UFO, Kornsirkler & fenomenHvis de finnes, hvorfor viser de seg aldri?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cella
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Feb 2008 16:34
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Sandefjord

Hvis de finnes, hvorfor viser de seg aldri?

Innlegg av Cella »

UFO mysteriet er noe som ingen enda har finnet ut av. Hvorfor skal folk si: "En UFO ligner en flyvende tallerken"? Den kan like godt være firkantet. Og hvor kommer disse UFOene fra? Noen lager tullebilder om det. Og mysterier om romvesnet har de fortsatt ikke funnet ut av. Hvis vi ALDRI finner ut av dette, hvorfor kan vi ikke bare leve det livet vi har fått på en mest koselig måte. Ta oss tid til familie, venner og slektinger.

Jeg tror på UFOer, så lenge de finnes! Håper dere forstår og er enige!
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Hvis de finnes, hvorfor viser de seg aldri?

Innlegg av Deep Space »

Cella skrev:UFO mysteriet er noe som ingen enda har finnet ut av. Hvorfor skal folk si: "En UFO ligner en flyvende tallerken"? Den kan like godt være firkantet. Og hvor kommer disse UFOene fra? Noen lager tullebilder om det. Og mysterier om romvesnet har de fortsatt ikke funnet ut av. Hvis vi ALDRI finner ut av dette, hvorfor kan vi ikke bare leve det livet vi har fått på en mest koselig måte. Ta oss tid til familie, venner og slektinger.

Det viktigste av alt er å ta vare på deg selv og de rundt deg. =)

Men når det kommer til dette med ufoer da... så tror jeg kanskje at det mer har en sammenheng med det noen her på forumet kaller for lysvesener? Alle filmer og videoer av ufoer er jo bare juks og fanteri... ingen 100% bevis.. men disse videoene fra NASA som ligger på nettet, hvor man ser merkelige lys som flyr unaturlig fort over jordas atmosfære.. de har jeg lurt litt på hva er, for det er det heller ingen som har en god forklaring på.. eller?
Antall ord: 202
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cella
Nybegynner
Nybegynner
16

Re: Hvis de finnes, hvorfor viser de seg aldri?

Innlegg av Cella »

Deep Space skrev:
Cella skrev:UFO mysteriet er noe som ingen enda har finnet ut av. Hvorfor skal folk si: "En UFO ligner en flyvende tallerken"? Den kan like godt være firkantet. Og hvor kommer disse UFOene fra? Noen lager tullebilder om det. Og mysterier om romvesnet har de fortsatt ikke funnet ut av. Hvis vi ALDRI finner ut av dette, hvorfor kan vi ikke bare leve det livet vi har fått på en mest koselig måte. Ta oss tid til familie, venner og slektinger.

Det viktigste av alt er å ta vare på deg selv og de rundt deg. =)

Men når det kommer til dette med ufoer da... så tror jeg kanskje at det mer har en sammenheng med det noen her på forumet kaller for lysvesener? Alle filmer og videoer av ufoer er jo bare juks og fanteri... ingen 100% bevis.. men disse videoene fra NASA som ligger på nettet, hvor man ser merkelige lys som flyr unaturlig fort over jordas atmosfære.. de har jeg lurt litt på hva er, for det er det heller ingen som har en god forklaring på.. eller?
Jeg er enig, man vet liksom ikke :/
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Blitt takket: 1 gang

Jeg liker å

Innlegg av FandenTa »

leke med tanken om at det finnes utomjordiske vesener som er mye smartere en oss jordboere, og det er jo enda mer herlig å leke med tanken om at de er her på kloden, ihvertfall når man hører alle historiene om mennesker som har sett de ta dyr fra kloden vår, selvsagt mer morsomt for de å forske på våre dyr, en de dyrene de har på sin egen planet.

Og oss mennesker, sikkert morsomt å ta med en av oss, kanskje på en tur som virker som flere år, for deretter å levere mennesket tilbake i samme tids sone som de tok han, hvor forvirret blir dette mennesket nå ?

1: Han tror han har drømt - 3,2 i odds på aliensbet
2: Han klikker å havner på psykriatisk - 2,1 i odds på aliensbet ( favoritt )
3: Han går til alle aviser og blir latterliggjort - 5,2 i odds på aliensbet

De jævlene har det sikkert knall morro med oss...

Det er en deilig følelse faktisk, det er jo slik vi driver med alt på denne planeten, bikkjeslagsmål, hanekamper, boksing...osv osv...

så hvorfor skulle ikke de like det samme ?!

Men når man tenker på hvor inn i helvete mange solsystemer som finnes, og de uendelige planetene.... hvis jeg sier det finnes 99 999 999 999 999 999 999 999 planeter, så er det sikkert mange mange mange ganger flere en dette, så hvorfor skulle de havne her, på den 1. planeten her.

Sansynligheten er 0. 000 000 000 000 000 000 001 dersom jeg har gjettet riktig ovenfor ;)

Men jeg velger å tro at de er her, koser seg med oss, ler av oss, ser hvor jævlige vi er, de vil selvsagt ikke lære oss deres teknologi... vi ser jo hva vi bruker den beste teknologien vi har til nå...atomkraft...selvsagt til å lage det værste våpenet som er...

Og at vi faktisk vil bruke dette på vår egen planet.... hvorfor skulle vi ikke bruke det mot noen andres planet ?

Nei de grønne små er smarte, jeg håper de ler av oss, håner oss og vedder månedslønna si på om de klarer å skremme en stakkars jordboer en gang iblant.

Det hadde vært herlig =)
Antall ord: 379
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cella
Nybegynner
Nybegynner
16

Re: Jeg liker å

Innlegg av Cella »

FandenTa skrev:leke med tanken om at det finnes utomjordiske vesener som er mye smartere en oss jordboere, og det er jo enda mer herlig å leke med tanken om at de er her på kloden, ihvertfall når man hører alle historiene om mennesker som har sett de ta dyr fra kloden vår, selvsagt mer morsomt for de å forske på våre dyr, en de dyrene de har på sin egen planet.

Og oss mennesker, sikkert morsomt å ta med en av oss, kanskje på en tur som virker som flere år, for deretter å levere mennesket tilbake i samme tids sone som de tok han, hvor forvirret blir dette mennesket nå ?

Det er en deilig følelse faktisk, det er jo slik vi driver med alt på denne planeten, bikkjeslagsmål, hanekamper, boksing...osv osv...

Men når man tenker på hvor inn i helvete mange solsystemer som finnes, og de uendelige planetene.... hvis jeg sier det finnes 99 999 999 999 999 999 999 999 planeter, så er det sikkert mange mange mange ganger flere en dette, så hvorfor skulle de havne her, på den 1. planeten her.

Sansynligheten er 0. 000 000 000 000 000 000 001 dersom jeg har gjettet riktig ovenfor ;)

Men jeg velger å tro at de er her, koser seg med oss, ler av oss, ser hvor jævlige vi er, de vil selvsagt ikke lære oss deres teknologi... vi ser jo hva vi bruker den beste teknologien vi har til nå...atomkraft...selvsagt til å lage det værste våpenet som er...

Og at vi faktisk vil bruke dette på vår egen planet.... hvorfor skulle vi ikke bruke det mot noen andres planet ?

Nei de grønne små er smarte, jeg håper de ler av oss, håner oss og vedder månedslønna si på om de klarer å skremme en stakkars jordboer en gang iblant.

Det hadde vært herlig =)
Du har faktisk et godt poeng der O:)
Antall ord: 388

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Jeg liker å

Innlegg av UFO »

FandenTa skrev:leke med tanken om at det finnes utomjordiske vesener som er mye smartere en oss jordboere, og det er jo enda mer herlig å leke med tanken om at de er her på kloden, ihvertfall når man hører alle historiene om mennesker som har sett de ta dyr fra kloden vår, selvsagt mer morsomt for de å forske på våre dyr, en de dyrene de har på sin egen planet.

Det hadde vært herlig =)

At de er her kan jo kanskje skyldes at VI mennesker er deres "barn" ?
Deres kloner. Men, de er nok her, og har nok vært her lenge også.

Men, alt blir jo dessverre bare teorier. Synd, synes de burde tone flagg snart
og redde planeten. Om det er mulig. Tror løpet er kjørt.
:mozilla_frown:
Antall ord: 439
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jeg undres.

I germansk mytologi sies det at:

Odin, Lodurr og Hænir gikk engang på en strand. De fant to stykker drivved som lignet på dem. De gav dem henholdsvis ånd og liv; vett og bevegelse; væske og gode farger, syn, tale, hørsel og utseende.

