UFO, Kornsirkler & fenomenSvenske ble rik etter møte med utenomjordiske

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Svenske ble rik etter møte med utenomjordiske

Innlegg av Metodisten »

Denne utrolige påstanden kunne jeg ikke la være og poste.

http://rune.galactic.to/gj_ufo.html

Her ligger Svenske Gørans helt utrolige historie. Det er fortsettelsen på den samme som ligger over. Den er på Svensk , om du klarer og lese det. Gøran forteller.

http://rune.galactic.to/gosta2.html
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Utrolig spennende historie! Faktisk en av de mest troverdige jeg har hørt på lenge...

Syntes kanskje Gøstas teori om at hvite mennesker har gener fra verdensrommet, mens mørkhudede er "født og oppvokst" på jorden, var litt drøy da... Men ellers var historien hans svært interessant og hadde imponerende detaljrikdom. I'm impressed :)
Antall ord: 58
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

Svartepus skrev:Utrolig spennende historie! Faktisk en av de mest troverdige jeg har hørt på lenge...

Syntes kanskje Gøstas teori om at hvite mennesker har gener fra verdensrommet, mens mørkhudede er "født og oppvokst" på jorden, var litt drøy da... Men ellers var historien hans svært interessant og hadde imponerende detaljrikdom. I'm impressed :)
Ja, ikke sant det var både rart og skrudd og...ja..Rart hvordan denne jernbanearbeideren plutselig lager allergivaksine fra pollen og greier. Ikke så politisk korrekt denne rett- frem Gøran. Før skeptikerene på forumet synser den til høyre og venstre, så kan vi la oss fascinere av ,som du sier svartepus, de troverdige undertonene denne historien lager.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Metodisten skrev:
Svartepus skrev:Utrolig spennende historie! Faktisk en av de mest troverdige jeg har hørt på lenge...

Ja, ikke sant det var både rart og skrudd og...ja..Rart hvordan denne jernbanearbeideren plutselig lager allergivaksine fra pollen og greier. Ikke så politisk korrekt denne rett- frem Gøran. Før skeptikerene på forumet synser den til høyre og venstre, så kan vi la oss fascinere av ,som du sier svartepus, de troverdige undertonene denne historien lager.
Spørs om undertonene er troverdige eller at behov for troverdige undertoner overgår evna til å undersøke resten av historia...legger ved noko som gjev ei anna vinkling...og ja...synsing greie du fint å stå for sjølv her...hehe
Antall ord: 164
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus

Innlegg av snuppedilla »

Dette her som han sier disse aliensene sier er oppgulp fra en hvit mann som har svært liten kunnskap om menneskeheten og som å høre en nasizt lefle om sin hvite overlegenhet, en flørt med sosialdarwinisme på sitt verste:

Besetningens gener är fullproppade med samma information som våra. Om vi ser på hur der är i afrika till exempel, negrerna bygger inga flygplan, reamotorer och kärnvapen. De har inte det medføtt som vi andra. Därfør menar jag att vi vita aldrig har uppstått här på denna planeten. Vi har kommit hit och ført arvet med oss. Negrerna, deremot, är uppvaxta här. Givetvis finns det de som har flyttat till USA och lärt sig saker där men det är inte samma sak. De har det inte i generna.

jeg ville faktisk tatt meg tid til å lese linken fra Madjava og brukt sunn fornuft, det fjerner ikke det faktum at det finnes liv, lang mer intelligent og sofistikert, fredfullt og utviklet, men også mindre intelligent, fortsatt på et tidlig stadium osv.. variasjon vi finner her er logisk finnes på et universelt nivå... men at man setter fullt lit til et menneske som Gøsta som drar inn kvasikunnskap om mennesker basert på rase er nok til å lure...
Antall ord: 218
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

I tillegg til Madjava og Snuppedilla vil jeg bare påpeke at diamant er den strukturen karbon har. Om denne strukturen endres, så er det ikke lenger diamant. Grafitt som er i blyantene består av akkurat de samme atomene som diamant (rent karbon), men atomene er organisert annerledes og er ikke lenger diamant.

I flytende væsker er molekylstrukturen enda løsere, og har ikke noen fast form. Derfor kan ikke diamant være flytende, slik Gösta påstår i den første lenken.

