Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Dr.phil skrev:neste gang regner jeg med gjeeesp, ehh kjasp blir ferdig med å photoshoppe bildene sine før han starter en tråd som handler om bilder h?n ikke har.....
Hva er vel teitere enn å starte en tråd med bilder som man KANSKJE har?
Huff da. Mye rot nå. Dere må lese en god del for å vite hva som har skjedd i denne tråden.
Og ja, kan garantere at det ikke var en sky, fordi den fløy bortover kanskje rundt 100-150 m over bakken.
Kan garantere at det var en ufo, fordi jeg ikke vet hva det var som fløy. Det kan ikke ha vært et helikopter fordi den ikke hadde noen rotorblader/propell (dere skjønner hva jeg mener) og det kan ikke ha vært et fly fordi den var altfor rund og gikk altfor fort.
Ufoen hadde en slags "støvsky" ( merk deg "" ). Det lignet en støysky.
Jeg prøvde å ta bilder av den, tok et par bilder, ikke sikkert jeg fikk den. Kameraet ligger i bilen og fattern er et stykke unna, så jeg får ikke sett bildene enda.
Og hvis dere tror at vi er de eneste levende her i universet må dere egentlig være ganske kørka, universet er jo et gigarom! Hvordan kan dere tro at vi er de eneste?
Skjønner godt at mange er skeptikere, men tenk litt :mozilla_smile:
Sist redigert av Kjasp på 04 Aug 2007 14:50, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 193
Kjasp skrev:
Og hvis dere tror at vi er de eneste levende her i universet må dere egentlig være ganske kørka, universet er jo et gigarom! Hvordan kan dere tro at vi er de eneste?
hvem har sagt at de ikke tror det finnes liv på andre planeter? jeg for min del tror det finnes intelligent liv andre steder enn på jorden. det jeg tror de fleste her stiller seg skeptiske til er deg, og din troverdighet.
Kjasp skrev:
hvem har sagt at de ikke tror det finnes liv på andre planeter? jeg for min del tror det finnes intelligent liv andre steder enn på jorden. det jeg tror de fleste her stiller seg skeptiske til er deg, og din troverdighet.
Jeg skrev "hvis" Skjønner godt at de ikke tror meg, men det er sant det jeg forteller.
Kjasp skrev:
Jeg skrev "hvis" Skjønner godt at de ikke tror meg, men det er sant det jeg forteller.
Nettopp! Hvem i denne tråden har sagt det ikke finnes liv andre steder enn her?????Det har jeg jammen ikke fått med meg. Og ja, jeg har lest ALLE innlegg. Hvorfor skulle jeg ellers skrive det det siste????????
Du skriver at vi må ha lest en god foer.....Ja men jeg f.eks har lest vedig mye foer....Men hva har det med tr¨den din ¨gjære?
Falske bilder er jo like falske uansett hvor mye jeg leser
Dr.phil skrev:Du skriver at vi må ha lest en god foer.....Ja men jeg f.eks har lest vedig mye foer....Men hva har det med tr¨den din ¨gjære?
Falske bilder er jo like falske uansett hvor mye jeg leser