UFO, Kornsirkler & fenomenSvenske ble rik etter møte med utenomjordiske

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Messenger skrev:Bare for og si litt om dette generelt med diamant bruk i skip. Diamant kan igjen endre form til delvis flytende, men det fordre avansert teknologi prosess der det er en type produsert ”urent” karbon som dannes under trykk og der det er en vis prosent hydrogen iblandet som fordeler seg gjevt, gjennom en form felt polariserings teknikk på annen hver hydrogen isotop. Videre mettes/tilføres hydrogenet med en type partikler (går ikke in på vilke nå) som igjen gjør at noe av krystalliseringen brytes og vi får da krystalliserings celler/deler som flyter i en veske, (litt skele aktig veske). Denne vesken er nok litt forsjellig fra flyende krystall men noe av prinsippene i bruken kan det være. Fordelen med en slik veske er at det går an og styre/stimulere energirike foton bolker gjennom en form for laser teknikk, slik at man kan dirigere energi utblåsningen og styrken/mengden
Diamant er rent karbon i en spesiell krystallinsk form. Denne krystalliske formen kan ikke være flytende, diamant er det hardeste mineralet vi kjenner.

Det du ser ut til å beskrive er ikke diamant, men et krystallinsk hydrokarbon.
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

som VI KJENNER her på jorden ja:P sett at dette VAR utenomjordiske da, da ville de mest sannsynlig ikke brukt materiale som kommer fra jorden ikke sant, når det finns mange millioner galakser i universet, er det ganske trangsynt å tro at de eneste stoffene å mineralene i universet er de vi har på jorda haha:P:P
Antall ord: 58
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

chupacabra18 skrev:som VI KJENNER her på jorden ja:P sett at dette VAR utenomjordiske da, da ville de mest sannsynlig ikke brukt materiale som kommer fra jorden ikke sant, når det finns mange millioner galakser i universet, er det ganske trangsynt å tro at de eneste stoffene å mineralene i universet er de vi har på jorda haha:P:P
Hadde denne mannen fått i sin besittelse et stoff som ikke eksisterer på jorden, hadde det nok ganske snart blitt en sensasjon.
Antall ord: 83
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

chupacabra18 skrev:som VI KJENNER her på jorden ja:P sett at dette VAR utenomjordiske da, da ville de mest sannsynlig ikke brukt materiale som kommer fra jorden ikke sant, når det finns mange millioner galakser i universet, er det ganske trangsynt å tro at de eneste stoffene å mineralene i universet er de vi har på jorda haha:P:P
Diamant er rent karbon krystallisert, slik at alle atomene har sin faste plass i forhold til hverandre i molekylære forbindelser.
Atomenes bevegelse er forholdsvis liten, og begrenset av bindingene til de andre atomene i krystallet.

Væske kan være hvilke atomer som helst, de kan være molekyler, men molekylene er ikke bundet til hverandre i større grad enn at bevegelsene kan føre dem fritt i forhold til hverandre.

Diamanter kan ikke være flytende, for da er det ikke lenger diamant. Is kan ikke være flytende, for da er det ikke is, men vann.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Messenger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2007 18:52
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Innlegg av Messenger »

BA. skrev:
Diamant er rent karbon krystallisert, slik at alle atomene har sin faste plass i forhold til hverandre i molekylære forbindelser.
Atomenes bevegelse er forholdsvis liten, og begrenset av bindingene til de andre atomene i krystallet.

Væske kan være hvilke atomer som helst, de kan være molekyler, men molekylene er ikke bundet til hverandre i større grad enn at bevegelsene kan føre dem fritt i forhold til hverandre.

Diamanter kan ikke være flytende, for da er det ikke lenger diamant. Is kan ikke være flytende, for da er det ikke is, men vann.
Ok BA. Men da har jeg et spørsmål til deg. Kan krystall være flytende?
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Messenger skrev:Ok BA. Men da har jeg et spørsmål til deg. Kan krystall være flytende?
Prøver du å legge en felle for meg?