Som Madjavas link sier er han tatt i adskillige løgner, og her ser vi selv en av dem. :)
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

madjava skrev:
Metodisten skrev:

Spørs om undertonene er troverdige eller at behov for troverdige undertoner overgår evna til å undersøke resten av historia...legger ved noko som gjev ei anna vinkling...og ja...synsing greie du fint å stå for sjølv her...hehe
Nei, jeg sier jo ikke att historien er sann.
Det kommer alltid opp gode motargumenter mot sånne historier og av erfaring vet vi att det ofte blir en suppe der informasjon utelates og vris på.
Dette gjelder både de som snakker for og imot.
Som I billy Meier saken forvirrer det jo mere en setter seg inn i det. Jeg kom fort til att jeg ikke tror på Billiy mere, men hvor er f.eks hovedpersonen i Meiers skrifter og utalelser. Nemlig rom piken semjase.
Noen påstod hun var klippet ut av bladet stern.
Ingen av Meiers argeste motstandere har klart så vidt jeg har sett og grave frem dette mennesket, og det skulle vert den enkleste sak i verden om hun var en eksponert modell.
Det skulle bare være og ringe til bladet stern for de har eksemplarer av alle blad de har laget og kunne sporet jenta så lett som bare det.
Kansje jeg skal gjøre det selv ?
Etter så mange år krangles det fremdeles om Billy Meier. Spessielt i USA har han mange tilhengere. Så er det bare og finne jenta da, så er hele diskusjonen slutt.
Hvorfor har ingen klart det?
Slike ting gjør att informasjonen rundt sånne saker blir hengende i stedet for avsluttet.
For ingenting er bedre att om saker er fusk, så bør de fort begraves.
Antall ord: 397

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Metodisten skrev:Nei, jeg sier jo ikke att historien er sann.
Som du sier i en annen tråd, det er de uekte som ødelegger for de ekte.

Hver debunkede Alienhistorie fører til at det blir litt mindre sannsynlighet for at det finnes ekte Alienhistorier.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

BA. skrev:
Metodisten skrev:Nei, jeg sier jo ikke att historien er sann.
Som du sier i en annen tråd, det er de uekte som ødelegger for de ekte.

Hver debunkede Alienhistorie fører til at det blir litt mindre sannsynlighet for at det finnes ekte Alienhistorier.
Ja, det går desverre en sterk inflasjon i sannhet som generelt begrep, mellom mennesker i det daglige.
På samme måte som nesten allt på youtube er fake. Kommer det en ekte observasjon en dag, vil den drukne i folks øyeblikkelige antagelser att det er juks og ikke verdt og se nærmere på.
Så blir verdiful informasjon desverre forbigått fordi vi lever i en verden av folk som syns juks er gøy og drive med.
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

BA. skrev:I tillegg til Madjava og Snuppedilla vil jeg bare påpeke at diamant er den strukturen karbon har. Om denne strukturen endres, så er det ikke lenger diamant. Grafitt som er i blyantene består av akkurat de samme atomene som diamant (rent karbon), men atomene er organisert annerledes og er ikke lenger diamant.

I flytende væsker er molekylstrukturen enda løsere, og har ikke noen fast form. Derfor kan ikke diamant være flytende, slik Gösta påstår i den første lenken.

Som Madjavas link sier er han tatt i adskillige løgner, og her ser vi selv en av dem. :)
men kanskje disse vesene har en annen teknologi eller en annen sort krystall som vi ikke har her på jorden...hvem vet,ikke du og ikke meg ;)
Antall ord: 135
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Metodisten »

Historien om Travis Wilton er godt kjent i UFO samenheng.

