Påstår du nå at på dette forumet skal man ikke diskutere med mindre man er enig og troende? Hvor har du dette fra?DclxvI skrev:Du har selfølgelig lov til å utrykke deg å si hva du mener.. men dine "logiske" svar hører nå heller ikke hjemme på en internett side som diskuterer paranormale fenomener.
Jeg er også nå sikker på at du umulig kan ha kjent en ordentlig psi-ball... ellers ville du aldri sammenlignet det med noe som "sommer fugler i magen" og "kjærlighetsrus"
Nei, jeg har ikke kjent en ordentlig PSI-ball, men jeg har kjent de beskrivelsene folk som påstår å ha laget det har skrevet. Jeg sammenlikner ikke kjærlighet og sommerfugler i magen med psi-ball, jeg brukte de som eksempler på at psyken kan gi seg fysisk til kjenne.
Det er til og med observert tilfeller hvor stigmata har oppstått på grunn av psyken. Psyken kan altså antakeligvis manifistere seg i noe så fysisk som sår og merker på kroppen. Som jeg alltid sier; man skal ikke undervurdere psyken.
Hjernen er tross alt kontrollsenteret i kroppen vår, og styrer alle aspekter ved livet vårt.