Les litt selv om hvordan LCD virker, så ser du forskjellen på LCD og diamant.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
den ukjente
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mai 2007 16:07
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av den ukjente »

WHOA!!DETTE HAR SAMMENHENG MED DEN TRÅDEN JEG LAGET!!!!!!
Antall ord: 10
-Den Ukjente-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

zaha skrev:"alien arter" http://www.maar.us/alien_species.html#N ... athartians

jeg tror at han møtte "the nordics arten"
Der har du jo en hel liste jo.

Visste det måtte være sant. :)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

Metodisten skrev:
madjava skrev:
Metodisten skrev:
Svartepus skrev:Utrolig spennende historie! Faktisk en av de mest troverdige jeg har hørt på lenge...

Syntes kanskje Gøstas teori om at hvite mennesker har gener fra verdensrommet, mens mørkhudede er "født og oppvokst" på jorden, var litt drøy da... Men ellers var historien hans svært interessant og hadde imponerende detaljrikdom. I'm impressed :)
Ja, ikke sant det var både rart og skrudd og...ja..Rart hvordan denne jernbanearbeideren plutselig lager allergivaksine fra pollen og greier. Ikke så politisk korrekt denne rett- frem Gøran. Før skeptikerene på forumet synser den til høyre og venstre, så kan vi la oss fascinere av ,som du sier svartepus, de troverdige undertonene denne historien lager.
Spørs om undertonene er troverdige eller at behov for troverdige undertoner overgår evna til å undersøke resten av historia...legger ved noko som gjev ei anna vinkling...og ja...synsing greie du fint å stå for sjølv her...hehe
Nei, jeg sier jo ikke att historien er sann.
Det kommer alltid opp gode motargumenter mot sånne historier og av erfaring vet vi att det ofte blir en suppe der informasjon utelates og vris på.
Dette gjelder både de som snakker for og imot.
Som I billy Meier saken forvirrer det jo mere en setter seg inn i det. Jeg kom fort til att jeg ikke tror på Billiy mere, men hvor er f.eks hovedpersonen i Meiers skrifter og utalelser. Nemlig rom piken semjase.
Noen påstod hun var klippet ut av bladet stern.
Ingen av Meiers argeste motstandere har klart så vidt jeg har sett og grave frem dette mennesket, og det skulle vert den enkleste sak i verden om hun var en eksponert modell.
Det skulle bare være og ringe til bladet stern for de har eksemplarer av alle blad de har laget og kunne sporet jenta så lett som bare det.
Kansje jeg skal gjøre det selv ?
Etter så mange år krangles det fremdeles om Billy Meier. Spessielt i USA har han mange tilhengere. Så er det bare og finne jenta da, så er hele diskusjonen slutt.
Hvorfor har ingen klart det?
Slike ting gjør att informasjonen rundt sånne saker blir hengende i stedet for avsluttet.
For ingenting er bedre att om saker er fusk, så bør de fort begraves.
For og sitere meg selv :

Billy Meier er "feiret" som en svindler i 30 år.
Helt sentralt er rom piken Semjase. Om det er svindel, hvor er denne kvinnen nå ?

Hvorfor finner ingen av kultur elitens bok skrivere denne jenta. Det burde være lett som bare det (les over), men ingen har kunnet det.
Det hadde satt endeligt punktum for Billy Meier og krigen for og imot allt han har hatt for seg.

Skru opp volumet til denne linken med bilder fra Billys liv.
Se de fysiologiske trekkene på denne romjenta han snakket om hele tiden og som aldri har blitt funnet eller gitt en forklaring.
Billy sa pleiade folkene var like oss med bare lengre øreflipper...
http://uk.youtube.com/watch?v=D2GXyT_RYK0

Hva syns du?
Antall ord: 528

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

jeg bare lurer på.. hvor denne rom-piken har sminke som er moteriktig på den tia han påstår huan møtte henne? hun er ikke fra jorda.. likevel er hår og sminke veldig typisk for moten på den tia han møtte henne? Og hvis Pleiadefolk er så utviklet osv.. har de vel ikke behov for sminke? sminke er jo for å fremheve no ytre, skape seg en identitet for nettopp å dra fordeler, tilpasse seg/høre inn i en gruppe osv.. dette er veldig menneskelig..

men det er jo typisk.. Bill M er en mann og han fikk vel ikke med seg at et kvinnelig øye stussa litt over slike detaljer hehe :mozilla_tongue:
Antall ord: 115
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Metodisten skrev:For og sitere meg selv :

Billy Meier er "feiret" som en svindler i 30 år.
Helt sentralt er rom piken Semjase. Om det er svindel, hvor er denne kvinnen nå ?

