UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFO og Bibelen.
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Han ble nok litt pisst siden jeg røyka opp svada boka hans
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
hvem sin?
Antall ord: 2
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
GUD sin bok!
Eller de greiene oppi himmelen et sted, godt vi har fri ihvertfall, det er det eneste som er bra, men det kunne faen i meg ha vært flere helligdager.
Eller de greiene oppi himmelen et sted, godt vi har fri ihvertfall, det er det eneste som er bra, men det kunne faen i meg ha vært flere helligdager.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
det er ikke gud som har skrivi boka da vettu sol.. ..håpløst asså..ja men jobber du så mye sånn ellers da?trodde du var arbeidssøkende jeg
Antall ord: 31
Hide post links |
Nå er det 100 år siden jeg gikk ut av skolen, men er det lissom ikke boka til han duden oppi himmern?
Æ jo jeg har jobb, eller hadde i ei uke
Æ jo jeg har jobb, eller hadde i ei uke
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
hehe ok,greit da=) nei men det er jo ikke gud himself som har skrivi bibelen,det er jo folk som har skivd en masse ting og sammla det
Antall ord: 29
Hide post links |
åååå jaaaaaaaaaaaa, åååååååååååååååååååå, veit jo det da, gud finnes jo ikke, så han kan jo ikke ha skrevet den anyways lissom..
nå går x-files på tv.
det var jeg redd når jeg var liten.
nå går x-files på tv.
det var jeg redd når jeg var liten.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
jaaaa åååh har du drøkki maling æll..jeg var bare redd for begynnelsen og musikken jeg..går det på tv enda
Antall ord: 23
Hide post links |
He he, husker jeg hadde en mixsa x files sang på en av kassetene til mistermusic eller hva den dårlige klubben het igjen, he he he, den hørte søstra mi på for å plage meg.
Det går på den nye 4 ern, den tv3 aktige nye kanalen, norsk.
Det går på den nye 4 ern, den tv3 aktige nye kanalen, norsk.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2007 16:36
- 17
jahaflex skrev:Snakker om å holde seg on-topic...
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 19:05
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hele teksten ligger online: www.bibelen.noSol@ngelica skrev:Røyka opp bibelen min, noen som har en til låns?
Antall ord: 22
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ole Jonny Brænne
http://www.ufo.no/files/Bibliography.pdf
Ole Jonny Brænne
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1722 ganger
- Kjønn:
Re: UFO og Bibelen.
Joda, for enkelte er det nok av interesse, men dessverre er det mange som ikke deler den interessen, men heller snakker om alt mulig annet i tråden,..Ole Jonny Brænne skrev:Hei alle sammen,
dette blir mitt første innlegg på paranormal.no, men ikke et representativt innlegg for mitt syn på UFO-fenomener (heller skeptisk).
Jeg har lagt merke til at UFO og Bibelen har blitt nevnt relativt ofte, og jeg har faktisk samlet sammen en liten liste over kapittel:vers som er blitt brukt av diverse forfattere, i forsøk på å koble UFO og Bibelen. Tenkte det kunne være av interesse for noen her, så her kommer referansene fra GT.
Personlig ser jeg ikke vekk fra at det faktisk har forekommet UFO-fenomen - besøk fra andre planeter til jorden, fordi som du selv nevner , det er masser av referanser til både det ene og det andre som kan antyde slike besøk.
Et slikt besøk krever dog at det finnes liv på andre planeter, noe som i vår tid slett ikke er umulig, men heller mer sannsynlig, med tanke på det enorme antall galakser som faktisk finnes i kosmos- som vi vet om idag. Enda flere muligheter finnes, men de er for langt una oss, til at selv Hubble-teleskopet skal ha sjanse for å oppfange lys fra de.
Så kommer neste trinn - avstanden til den planeten disse "gjestene" kan komme fra, må ikke være altfor stor, - da man ikke vil ha mulighet til å nå frem i live, ( selv mange generasjoner på tur) , sålenge lyshastigheten setter begrensninger.
en planet 50 til 100 lysår unna vår planet, kan tenkes å kunne sende et fartøy til jorden, men da må man og se på hensikten med en slik reise.
Om vi har hatt besøk, kan det ha skjedd om et romfartøy eller tre har søkt "Nødhavn" på jorden, av en eller annen grunn, men også den sannsynligheten er liten.
men ikke umulig.
Vår eksistens har ikke vært synlig for andre univers / planeter i mer enn maks 100 år , med radiosendinger som kan tenkes å oppfattes utenfor jorden.
Det krever dog tilstrekkelig sendereffekt, samt at senderens plass på jorden faktisk peker mot en potensiell mottaker.
Denne mottakeren må da ha mulighet for å fange opp slike sendinger, og også se at dette er noe annet enn "romstøy" - for de som er interessert - ceti-prosjektet...
Radiosendinger går ut med lyshastighet, og om noen har mottatt disse, og forstått at det faktisk er mennesker her, må vi få svar tilbake via radiosendinger, - sannsynligvis i samme frekvensområdet, noe som gjør at våre egne sendinger sannsynligvis dreper ( er for sterke og overdøver ) slike sendinger fra rommet, noe som gjør at vi må på baksiden av månen med mottakere, for å ha sjanse til å motta slike signaler.
Vår "egenstøy" er så omfattende at den vil overdøve alle utenomjordiske signaler,
og vi vil derfor ikke ane om vi får svar, før disse faktisk kommer på besøk...
OM de kommer, avstanden har jo vesentlig betydning...
Besøk fra rommet, er en mulighet som eksisterer, men sannsynligheten for besøk er liten,
det er som om DU skulle plukke opp ett sandkorn fra ei strand, hvor jeg hadde merket det med mikroskopisk skrift, og DU finne denne skriften.
Hvilken strand ? tja, det finnes jo noen på jorden.... ;-)
mvh Asbjørn
Antall ord: 579
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hei, vil du skrive et innlegg som er representativt for ditt syn da?Ole Jonny Brænne skrev:Hei alle sammen,
dette blir mitt første innlegg på paranormal.no, men ikke et representativt innlegg for mitt syn på UFO-fenomener (heller skeptisk).
Jeg forestiller meg at det vil bli bedre mottatt, da det egentlig er vanskelig å forholde seg til noe som ingen vil stå ved likevel.
Ellers så er jeg veldig enig med hva Asbjørn akkurat har skrevet her.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 19:05
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Joda, det kommer nok skal du se....BA. skrev:Hei, vil du skrive et innlegg som er representativt for ditt syn da?
Jeg forestiller meg at det vil bli bedre mottatt, da det egentlig er vanskelig å forholde seg til noe som ingen vil stå ved likevel.
Antall ord: 46
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ole Jonny Brænne
Ole Jonny Brænne
Hide post links |