Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
BA. skrev:Jeg er litt enig med TheTeh her. Når jeg forstørret bildet (200% og mer) så er det lett å se hvordan pilen er redigert inn, mens "UFO"en stiller i en helt annen klasse. Det ser for meg ut til at det er en naturlig formasjon av skyen, som på grunn av pixlene har fått veldig jevn form.
Selvfølgelig kan også bildet være manipulert to ganger, en i et godt program, og senere i paintshop.
Først brukte jeg Adobe Photoshop, merka rundt skyen, kopierte og limte inn igjen slik at jeg kunne ta en liten oval og "gjemme" bak skyen. Så la jeg på litt skygge så den fikk et lite tredimensjonalt preg. Så lagret jeg, og deretter brukte jeg paint for å tegne pilen
Har drevet med photoshop i rundt 2-3 år, så jeg vet hva jeg skal gjøre
er det nå vi skal kaste oss ende over og le fordi du prøvde å lure folk her????
Whats the point?????
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Ettersom UFO er en forkortelse av Uidentifisert Flygende Objekt, så er nok tingen en ufo, ja. Men en "flyvende tallerken" styrt av grønne menn med tre armer og antenner på hue, det tviler jeg sterkt på at det er. Bildet er imidlertid for utydelig til at det er mulig å noe klart.