UFO, Kornsirkler & fenomenThe Alien Interview

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2008 03:56
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

The Alien Interview

Innlegg av Ashtar »

Noen som har sett denne dokumentaren?

Handler om en video som angivelig skal være lekket fra Area 51, og denne videoen viser en "undersøkelse" av et romvesen.
Det er egentlig en lang dokumentar med forskjellige personer, forskere og professorer, som mange av de mener videoen er ekte.

Men her gir jeg linken til selve alien videoen, mannen som prater er Victor, som var han som stjal videoen, han har selv redigert stemmen og gjort den ukjennelig.

Link til film: http://www.youtube.com/watch?v=Gf19L6DjnTQ
Sist redigert av Ashtar på 10 Mar 2008 15:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 88
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Osiris
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2008 17:48
16

Innlegg av Osiris »

Vet ikke helt hva jeg skal si til den jeg. Mange som mener den er ekte og mange som mener det motsatte.
Noen skikkelig avklaring på dette tror jeg ikke vi får før area 51 selv bekrefter at det er the real deal, noe som sannsynligvis aldri vil skje
Antall ord: 51
Stillheten er min verste fiende....

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Denne har vært diskutert før på forumet.
Jeg tror den er fake... Rett og slett fordi vesenet beveger seg altfor dukkeaktig. En menneskestyrt marionett e.l. får akkurat samme hodebevegelsene. Og hvorfor skulle de bruke tid på å intervjue en skadet alien og risikere at den dør?

Men det finnes argumenter både for og mot på internett hvor ekte denne er...
Antall ord: 65
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

En skal ikke tro på alt en ser eller hører, husk det!!
Men kanskje dette er den siste dukken som ble laget til et av eventyrene til ivo Caprino og skal brukes til en av hans etterkommere i nye eventyr :D
Antall ord: 41
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Og hvor er kroppen til denne fremmede karen?
Hvis man ser slutten på filmen ser det ut til at hodet sitter på en stang elns
Antall ord: 25
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Svartepus »

skeptikeren skrev:Og hvor er kroppen til denne fremmede karen?
Hvis man ser slutten på filmen ser det ut til at hodet sitter på en stang elns
Ja det er noe som skurrer alvorlig med denne figuren... Bare prøv å legg til barne-TV musikk og en trivelig fortellerstemme ala Ivo Caprino-film, så ser man hvor dukkeaktig denne "alien" er :)
"Jeg har dratt langt om lenge og lengre enn langt!" :D
Antall ord: 71
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Ashtar »

Svartepus skrev:Denne har vært diskutert før på forumet.
Jeg tror den er fake... Rett og slett fordi vesenet beveger seg altfor dukkeaktig. En menneskestyrt marionett e.l. får akkurat samme hodebevegelsene. Og hvorfor skulle de bruke tid på å intervjue en skadet alien og risikere at den dør?

Jeg mener faktisk å ha et svar på akkuratt det, menneskene har "hodefestet" , ryggraden, plassert helt bakerst i nakken, noe som vil gi oss mer kontroll på bevegelsene, mens romvesene har det midt på hodet / nakken, som vil gi dem en mer vinglete bevegelse, det sier seg jo selv.

Ikke spør meg om bevis, for det har jeg ikke, dette er noe jeg har hørt, så jeg har heller ikke kilder.
Antall ord: 139
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Osiris
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Osiris »

Ashtar skrev:

Jeg mener faktisk å ha et svar på akkuratt det, menneskene har "hodefestet" , ryggraden, plassert helt bakerst i nakken, noe som vil gi oss mer kontroll på bevegelsene, mens romvesene har det midt på hodet / nakken, som vil gi dem en mer vinglete bevegelse, det sier seg jo selv.

Ikke spør meg om bevis, for det har jeg ikke, dette er noe jeg har hørt, så jeg har heller ikke kilder.
Mener også og ha hørt akkurat det. Mulig de sier det på et eller annet tidspunkt i fullversjonen av filmen/dokumentaren. Og da er vi jo på skratch igjen for filmen er jo bare full av såkalte eksperter som vil tro at det er sant.
Antall ord: 188

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Svartepus »

Ashtar skrev:

At mennesker og aliens har forskjellig anatomi regner jeg med, men at aliens tilfeldigvis har akkurat samme faktene og bevegelsene som Titten tei, Teodor og andre håndstyrte dukker, synes jeg er litt merkelig.
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Mariann66 »

Svartepus skrev:
Ashtar skrev:

At mennesker og aliens har forskjellig anatomi regner jeg med, men at aliens tilfeldigvis har akkurat samme faktene og bevegelsene som Titten tei, Teodor og andre håndstyrte dukker, synes jeg er litt merkelig.
Ja Criss Anglel får det bedre til enn dette, og det ser faktisk ekte ut en del av det.. :)
Så det har nok vert en dårlig tryllekunstner inne i bildet her.. :)
Antall ord: 210
Alt er grenseløst.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Svartepus »

Mariann66 skrev:
Ja Criss Anglel får det bedre til enn dette, og det ser faktisk ekte ut en del av det.. :)
Eller en ganske grei dukkefører som har fått en liten slant for å styre Titten Tei's fjerne slektning...
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Mariann66 »

Svartepus skrev:
Mariann66 skrev:
Eller en ganske grei dukkefører som har fått en liten slant for å styre Titten Tei's fjerne slektning...
Ja vi skal ikke se bort fra det.. :)
Antall ord: 65
Alt er grenseløst.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tmsn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2008 17:42
16
Lokalisering: Skien

Innlegg av tmsn »

Tror det hadde blitt litt mer omtalt i media om dette hadde vært ekte. Også føles det litt dumt å se at Alien er faktisk prikk lik slik som vi mennesker hele tiden har sett for disse vesene. Tviler sterkt på at dette er en ortentlig Alien. :mozilla_tongue:
Antall ord: 48
Ask a question and be stupid for 5 minutes. Don't ask, and be stupid forever!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Ashtar »

tmsn skrev:Tror det hadde blitt litt mer omtalt i media om dette hadde vært ekte. Også føles det litt dumt å se at Alien er faktisk prikk lik slik som vi mennesker hele tiden har sett for disse vesene. Tviler sterkt på at dette er en ortentlig Alien. :mozilla_tongue:
Men det har blitt omtalt i media, bare ikke så mye her i norge, og fordi det for folk flest vil bli litt teit.
Og det kan jo også godt hende at slik vi mennesker hele tiden har sett for oss disse "vesene" er akkuratt sånn de ser ut.
Antall ord: 100
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Osiris
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Osiris »

En grunn til at menneskene har fått et slikt bilde av romvesner (liten kropp, stort hodet) er jo mye på grunn av at alle de som påstår at de har blitt bortført har gitt sin beskrivelse til allmenheten av hvordan de opplevde dem. derfor er det mye mulig at de ser akkurat ut som vi forestiller oss hvis "de bortførte" snakker sant
Antall ord: 67

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links