KB skrev:BA. skrev:Enda mer Discolsure Project.
Det er en
innbringende non-profitorganisasjon, som tar
betalt for å vise sin informasjon. Løgnere kaller vi slikt.
Jeg har tidligere vist at de uten å bekymre seg det minste lyver om sine vitner, og lar dem lyve så mye dem vil.
De fleste vitnene deres kan kun videreformidle informasjon de har fått av andre, dvs. at det er knapt med førstehåndsvitner der.
I 2001 skulle de komme med banebrytende informasjon som skulle løse hele verdens energiutfordring, hvor har det blitt av denne gratisenergien?
"DE lyver". blir for enkelt.
Jeg har dokumentert at de lyver, dermed er det ikke for enkelt, men et korrekt argument.
out of the blue. er en "useriøs film" punktum.
Og jeg har dokumentert hvorfor den er useriøs, så slike enkle forsøk på å gi inntrykk av at jeg har dårlige argumenter kan du kutte ut med en gang.
Du viser til en artikkel som snakker om EN i disclosure project som har ikke snakket HELT likt under hvert intervju. dette er EN mann.
Du Tar her alle over en kam. Dette kalles for å generalisere. du generalisere fryktelig mye ba.
Nei, jeg har snakket om Disclosure project, som påstår de er non-profit, men som skal ha penger fra alle kanter.
Og jeg har snakket om Seargeant Stone, som ikke egentlig hadde noen militær grad, men som var sikkerhetsvakt på et kjøpesenter. Det var ikke slik at han tilfeldigvis hadde litt annerledes forklaring på to forskjellige intervjuer, men to vidt forskjellige fortellinger.
Jeg har ikke nevnt
de som så et fyrtårn i England, eller han som er vitne
fordi faren hadde en hemmelig karriere
Ting er mer kompliserte en enten/eller forklaringer.
Sendingen i 2001 ble delvis Jam'et.
Kort tid etter skjedde dessverre twin towers episoden.
Hva så, var det et hinder fra å løse energiproblemet verden står overfor?
I et radio intervju snakker Dr Greer om denne energien. og at det som skal gjøres er å samle verdens forskere, for å klare å lage et system med fri energi. Han vet jo det er mulig.. deretter vil denne energien bli visst frem til store folke mengder slik at media følger det opp. Husker jeg ikke feil var det å få installert dette enrgi systemet inn i en flygende tallerken, for så å vise hvordan den kan bevege seg.
Det var denne energien han skulle vise fram i 2001, og jeg fatter ikke hvorfor noen flykrasj skulle hindre denne offentliggjøringen.