennesker utrydder verden helt... Og at dei derfor følger med der dei kan lage våpen som kan utslette oss... Så kanskje det kan være en grunn til at ufoer sirkler over der, for å følge med....
Antall ord: 52
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

ufo skrev:
Skeptikerdama skrev:ghds kommer nærmest. Area 51 er et amerikansk hemmelig anlegg for utprøving av militært materiell. Slike steder finnes i alle land, også Norge. Du finner Area51 hvis du søker på GoogleEarth, det er ikke mer hemmelig enn som så. Rett i nærheten finner du Groom Lake, hvor de tester ut slikt som fly.
OK, hva ligger under bakken eller inni fjellet?

Vi vet en del om det. Vi vet at det er mange falske flmer fra området, vi vet at det militære holder på området og vi vet at militæret også har behov for å holde en del hemmelig.
Du sier også at "Det er det ingen grunn til å tro at det finnes skapninger fra fremmede planter der"..

Så dette blir synsing.
Nei, det vet vi faktisk en del om. Enten så har vi grunn til å tro det eller så har vi ikke grunn til å tro det.

Mener du det finnes grunn til å tro det befinner seg utenomjordiske vesener på Area 51?

Vi må gjerne slå oss til ro med at vi ikke vet hva som er der. Men hvorfor må vi ta det på alvor? Det er jo stort sett bare tull og tøys. Hvis du kan vise til noe som klart er noe annet, så skal jeg gladelig revurdere mitt syn.
Antall ord: 326

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Skarabè skrev:Las en plass at de på "den andre siden" ikke tillater at vi mennesker utrydder verden helt... Og at dei derfor følger med der dei kan lage våpen som kan utslette oss... Så kanskje det kan være en grunn til at ufoer sirkler over der, for å følge med....
Ja, ingen dum teori dette.

Så en dokumentar hvor de mente at den første atomsprengningen her på jorden hadde satt fart i "aliens". De oppfattet kanskje ekkoet av dette et eller annet sted i universet ?

Ikke noe som er bedre enn det. Skal vi berge restene av jorda så trenger vi SKIKKELIG hjelp.
Tror ikke vi mennesker noen gang klarer å slutte å krige. Vi er på et såpass lavt stadium enda. Sukk :mozilla_cry:
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

BA. skrev:
ufo skrev:
OK, hva ligger under bakken eller inni fjellet?

Vi vet en del om det. Vi vet at det er mange falske flmer fra området, vi vet at det militære holder på området og vi vet at militæret også har behov for å holde en del hemmelig.

Så dette blir synsing.
Nei, det vet vi faktisk en del om. Enten så har vi grunn til å tro det eller så har vi ikke grunn til å tro det.

Mener du det finnes grunn til å tro det befinner seg utenomjordiske vesener på Area 51?

Vi må gjerne slå oss til ro med at vi ikke vet hva som er der. Men hvorfor må vi ta det på alvor? Det er jo stort sett bare tull og tøys. Hvis du kan vise til noe som klart er noe annet, så skal jeg gladelig revurdere mitt syn.

Jeg aner ikke hva som ligger inne i fjellet eller under bakken på area 51.
Men, det hadde unektelig vært moro vite det :mozilla_wink:

Er enig i at det foregår militær aktivitet i dette området selvsagt.
Det er også sikkert utvikling av våpen og flyteknologi på stedet.
Selvsagt er det da også et hemmelig/gradert område.

Men, det utelukker jo ikke at det er helt andre ting som foregår der også.
Ting vi ikke skal vite. Hadde det vært så rart ? Med andre ting så behøver jeg neppe å forklare det på nytt :)

Du skriver sitat: "Hvorfor må vi ta dette på alvor, det er stort sett bare tull og tøys".
sitat slutt.

Vi bør ta dette på alvor og forberede oss på hva de har skjult der over lang tid.
Med å skrive at det stort sett bare er tull og tøys så avfeier du alle og en som har
fortalt sine historier om hva de har vært med på i dette anlegget.

Men, du velger å tro på de som sier at det IKKE finnes noe "unaturlig" der - for å bruke det ordet. Du tror på de menneskene som avfeier dette som tull.
Kan man være sikker på at DE snakker sant, eller ønsker man å tro det.

Jeg ønsker ikke å tro noen av partene, men velger å TRO at det er noe meget
spesielt de skjuler der, og da tenker jeg på Aliens/ufo's selvfølgelig.
Antall ord: 577

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev:

Så en dokumentar hvor de mente at den første atomsprengningen her på jorden hadde satt fart i "aliens". De oppfattet kanskje ekkoet av dette et eller annet sted i universet ?

Ikke noe som er bedre enn det. Skal vi berge restene av jorda så trenger vi SKIKKELIG hjelp.
Tror ikke vi mennesker noen gang klarer å slutte å krige. Vi er på et såpass lavt stadium enda. Sukk :mozilla_cry:
Den første prøvesprengningen her på jorden var en liten eksplosjon, og jeg tviler sterkt på at denne gav noe særlig ekko ut i universet. Bare tenk på hvor mange supernovaer som skjer der ute f.eks.
Og uansett bor nok ikke eventuelle romvesener så nærme jorden. Det vil ta eventuelle signaler fra en atomeksplosjon mer enn noen titalls lysår å nå en slik eventuell bebodd planet, og det ville tatt dem mer enn noen titalls lysår å komme hit.

Vi bør nok ikke sette vår lit til hjelp utenifra. Skal vi løse problemene på vår egen klode, må vi fikse det selv.
Skulle vi hatt diplomater utenifra som skulle redde oss, måtte de nok bearbeidet politikken i hvert enkelt land ganske formidabelt.
Antall ord: 206
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev: Jeg ønsker ikke å tro noen av partene, men velger å TRO at det er noe meget
Isåfall så tror du på den parten som mener de skjuler romvesener og fremmed teknologi.
Antall ord: 47
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:
ufo skrev:

Den første prøvesprengningen her på jorden var en liten eksplosjon, og jeg tviler sterkt på at denne gav noe særlig ekko ut i universet. Bare tenk på hvor mange supernovaer som skjer der ute f.eks.
Og uansett bor nok ikke eventuelle romvesener så nærme jorden. Det vil ta eventuelle signaler fra en atomeksplosjon mer enn noen titalls lysår å nå en slik eventuell bebodd planet, og det ville tatt dem mer enn noen titalls lysår å komme hit.

Vi bør nok ikke sette vår lit til hjelp utenifra. Skal vi løse problemene på vår egen klode, må vi fikse det selv.
Skulle vi hatt diplomater utenifra som skulle redde oss, måtte de nok bearbeidet politikken i hvert enkelt land ganske formidabelt.
Nå sammenligner du med hvor langt vi mennesker har kommet teknologisk.
Det blir etter min mening helt feil. Om "de" ligger tusen, kanskje millioner av år fremfor vår teknologi, så har de sikkert ikke noe problem med å vite hva som foregår hos oss.

Tror vi faktisk skal være glad for vi har noe som holder et øye med oss. :mozilla_wink:
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:
ufo skrev: Jeg ønsker ikke å tro noen av partene, men velger å TRO at det er noe meget
Isåfall så tror du på den parten som mener de skjuler romvesener og fremmed teknologi.
Om jeg skulle velge JA - jeg tror nok det.
Og ikke minst så TROR du på det motsatte :D
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev:
Nå sammenligner du med hvor langt vi mennesker har kommet teknologisk.
Det blir etter min mening helt feil. Om "de" ligger tusen, kanskje millioner av år fremfor vår teknologi, så har de sikkert ikke noe problem med å vite hva som foregår hos oss.

Tror vi faktisk skal være glad for vi har noe som holder et øye med oss. :mozilla_wink:
Jeg har ihvertfall noe å sammenlikne med. Jeg tar ibruk det jeg vet om fysikk. Du har faktisk ikke noe annet å vise til enn din egen tro på dette punktet.

Jeg syns ikke det er en lur idè å gå rundt å være glad for at noen passer på oss så lenge vi ikke vet et fnugg om det.
Antall ord: 123
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev: Om jeg skulle velge JA - jeg tror nok det.
Og ikke minst så TROR du på det motsatte :D
Jeg velger, som sagt mange ganger tidligere, ikke å tro på noe som helst. Jeg støtter meg til det som er kjent, og kalkulerer sannsynligheten for ting. Jeg har aldri sagt at vi ikke har besøk fra verdensrommet, men jeg har påpekt at det er forsvinnende liten sannsynlighet for det.
Antall ord: 72
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links