UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Fenomenet som endret mitt synspunkt på livet!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Feb 2008 18:04
- 16
Fenomenet som endret mitt synspunkt på livet!
http://truls-kornsirkler.piczo.com ... jeg har brukt veldig mye tid på denne siden, så drit i useriøse innlegg..
Ps. takk på forhånd for alle tilbakemeldinger og meninger
Antall ord: 30
Det er mer mellom himmel og jord!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Re: Fenomenet som endret mitt synspunkt på livet!
For å si det sånn... BEVIS at kornsirkler er laget av mennesker. Da tror jeg du sliter skikkelig.Truls92 skrev:http://truls-kornsirkler.piczo.com ... jeg har brukt veldig mye tid på denne siden, så drit i useriøse innlegg..
Det eksisterer ikke EN eneste video, bok, eller film som beviser at de er laget av mennesker. De eneste "bevis" jeg har sett, var noen ta-fatte forsøk som gikk på discovery channel....og de kornsirklene var skikkelig stygge ;-)
Antall ord: 90
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
helt rett! det var et ektepar i wiltshire i england.. som påstod at de stod bak alle kornsirklene i det mest kornsiklede område i hele verden.... de skulle bevise dette.. og resultatet var helt jævlig...... men senere viste det seg at de hadde tjent penger på media kjøret... og derfor var det ingen som tvilte på at de var løynere
Antall ord: 65
Hide post links |
Sikkert noen romvesner ja, som har dekorert ferdig sine egene åkre og kommer ned på jorda vår for å glede oss med å ødelegge avlinga til bønda.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Seriøst!
Forutinntatt holdning til kornsirkler og korleis dei oppstår. Elles topper du sida med skremselspropaganda. Misvisande info som i beste fall kan kallast synsing. Kort og godt søppel.
Forutinntatt holdning til kornsirkler og korleis dei oppstår. Elles topper du sida med skremselspropaganda. Misvisande info som i beste fall kan kallast synsing. Kort og godt søppel.
Antall ord: 31
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
vi har alle vær sitt synspunktmadjava skrev:Seriøst!
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Seriøst madjava: Innrøm det.. du kan ikke finne en eneste person i hele verden som kan motbevise Truls sine påstander. Try me ;-)madjava skrev:Seriøst!
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
deep space,kan du mye om Erra??
Antall ord: 7
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Hej Truls
Det var ett väldigt bra initiativ, vilket bra arbete du gjort.
Hade gärna klickat ang. vem som gjort kornsikel. (en del därav)
Men jag saknar en trycktangent för "okänd livsform som lever vid vår sida".
Insight : coming soon.
http://truls-kornsirkler.piczo.com/ :mozilla_wink:
Många hälsningar från Sverige :mozilla_smile:
Det var ett väldigt bra initiativ, vilket bra arbete du gjort.
Hade gärna klickat ang. vem som gjort kornsikel. (en del därav)
Men jag saknar en trycktangent för "okänd livsform som lever vid vår sida".
Insight : coming soon.
http://truls-kornsirkler.piczo.com/ :mozilla_wink:
Många hälsningar från Sverige :mozilla_smile:
Antall ord: 62
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Er vel nå eg bør svare slik andre her inne svarer;Deep Space skrev:Seriøst madjava: Innrøm det.. du kan ikke finne en eneste person i hele verden som kan motbevise Truls sine påstander. Try me ;-)madjava skrev:Seriøst!
Eg treng ikkje bevise noko, så lenge eg trur det er slik eg seie, er det godt nok for meg, viss du ska kverulerer rundt mine innlegg og sette i gang ein diskusjon der bevis er alt som betyr noko, har du egentlig ingenting på dette forumet å gjere.
Antall ord: 121
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
KAn ingenting om det nei. Hva er det?open_palm skrev:deep space,kan du mye om Erra??
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Skal ikke starte noensomhelst krangel. Absolutt ikke. Vi kan alle tro hva vi vil. Helt enigmadjava skrev:Er vel nå eg bør svare slik andre her inne svarer;Deep Space skrev:Seriøst madjava: Innrøm det.. du kan ikke finne en eneste person i hele verden som kan motbevise Truls sine påstander. Try me ;-)madjava skrev:Seriøst!
Eg treng ikkje bevise noko, så lenge eg trur det er slik eg seie, er det godt nok for meg, viss du ska kverulerer rundt mine innlegg og sette i gang ein diskusjon der bevis er alt som betyr noko, har du egentlig ingenting på dette forumet å gjere.
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Fenomenet som endret mitt synspunkt på livet!
Denne diskusjonen er tatt allerede et annet sted på forumet, men bare for å friske opp litt:Deep Space skrev:For å si det sånn... BEVIS at kornsirkler er laget av mennesker. Da tror jeg du sliter skikkelig.Truls92 skrev:http://truls-kornsirkler.piczo.com ... jeg har brukt veldig mye tid på denne siden, så drit i useriøse innlegg..
Det eksisterer ikke EN eneste video, bok, eller film som beviser at de er laget av mennesker. De eneste "bevis" jeg har sett, var noen ta-fatte forsøk som gikk på discovery channel....og de kornsirklene var skikkelig stygge ;-)
Vi vet at mennesker kan lage avanserte kornsirkler (det er rett og slett et ubenektelig fakta), og blir brukt aktivt i blant annet innovative reklamekampanjer verden rundt.
