***, ha ha ha.Professor skrev:få inn hva da?Sol@ngelica skrev:Få den inn her da.
BILDET SÅ KLART!!!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
***, ha ha ha.Professor skrev:få inn hva da?Sol@ngelica skrev:Få den inn her da.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
roooofl you naughty girl looolSol@ngelica skrev:***, ha ha ha.Professor skrev:få inn hva da?Sol@ngelica skrev:Få den inn her da.
BILDET SÅ KLART!!!!!
Hide post links |
må vente til det er ferdig fotomanipulert, noen ganger tar slikt tid azza..!!Professor skrev: ja hvor er bildet!?
Hide post links |
aheheahhealivingdeaddoll skrev:må vente til det er ferdig fotomanipulert, noen ganger tar slikt tid azza..!!Professor skrev: ja hvor er bildet!?
Hide post links |
Hide post links |
Så så, være snill jente nå. Ikke forhåndsdømme...livingdeaddoll skrev:må vente til det er ferdig fotomanipulert, noen ganger tar slikt tid azza..!!Professor skrev: ja hvor er bildet!?
Hide post links |
hehe, alltid snill jente jeg vettuViking-gutt skrev:Så så, være snill jente nå. Ikke forhåndsdømme...livingdeaddoll skrev:må vente til det er ferdig fotomanipulert, noen ganger tar slikt tid azza..!!Professor skrev: ja hvor er bildet!?
Hide post links |
Hide post links |
Nja... Må nok bruke teleskopSol@ngelica skrev:HVor lang tid tar det egentlig å se på dette bildet og se om det er noe da, må du bruke lupe?
Hide post links |
Virker sånnKjasp skrev:Nja... Må nok bruke teleskopSol@ngelica skrev:HVor lang tid tar det egentlig å se på dette bildet og se om det er noe da, må du bruke lupe?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Eh...først sa du;Kjasp skrev:Nei, jeg har ikke sagt at jeg har tatt bilder av ufoen, bare at jeg PRØVDE å ta bilder av den.
Hide post links |
He he he..Dr.phil skrev:hva mener du om det er noe på dem? Du har allerede sagt at du har bilder av ufoen din....
Er du lystløgner eller hva?
Hide post links |
Hide post links |