UFO, Kornsirkler & fenomenTids Reiser..

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Vermilion Oriol skrev:Hmm....reising i tid hadde vært kjekt....skulle ha reist tilbake til 60-tallet jeg, hvis det var mulig. Eller oldtidens Hellas, eller romerriket :D
"kunne dratt til "Heartbeat - Aidenfield" en tur kanskje ;-)
60 tallet var en RÅ tid.. hehe.
Antall ord: 43
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Borte..

Innlegg av Borte.. »

ufo skrev:
Vermilion Oriol skrev:Hmm....reising i tid hadde vært kjekt....skulle ha reist tilbake til 60-tallet jeg, hvis det var mulig. Eller oldtidens Hellas, eller romerriket :D
Smack your lollypop!! :shock: Det er akkurat det jeg bl.a. tenker!!! :D
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Vermilion Oriol skrev:
ufo skrev:
Smack your lollypop!! :shock: Det er akkurat det jeg bl.a. tenker!!! :D
:D Ja ikke sant. Kanskje jeg er klarsynt mht. hva du tenkte på :mozilla_innocent:
Fengende serie det der. Nostalgi heter det vel. Oppgangstider. Ja, men da er det vel bare å få mekka en "Tidsmaskin" da. Det kan sikkert by på problemer. Min " UFO" burde kanskje funket for tidsreiser, men det må være noe feil i softwaren. Ellers så hadde jeg emigrert til 60 tallet omgående. Vekk fra dette 2008.
Antall ord: 128
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

dobbelpostet
Sist redigert av Borte.. på 28 Mar 2008 05:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

trippelpostet
Sist redigert av Borte.. på 28 Mar 2008 05:17, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Åh jeg vil være hippie med sånn kul hippie bil.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Damn!! Jeg tenkte også på det!!

Såg for meg at jeg skulle råne with ma crew rundt i en eller annen flower wagon, rundt i bygde-england :D

For å ikke snakke om å henge i Carnaby street, før jeg drar til USA som nærmest var 60-tallet lizzom :)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Homunculus skrev:Hmm sett ett par episoder nå..begge har sånn tekst greie på starten som sier at handligen i serien er basert på sanne historier..hmm. Små sjekka rundt også, finner verken ut om det stemmer eller ikke stemmer ;P
Jeg jobbet med en Engelskmann som bekreftet han hadde hørt historien i England for mange år siden.
Det var derfor jeg trodde kansje den hadde litt mere tyngde en bare fiction.
Kansje finner du noe om det. :mozilla_smile:
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

PSI tok historiene sine fra en privat organisasjon som kalltes O.S.I.R.
De drev med overnaturlig etterforskning.
http://fets3.freetranslation.com/?Seque ... uction.htm

Hvor stor troverdighet de hadde vet ikke jeg.

Her er en moderne gutt som påsto han var fra 2036...og er nå forsvunnet.
RADIO intervju.
http://uk.youtube.com/watch?v=TrDg1gIeTjE
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2007 20:22
17
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 3 ganger
I dag har JEG BURSDAG ! Gratuler meg ;)

Innlegg av martea »

guardian skrev:er ikke enig der, det er jo begrunn av feilene vi gjør at vi lærer,tror ikke man ska tukle med tidsreiser
Da har man jo på en måte gjort det, og man reiser tilbake, retter opp feilen, og har lærdommen ennå ;)
Antall ord: 48
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av martea »

Homunculus skrev:Er en umulig situasjon å tenke på da :P Stoppe en feil man har gjort tidligere i livet sitt.
Eks om en som har blitt lam pga han ble påkjørt av bil..reiser tilbake i tid for å stoppe seg selv med å krysse gaten det skjer i...og klarer det, det vil sette igang en stygg sirkel gitt. Fordi stopper han seg selv fra å ikke gå ut i veien..så ville han jo ikke blitt lam..og derfor ikke reist tilbake i tid for å stoppe seg selv...som der igjen ville ført til at han hadde gått ut i veien å blitt påkjørt fordi nettopp ingen var der å stoppa han..som igjen ville gjort så han hadde dratt tilbake i tid for å stoppe seg selv..osv osv osv heheh.
Men selvsagt..kan jo fungere at man dro tilbake i tid å stoppa seg selv..å ikke noe mer skjedde, han ble frisk og fin å kunne fortsette vidre..og fortsatt hatt lærdommen med å se seg bedre for i gatene..Men vanskelig å tenke ut gitt.
Kan selvsagt henda at man skaper en ond sirkel.
Men det som allerede har skjedd har skjedd, og det vil si at man må ha reis tilbake i tid, fordi det har skjedd, for at man skal komme tilbake i tid.
Jeg vet ikke om du skjønte noe av det, men ejg prøver iallefall å forklare :D
Antall ord: 233
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Homunculus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Des 2006 22:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Homunculus »