Så kommer problemet; hver gang det legges fram solide bevis for dette, kommer det alltid en eller annen kornsirkelfantast og bastant avfeier det med "nei, dette holder ikke, for det beviser ikke at ALLE kornsirkler er laget av mennesker". Nei, det gjør ikke det, men det er en tydelig og god indikasjon på at de er det.
Det finnes ikke grunn til å tro at romvesener har laget dem, når vi allerede vet at mennesker har laget like avanserte ting.
Så kan vi jo også si, Deep Space, at det heller ikke finnes bevis for at kornsirkler er laget av romvesener. Det eneste som legges fram er svarte bilder, manipulert informasjon og ville teorier for å støtte opp saken sin. Teorier som, mind you, ikke har rot i virkeligheten og, selvfølgelig, aldri kan bevises.
Antall ord: 272
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det var ikkje retta til deg Deep Space, ville bare vise at det er enkelt å sette fram ein påstand utan å ta følgene av det.Deep Space skrev:Skal ikke starte noensomhelst krangel. Absolutt ikke. Vi kan alle tro hva vi vil. Helt enigmadjava skrev:Er vel nå eg bør svare slik andre her inne svarer;Deep Space skrev:Seriøst madjava: Innrøm det.. du kan ikke finne en eneste person i hele verden som kan motbevise Truls sine påstander. Try me ;-)madjava skrev:Seriøst!
Men for å svare deg på ein real måte, så kunne eg jo sagt dette;
Før i tida, var det satan som hadde laga stonehenge(dette kunne troende påstå) og i dag veit vi at det er mennesker som laga stonehenge. Satan er på ein måte bytta ut med aliens, dvs at aliens ofte får skulda for det nokon troende(både religiøse og paranormale) påstår ikkje kan være menneskers verk.
Kornsirkler har desverre ikkje eksistert i meir enn ca 30 år, ser da bort fra di som er laga naturleg av vind osv.
Kornsirkler er ikkje eit mysterium, og langt fra eit av dei største mysterium på jorda. Kornsirkler er eit resultat av ufo-fenomenet og springer ut fra den, i form av at dei første kornsirklene skulle førestille ufo-landinger.
Ingen av sirklane er perfekte og myteskapelsen omkring kornsirkler og korleis dei oppstår kjem gjerne fra dei som veit minst. Når ein så kan slå fast at mange kornsirkler vert laga av mennesker som reklame for alt mulig, og desse kornsirklane gjerne held høgare standar enn mange av desse bidraga fra "aliens" osv, så burde det kanskje ringe ei og anna sauebjelle for nokre fanatikere. Grunnen er enkel, di som lager kornsirkler i form av reklame kan dette ofte betre enn di som bare skal holde folk for narr. Når det i tillegg vert hevda radioaktiv stråling, mobiler som slutter å virke osv, så lar det seg ikkje etterprøve, mulig det har litt med kornsirkelforskerne og måten di arbeider på. Difor bør ein ta kornsirkel-mysteriet med nokre klyper salt, sjå litt forbi det utrulige, for det enkle svaret er ofte det rette.
Så var det å fastslå Truls sine påstander, dog retta mot skeptikere;
- "jeg har vanskelig for og finne ut av hva dere tenker om dette og hva deres oppriktige meninger er.
hvis dere tar et stort titt nermere vil dere se noe som vil nesten endre livene deres!
skriv i guestbook.
dette er kansje ikke et fenomen men rl(Real life).
dette er faktisk sant, de gir oss ikke all verdens tid til og tenke.
jeg tror at de som ikke innser hva som er i ferd med og skje vil få det tøfft når mennesken og de ukjente slår seg sammen eller ved nærkontakt"
Eg vil tru at mange mennesker vil kunne motbevise dette tullet, og for meg er det bare dårlig skremselspropaganda. Ingenting på denne sida vil endre livet mitt, men at nokon lar seg påvirke trur eg så gjerne. Når man i ettertid veit kva Hitler fekk til, sku eg nesten forvente at nokon i våre dager greidde å lure minst heile europa med ein eller anna tull.
"hvordan klarer dere og tenke at dette er mennesker.
en hver person ville tatt all ære over sitt verk og betalt for det.
hvordan skal en vanlig person oppdage en ny geometri og vise det på en kornåker mitt på natta i løpet av få minutter uten og brekke st eneste strå"
Mange mennesker kan bevise at mennesker lager kornsirkler i form av reklame som er betre laga enn desse Truls viser til. Ingen kornsirkler har gitt oss oppdagelsen av ny geometri, og dei som lager kornsirkler til reklame brekker heller ikkje eit einaste strå. At kornsirkler er laga på nokre minutter er reinspikka fantasi. Dvs kornsirkler laga av vind osv vert til på nokre minutter, men dei er så enkle i si form(tilnærma runde med nokre strå som står opp i midten) og får heller ikkje publisitet av noko størrelse.
Ja, eg kunne sagt dette, men er ikkje sikker på om det har noko for seg, fordi dei fleste gjerne vil sjå verden slik dei trur den er og ikkje slik den egentlig er.
Antall ord: 821
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
http://www.karinya.com/PlanetErra.htmlDeep Space skrev:KAn ingenting om det nei. Hva er det?open_palm skrev:deep space,kan du mye om Erra??
står litt her,jeg finner ikke de andre linkene akurat nå,men det finnes mye bra å lese..er en svensk link jeg prøver å finne her
Antall ord: 54
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
Hide post links |