Hvis aliens er mye mere utviklet en vi er som dog ikke er så utenkelig, kan det vere at de fant apene, så potensialet og har fulgt oss gjennom utviklingen vår og "dyttet" litt.
Jeg syns ikke det virker så utenkelig, aliens har jo vert her gjennom historien.
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

akasha memoria skrev: Hvis aliens er mye mere utviklet en vi er som dog ikke er så utenkelig, kan det vere at de fant apene, så potensialet og har fulgt oss gjennom utviklingen vår og "dyttet" litt.
Jeg syns ikke det virker så utenkelig, aliens har jo vert her gjennom historien.
Har de? Hvordan kom du til den konklusjonen?
Antall ord: 60
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Osiris
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2008 17:48
16

Innlegg av Osiris »

akasha memoria skrev:Jeg undres.

Odin, Lodurr og Hænir gikk engang på en strand. De fant to stykker drivved som lignet på dem. De gav dem henholdsvis ånd og liv; vett og bevegelse; væske og gode farger, syn, tale, hørsel og utseende.

Hvis aliens er mye mere utviklet en vi er som dog ikke er så utenkelig, kan det vere at de fant apene, så potensialet og har fulgt oss gjennom utviklingen vår og "dyttet" litt.
Er ikke det noe av hva Erich Von dänikens teorier går ut på også da?? Eller tar jeg feil her. Den mannen har jo så mange mulig teorier "Jordas fjernhistorie"
Antall ord: 132
Stillheten er min verste fiende....

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cella
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Cella »

Enig :/
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Black Aggie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mar 2008 18:43
16
Lokalisering: Enebakk

Innlegg av Black Aggie »

Vel, det er liv på vår planet. Hvorfor ikke på andre? Forskerene sier at det ikke KAN leve noe(n) på andre planeter p.g.a. at de ikke har atmosfære og sånt, men vi har tilpasset oss vårt miljø, de kan ha tilpasset seg SITT.
Antall ord: 50
Why diden't the skeleton cross the road?

He diden't have the guts!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Black Aggie skrev:Vel, det er liv på vår planet. Hvorfor ikke på andre? Forskerene sier at det ikke KAN leve noe(n) på andre planeter p.g.a. at de ikke har atmosfære og sånt, men vi har tilpasset oss vårt miljø, de kan ha tilpasset seg SITT.
Hvilke forskere sier dette? Da ble det nok isåfall snakket om de planetene vi kjenner fra vårt solsystem.
Antall ord: 73
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Kimbara skrev:
akasha memoria skrev: Hvis aliens er mye mere utviklet en vi er som dog ikke er så utenkelig, kan det vere at de fant apene, så potensialet og har fulgt oss gjennom utviklingen vår og "dyttet" litt.
Har de? Hvordan kom du til den konklusjonen?
Helleristninger, malerier, skrifter, myter.... osv.
Bibelen har jo historier som kan minne om aliens :)
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Osiris skrev:
akasha memoria skrev:Jeg undres.

Er ikke det noe av hva Erich Von dänikens teorier går ut på også da?? Eller tar jeg feil her. Den mannen har jo så mange mulig teorier "Jordas fjernhistorie"
Vel, jeg veit ikke hvem Erich Von dänikens er engang jeg.. Trodde dette var mn teori jeg :)
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

En hovedgrunn til at utenomjordiske fartøy ikke kan vise seg offentlig(ved å komme ned og si hei f.eks) for alle er at dette er en planet hvor mesteparten av menneskene ikke er åpen for kontakt med utenomjordiske eller er redde for dem. Og de kan bare ha kontakt på individuell basis(iform av kanalisering,drømmer og andre måter å kommunisere på). Den dagen det blir offentlig kontakt hvor hele verden vet det så er alle mennesker på Jorden åpen for kontakt og ikke redde. Når Jorden skal inn i 5 dimensjonen i fremtiden så vil det etter det bli lettere for utenomjordiske romskip å vise seg offentlig. Det vil skje radikale endringer i fremtiden her på Jorden.

Det beste aksjemarkedet er bevissthetsmarkedet - å jobbe med sin bevissthet for å oppnå høyere nivåer - være mer mottakelig for LYS(som er uendelig mye inkl bevissthet,frekvenser,informasjon,Universelle lover osv) - det koster ingenting av penger - men noe selvdisiplin blant annet. Hvordan vil du/dere være klar for jordas skifte som vil påvirke hele planetens bevissthet? Det er å investere i bevissthetsmarkedet - din egen bevissthet. Jobbe med hele deg selv.
Antall ord: 192
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links