Hvorfor finner ingen av kultur elitens bok skrivere denne jenta. Det burde være lett som bare det (les over), men ingen har kunnet det.
Det hadde satt endeligt punktum for Billy Meier og krigen for og imot allt han har hatt for seg.

Skru opp volumet til denne linken med bilder fra Billys liv.
Se de fysiologiske trekkene på denne romjenta han snakket om hele tiden og som aldri har blitt funnet eller gitt en forklaring.
Billy sa pleiade folkene var like oss med bare lengre øreflipper...
http://uk.youtube.com/watch?v=D2GXyT_RYK0

Hva syns du?
Denne piken ble visstnok funnet. Hun var en skuespiller/modell. Jeg har ikke klart finne flere kilder til dette, men bildet av Semjase er visst fotokopi fra en gammel Searskatalog. En annen av Meiers "pleiadensere" var visst et utklipp fra Dean Martins TV-show.
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

Ja det har jeg også hørt BA.

Det er ett par år siden jeg hørte det. Men når jeg er på Amerikanske debattsider o.l der de fortsatt diskuterer Meier, så krangles det fortsatt om denne jenta.
Og alltså, poenget er att fortsatt kan ingen peke på hvor hun ble av. Selv ikke de argeste kritikerene.
De har hatt siden midten på 1970 tallet på seg.
Det syns jeg er rart. Om hun bare var en modell skulle det jo være en enkel sak å spore henne opp. Det hadde drept Meiers teorier en gang for alle.
Så hvorfor kan ingen si hvor hun er ?
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

Det var i allefall ikke disse Gøran traff;

http://uk.youtube.com/watch?v=eP31p9N_uC4
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Metodisten skrev:Ja det har jeg også hørt BA.

Det er ett par år siden jeg hørte det. Men når jeg er på Amerikanske debattsider o.l der de fortsatt diskuterer Meier, så krangles det fortsatt om denne jenta.
Og alltså, poenget er att fortsatt kan ingen peke på hvor hun ble av. Selv ikke de argeste kritikerene.
Det syns jeg er rart. Om hun bare var en modell skulle det jo være en enkel sak å spore henne opp. Det hadde drept Meiers teorier en gang for alle.
Så lenge et finnes noen som sier dette, og som ikke beviselig er løgnere, så velger jeg å stole på dem fremfor en som har brukt hele sitt liv på å lure og svindle andre.

I den grad det er tvil om hvem som snakker sant, så stiller en bedrager, løgner og svindler altid dårligere hos meg enn andre som jeg ikke har funnet løgner hos.

Det finnes 6 milliarder mennesker i verden. Det er ikke så enkelt å finne igjen ett spesiellt menneske hvis man ikke vet navn eller bosted. Det er tross alt ikke så mange som interesserer seg for å lete.
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

BA. skrev:
Metodisten skrev:Ja det har jeg også hørt BA.

Så lenge et finnes noen som sier dette, og som ikke beviselig er løgnere, så velger jeg å stole på dem fremfor en som har brukt hele sitt liv på å lure og svindle andre.

I den grad det er tvil om hvem som snakker sant, så stiller en bedrager, løgner og svindler altid dårligere hos meg enn andre som jeg ikke har funnet løgner hos.

Det finnes 6 milliarder mennesker i verden. Det er ikke så enkelt å finne igjen ett spesiellt menneske hvis man ikke vet navn eller bosted. Det er tross alt ikke så mange som interesserer seg for å lete.
En sunn innstilling BA.

God jul foresten.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links