UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFO - hva er det?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2006 21:38
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnes, Rogaland
UFO - hva er det?
blir litt forvirret når jeg leser rundt på nettet. mange skriver masse innlegg om bla. ufoer og slike ting. Da mener jeg ikke bare her på paranormal.no men generelt. Har sett ukjent antall innlegg med "er dette en ufo" eller liknende diskusjon i tråden. Selvfølgelig er det en ufo! En ufo er er uidentifisert flygende objekt. Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg trodde det var slikt at tilogmed ett pasasjerfly fra SAS også kunne vært en ufo i noens øyne hvis de ikke klarer å se hva som er der oppe på himmelen? Men som sagt jeg kan ta feil..
har dere forresten noe forslag til andre ting jeg kan kalle de flygende dingsene vi tror kommer fra andre planeter? Det har ikke jeg, men skulle gjerne visst ett annet ord for dette fenomenet.!
Jeg vil på forhånd beklage hvis noen kunne føle seg "krenket" av dette innlegget, men jeg, personlig syns det er greit å få orden på dette, siden en ufo kan være så mangt..
har dere forresten noe forslag til andre ting jeg kan kalle de flygende dingsene vi tror kommer fra andre planeter? Det har ikke jeg, men skulle gjerne visst ett annet ord for dette fenomenet.!
Jeg vil på forhånd beklage hvis noen kunne føle seg "krenket" av dette innlegget, men jeg, personlig syns det er greit å få orden på dette, siden en ufo kan være så mangt..
Antall ord: 175
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Enig med deg.
Antall ord: 3
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
Utenomjordiske Flyvende Objekter.... :mozilla_cool:
Antall ord: 5
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/
http://melchizedek73.angelfire.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Nope
Antall ord: 1
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
David Skywalker skrev:Utenomjordiske Flyvende Objekter.... :mozilla_cool:
ehhh nope.. hva blir da dette på engelsk hvis UFO betyr utenomjordiske flygende objekter?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
"Unearthly flying objects"...?zaha skrev:David Skywalker skrev:Utenomjordiske Flyvende Objekter.... :mozilla_cool:
ehhh nope.. hva blir da dette på engelsk hvis UFO betyr utenomjordiske flygende objekter?
Nei, Kåm ååån folkens! Herr Skywalker prøvde seg på en spøk, men den tok dere tydeligvis ikke...
Antall ord: 47
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hehe, daså, sorry sorry!Svartepus skrev:"Unearthly flying objects"...?zaha skrev:David Skywalker skrev:Utenomjordiske Flyvende Objekter.... :mozilla_cool:
Nei, Kåm ååån folkens! Herr Skywalker prøvde seg på en spøk, men den tok dere tydeligvis ikke...
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
det heter vel UNIDENTIFYED FLYING OBJECTS ?
Antall ord: 6
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Jo, sånn alvorlig talt gjør det vel det... *sukk*chupacabra18 skrev:det heter vel UNIDENTIFYED FLYING OBJECTS ?
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
Skal se etter en på nyttårsaften jeg, hvis det fortsatt er lov å ha det morsomt i Norge.Noe det blir mindre og mindre med.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
En UFO kan jo sannelig være så mangt...
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 37187.html
Huff...
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 37187.html
Huff...
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Tok den ikke så fortzaha skrev:hehe, daså, sorry sorry!Svartepus skrev:"Unearthly flying objects"...?zaha skrev:David Skywalker skrev:Utenomjordiske Flyvende Objekter.... :mozilla_cool:
Antall ord: 60
Hide post links |
UFO'er blir styrt av reptilians! de bor under oss. gigantiske byer langt under jorda! hvor UFOene launches.
de vil ta tilbake jorda!
det var nemlig en tid hvor vi mennesker bodde med reptilians her på jorda, men så kom istiden og reptilene måtte grave seg langt nedi jorda for å overleve dette.
helt siden da har de vært der nede. og menneskene har ikke latt dem komme opp igjen.
full krig mellom de 2 rasene nå!
for å hjelpe til så må du grave hull og finne basene dems! hjelp til!
FØR DET ER FORSENT!
de vil ta tilbake jorda!
det var nemlig en tid hvor vi mennesker bodde med reptilians her på jorda, men så kom istiden og reptilene måtte grave seg langt nedi jorda for å overleve dette.
helt siden da har de vært der nede. og menneskene har ikke latt dem komme opp igjen.
full krig mellom de 2 rasene nå!
for å hjelpe til så må du grave hull og finne basene dems! hjelp til!
FØR DET ER FORSENT!
Antall ord: 97
Hide post links |
Jeg har allerede skrevet under på underskriftkampanien
Antall ord: 7
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
trudd de va uidentifisert flygende ovaltineCella skrev:Tok den ikke så fortzaha skrev:hehe, daså, sorry sorry!Svartepus skrev:"Unearthly flying objects"...?zaha skrev:David Skywalker skrev:Utenomjordiske Flyvende Objekter.... :mozilla_cool:
Antall ord: 68
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |