UFO, Kornsirkler & fenomenTror DU på annet intelligent liv i universet?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Ashtar skrev:Prøver å gjenopplive tråden :mozilla_wink: så hva mener dere om ufo'er?

Hurra! min 100. Innlegg, weeee
Vel siden jeg ER "Ufo" så burde jeg synes at det er en bra ting :mozilla_innocent:

Fra spøk til revolver.

Jeg mener UFO fenomenet taes for lite på alvor. Om det forskes intenst på dette bak kulissene er ikke godt å si. Alt blir teorier og spekulasjoner / konspirasjonsteorier. Må si at
dette fenomenet alltid har hatt min interesse.
Man ønsker vel å tro at dette er "Aliens" intelligente skapninger, men fra en skeptikers synspunkt blir det jo helt annerledes. Sånn sett skal jeg si meg enig i at det ikke finnes et snev av bevis for at dette er noe paranormalt eller intelligent overhode. Ikke finnes det noen skikkelige fotoOpptak eller film/video opptak heller som VIRKELIG overbeviser meg.
Men, være åpen for alle muligheter kan være lurt. Tvi tvi :mozilla_tongue:
Antall ord: 152
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Vel.. Da synes jeg folk burde tenke på at Land som Frankrige, england, russland, Mexico og Brazil snakker åpent ut om Ufo fenomenet.

Ca 50% av innbyggerne i usa tror det finnes "flyvende tallerkner"
eller UFO'er (som egentlig er et misvisende begrep).

sjekk ut www.disclosureproject.org så ser dere en samling av over 400 personer som VET om ufo'er ET's teknologi cover up osv. Disse personene er høyt opp i militæret, forksere, astronauter og andre.

Både astronaut cooper som har vært i rommet snakker om flygende tallerkener og tidligere president jimmy carter. Visste dere at Bill Clinton var ufo interessert?

http://youtube.com/watch?v=a7X8HK-3iWM <.

Og PS: jeg har sett en ufo 2 ganger selv. 2 venner av meg har også sett objekter med vanvittig atferdsmønster på himmelen.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RedFox
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2006 18:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: det kalde nord

Innlegg av RedFox »

seff. det er sikkert derfra skoeskene kommer fra.. om ikke buska har spsit dem da.
hmmm..
Antall ord: 16
en sjaman er ikke farlig bare hvis du trer varlig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2008 03:56
16
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Innlegg av Ashtar »

en ting er helt sikkert, myndighetene i usa holder igjen viktig informasjon om litt av hvert som kan ha stor betydning for hele menneskeheten, bare venter på rette tidspunktet til å fortelle det til verden.
Antall ord: 34
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Osiris
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2008 17:48
16

Innlegg av Osiris »

Ja, mange som mener de sitter på Anti-gravitasjons teknologi og såkalt "free energy" m.m.
Tiden vil (kanskje) vise.
Antall ord: 21
Stillheten er min verste fiende....

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Ashtar »

Anti gravitasjon ja, http://www.youtube.com/watch?v=c_QrSTlNnek

Om man har teknologi for det så er mulighetene åpne for superromfartøy som ufo'er er,

kanskje det er nettopp dette ufo'er er, testing av slike fly fra area 51
Antall ord: 43
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Verbatim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mar 2008 17:23
16
Lokalisering: Norge

Innlegg av Verbatim »

Ashtar skrev:Anti gravitasjon ja, http://www.youtube.com/watch?v=c_QrSTlNnek

Om man har teknologi for det så er mulighetene åpne for superromfartøy som ufo'er er,

Hva er det da som gir den enorme akselerasjonen til UFOene.
jeg tviler på at dette er noe menneskeskapt, eller at vi kan kontrollere noe som vi ikke vet hva er enda, altså tyngdekraften.
UFO er fult ut for avanserte for oss.
Antall ord: 87
Hvis ingenting er noe, blir noe da ingenting?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Ashtar »

Verbatim skrev:

jeg tviler på at dette er noe menneskeskapt, eller at vi kan kontrollere noe som vi ikke vet hva er enda, altså tyngdekraften.
Det er jo ikke tyngdekraft i det hele tatt, så om du bruker samme kraft som med noe med tyngdekraften intakt, da vil vel det få langt større hastighet/akslerasjon, du kan vel kanskje se på det som friksjon, hvor anti-gravitasjon er en gjenstand på is som bare fyker avgårde, og at tyngdekraft da vil ha en større "friksjon" siden en kraft vil trekke den mot bakken.
Antall ord: 160
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Verbatim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mar 2008 17:23
16
Lokalisering: Norge

Innlegg av Verbatim »

Ashtar skrev:
Verbatim skrev:

Det er jo ikke tyngdekraft i det hele tatt, så om du bruker samme kraft som med noe med tyngdekraften intakt, da vil vel det få langt større hastighet/akslerasjon, du kan vel kanskje se på det som friksjon, hvor anti-gravitasjon er en gjenstand på is som bare fyker avgårde, og at tyngdekraft da vil ha en større "friksjon" siden en kraft vil trekke den mot bakken.
Har iberegnet det med ingen "friksjon", men allikevel vil du ikke kunne kjøre fortere enn det som pusher deg framover, du vil altså oppnå en topphastighet med samme hastighet som det får deg fram, og vis UFOer er romvesenteknologi burde jo disse gå tilnærmet lysets hastighet, ellers vil jo UFOene bruke flere tusen år på å nå jorden. Altså enten må de være som du sier menneskeskapte og kan oppnå en viss høy hastighet. Eller ETs farkost som oppnår det vi mennesker ennå er langt fra, lysets hastighet.
Antall ord: 255
Hvis ingenting er noe, blir noe da ingenting?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Ashtar »

Verbatim skrev:
Ashtar skrev:
Verbatim skrev:

Har iberegnet det med ingen "friksjon", men allikevel vil du ikke kunne kjøre fortere enn det som pusher deg framover, du vil altså oppnå en topphastighet med samme hastighet som det får deg fram, og vis UFOer er romvesenteknologi burde jo disse gå tilnærmet lysets hastighet, ellers vil jo UFOene bruke flere tusen år på å nå jorden. Altså enten må de være som du sier menneskeskapte og kan oppnå en viss høy hastighet. Eller ETs farkost som oppnår det vi mennesker ennå er langt fra, lysets hastighet.
Ja, du har rett, hmm merkelige saker :) :mozilla_wink:
Antall ord: 266
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 601#305601

Hvis man er åpen for det jeg skriver her så vil man lettere erkjenne at flere fra ens sjelegruppe eller seg selv har levd andre steder eller lever der nå - og man kan også hente tilbake minner som man kan integrere her på Jorden. Det er vanlig. Sjelen eller Høyere Selvet vet at reinkarnasjon eksisterer - at utenomjordiske har besøkt Jorden i alle tider som oftest diskre,fordi det beror på kollektive bevisstheten til den planeten. Mange her på Jorden som ikke er klar for kontakt med utenomjordiske pga de følger ikke sjelen eller sitt høyere selv. Men nå er det også mange nivåer og grader der sånn - og mye som spiller inn - selv noen som følger sjelen til en viss grad er ikke åpen noe særlig for at utenomjordiske har besøkt oss i alle tider - men mest på individuelt plan.

Sjelen eller Høyere Selvet vet også at tid og rom er annerledes andre steder i vår galakse og Universet ellers - hvor det å reise i tid og rom er veldig enkelt for andre sivilisasjoner som lever i høyere dimensjoner - hvor de følger sjelegruppens bevissthet til det fulle. Og hvor ensidig personlighets-tankegang med enorme illusjoner i ren negative ego-ånd ang separasjon fra andre planeter,solsystemer,galakser,Univers,Gud osv er fremmedord. Negative egoet tror ikke at vi har hatt besøk i fortid og nåtid. Og den tror også at vi er separert fra resten av det galaktiske samfunnet - men det er jo en av de største illusjonene sammen med at vi bare lever 1 liv og ikke har en sjel.......
Antall ord: 285
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Osiris skrev:Ja, mange som mener de sitter på Anti-gravitasjons teknologi og såkalt "free energy" m.m.
Tiden vil (kanskje) vise.

Det kan jo hende noen sitter på en slik "Anti gravity teknologi", og kanskje har gjort det en stund. ??

De kunne spart mye penger på dette, OM det var usa vi hadde i tankene.

Så tungvindt og old fasion å sende avgårde den gamle slitte romferga med CO2 sprutende rakettmotorer. (eller er det et skalkeskjul ) ??

Hva er problemet ?
Hva er så farlig ved å la verden få ta del i denne teknologien ?
Vil det krasje samfunnet vårt og gjøre så alt for mye avlegs ?
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jan_m
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2007 20:32
17
Lokalisering: hadde jeg vist det så...

Innlegg av jan_m »

jeg har en teori om at det finnes anet intelegens i romet, andre en åss på jorda... :mozilla_surprised:
Antall ord: 19
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

jan_m skrev:jeg har en teori om at det finnes anet intelegens i romet, andre en åss på jorda... :mozilla_surprised:
Får da inderlig håpe det. Vi trenger HJELP her på jorden.
Håper "de" gir oss en "lekse" snart samt valget mellom eksistens eller selvutryddelse.
Vi er på kanten allerede :(
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 15:21
17
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

Hvorfor skulle ikke fysikkens lover gjelde på andre planeter?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links