martea skrev:
Homunculus skrev:Er en umulig situasjon å tenke på da :P Stoppe en feil man har gjort tidligere i livet sitt.
Eks om en som har blitt lam pga han ble påkjørt av bil..reiser tilbake i tid for å stoppe seg selv med å krysse gaten det skjer i...og klarer det, det vil sette igang en stygg sirkel gitt. Fordi stopper han seg selv fra å ikke gå ut i veien..så ville han jo ikke blitt lam..og derfor ikke reist tilbake i tid for å stoppe seg selv...som der igjen ville ført til at han hadde gått ut i veien å blitt påkjørt fordi nettopp ingen var der å stoppa han..som igjen ville gjort så han hadde dratt tilbake i tid for å stoppe seg selv..osv osv osv heheh.
Men selvsagt..kan jo fungere at man dro tilbake i tid å stoppa seg selv..å ikke noe mer skjedde, han ble frisk og fin å kunne fortsette vidre..og fortsatt hatt lærdommen med å se seg bedre for i gatene..Men vanskelig å tenke ut gitt.
Men det som allerede har skjedd har skjedd, og det vil si at man må ha reis tilbake i tid, fordi det har skjedd, for at man skal komme tilbake i tid.
Joda skjønner hva du mener hehe, men jeg tenker på..om det kun er 1 linje med tid..så ville det jo ha skjedd..ja, men sammtidig ikke :P < det som er så vanskelig tanke gang :P.
Man må jo gå ut i fra at det er fler dimensjoner, så ville man jo ha møtt seg selv..men ikke seg selv på en måte..så..hmm kanskje feilen han retter opp da..ikke blir seg selv..men en annen selv? heheh uff avansert tankegang. Fordi det med at han kan gå tilbake i tid og rette opp feilen på seg selv..og fortsatt være der klarer jeg bare ikke å få til å funke :P hehe < om det er snakk om kun 1 linje med tid. Vansklig vansklig :P
Antall ord: 362
~ The darkness isnt always evil, its what you make it ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av martea »

Homunculus skrev:
martea skrev:
Joda skjønner hva du mener hehe, men jeg tenker på..om det kun er 1 linje med tid..så ville det jo ha skjedd..ja, men sammtidig ikke :P < det som er så vanskelig tanke gang :P.
Man må jo gå ut i fra at det er fler dimensjoner, så ville man jo ha møtt seg selv..men ikke seg selv på en måte..så..hmm kanskje feilen han retter opp da..ikke blir seg selv..men en annen selv? heheh uff avansert tankegang. Fordi det med at han kan gå tilbake i tid og rette opp feilen på seg selv..og fortsatt være der klarer jeg bare ikke å få til å funke :P hehe < om det er snakk om kun 1 linje med tid. Vansklig vansklig :P
Jeg vet..
Tid er avansert stoff.

Så kan det jo også hende at tid ikke finnes,
det som får tid til å gå er jo at ting forandrer seg.
Hadde alt stått stille, og ingenting skjedd, ville det ikke vært tid.
Kansje tid bare er et begrep oppfunnet av mennesker?

Jeg tror kansje på teorien til hvem det nå var,
at fortid, nåtid og fremtid skjer samtidig.
At for eksempel et gjenferd er et bilde fra fortiden,
som spilles av innimellom som en video eller noe.

Og for å reise i tid må man jo være i en annen dimensjon,
for de må være to av deg og alt det der.

Men vi må ikke sløse med tiden.
Jo, sant,
tiden går hele tiden.
Og når et øyeblikk er over,
kommer enda ett.
Men en dag dør du.
Og da vil tiden slutte å gå,
ikke for alle,
men for deg.
Antall ord: 522
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Homunculus
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Homunculus »

Haha ja du sier noe, kanskje det er sånn hehe hmm..føler dette kan bli dype greier til slutt om man skal grubble sikkelig på det gitt XD
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Homunculus
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Homunculus »

Metodisten skrev: Her er en moderne gutt som påsto han var fra 2036...og er nå forsvunnet.
RADIO intervju.
http://uk.youtube.com/watch?v=TrDg1gIeTjE
Hmm merklige saker, får søke på John Titor så kommer det en hel hau med info hehe ;P

Er vist laget egen hjemme side som omhandler fyren å gitt :P
http://www.johntitor.com/
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links