Seks menn så den. En mann ble fanget inne i den. Men hvem ville tro dem? I 1975 oppdager skogsarbeideren Travis Walton og medarbeiderne hans en svevende ufo men de jobber i Arizona.
Waltons kamerater flyktet, men Walton var ikke så heldig. Han ble ført om bord det merkelige fortøyet og utsatt for en smertefull, utenomjordisk medisinsk undersøkelse. Det er laget en film om hendelsen"Fire in the sky". Den tar og opp forakten og latterliggjøringen hans venner måtte gjennomgå når de forsøkte å forklare Waltons mystiske forsvinning. Walton ble faktisk funnet fem dager senere - blodig og forslått og så uttørket og dehydrert att han ble lagt inn på sykehus. Trawis har stått på historien sin siden det hendte i 1975. Etterforskeren som ble innvolvert trodde først at kompisenes historie er en dekkhistorie for mord.

http://uk.youtube.com/watch?v=VinxmEkca ... ed&search=

Her er ett radio intervju med Travis
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18

Innlegg av madjava »

Metodisten skrev:
madjava skrev:
Metodisten skrev:

Nei, jeg sier jo ikke att historien er sann.
Det kommer alltid opp gode motargumenter mot sånne historier og av erfaring vet vi att det ofte blir en suppe der informasjon utelates og vris på.
Dette gjelder både de som snakker for og imot.
Som I billy Meier saken forvirrer det jo mere en setter seg inn i det. Jeg kom fort til att jeg ikke tror på Billiy mere, men hvor er f.eks hovedpersonen i Meiers skrifter og utalelser. Nemlig rom piken semjase.
Noen påstod hun var klippet ut av bladet stern.
Ingen av Meiers argeste motstandere har klart så vidt jeg har sett og grave frem dette mennesket, og det skulle vert den enkleste sak i verden om hun var en eksponert modell.
Det skulle bare være og ringe til bladet stern for de har eksemplarer av alle blad de har laget og kunne sporet jenta så lett som bare det.
Kansje jeg skal gjøre det selv ?
Etter så mange år krangles det fremdeles om Billy Meier. Spessielt i USA har han mange tilhengere. Så er det bare og finne jenta da, så er hele diskusjonen slutt.
Hvorfor har ingen klart det?
Slike ting gjør att informasjonen rundt sånne saker blir hengende i stedet for avsluttet.
For ingenting er bedre att om saker er fusk, så bør de fort begraves.
Det med synsinga var ein spøk...pga ditt utsagn om skeptikeres synsing... :)

Alle slike historier er artige å lese...men å vite sikkert kva som er verdt å stole på er vanskeleg...dertil skaper det diskusjon når menneskets historie vert utvanna av juks og bedrag...så alt i alt hadde vi alle vore meir tjent med å begrave juks eller plassere det der det høyre heime...
Antall ord: 464
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

guardian skrev:
BA. skrev:I tillegg til Madjava og Snuppedilla vil jeg bare påpeke at diamant er den strukturen karbon har. Om denne strukturen endres, så er det ikke lenger diamant. Grafitt som er i blyantene består av akkurat de samme atomene som diamant (rent karbon), men atomene er organisert annerledes og er ikke lenger diamant.

men kanskje disse vesene har en annen teknologi eller en annen sort krystall som vi ikke har her på jorden...hvem vet,ikke du og ikke meg ;)
Hehe, "de" kan ha mange slags krystaller, men ikke flytende diamant. Diamant kan ikke være væske, da er det ikke diamant.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

"alien arter" http://www.maar.us/alien_species.html#N ... athartians

jeg tror at han møtte "the nordics arten"
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Messenger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2007 18:52
17
Lokalisering: akershus

Innlegg av Messenger »

BA. skrev:
guardian skrev:

Hehe, "de" kan ha mange slags krystaller, men ikke flytende diamant. Diamant kan ikke være væske, da er det ikke diamant.
Bare for og si litt om dette generelt med diamant bruk i skip. Diamant kan igjen endre form til delvis flytende, men det fordre avansert teknologi prosess der det er en type produsert ”urent” karbon som dannes under trykk og der det er en vis prosent hydrogen iblandet som fordeler seg gjevt, gjennom en form felt polariserings teknikk på annen hver hydrogen isotop. Videre mettes/tilføres hydrogenet med en type partikler (går ikke in på vilke nå) som igjen gjør at noe av krystalliseringen brytes og vi får da krystalliserings celler/deler som flyter i en veske, (litt skele aktig veske). Denne vesken er nok litt forsjellig fra flyende krystall men noe av prinsippene i bruken kan det være. Fordelen med en slik veske er at det går an og styre/stimulere energirike foton bolker gjennom en form for laser teknikk, slik at man kan dirigere energi utblåsningen og styrken/mengden
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links