Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Svartepus skrev:Beklager... Skal være mer forsiktig neste gang jeg er ute og flyr på sopelimen min... Det var jo ikke meningen at noen skulle se meg.
Flyr du uten legitimasjon på deg, er du jo faktisk uidentifisert på sett og vis.
Da blir du en UFS. Og hvis du er et sexobjekt for noen, så kan vi tilogmed strekke det til å si at du er en UFO. Så husk det neste gang du er på sopelimetur!
UFO'ene eksisterer kanskje, men UFS'ene - de eksisterer definitivt!
Antall ord: 88
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Vilma
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
Da var det vel dagen skjønner du ..
H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?
Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.
De forsvinner HELT bort og eksisterer ikke med mindre det er fullmåne og et kjærestepar er oppe på en ås og ser ut mot stjernehimmelen mens de kysser.
Neida. Jeg ser poenget ditt!
Stjernene er der HELE tiden. Men lyset på skinne på dem for at vi skal se dem. Det er ikke sikkert jeg har rett, men jeg har hørt det på Speideren.
*Marielle* skrev:
Da var det vel dagen skjønner du ..
H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?
Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.
De forsvinner HELT bort og eksisterer ikke med mindre det er fullmåne og et kjærestepar er oppe på en ås og ser ut mot stjernehimmelen mens de kysser.
Neida. Jeg ser poenget ditt!
Stjernene er der HELE tiden. Men lyset på skinne på dem for at vi skal se dem. Det er ikke sikkert jeg har rett, men jeg har hørt det på Speideren.
Speideren sprer kommunistisk propaganda, så jeg tror ikke jeg ville tatt det for god fisk. Med mindre du liker sei eller torsk, for det er ikke like godt som makrell eller laks.
Ja og nå kommer speiderene til å ta over verden...kommunisme 4evah!!!
Har en ukjent fortid som speider selv!!
mito skrev:heisann. eg er ny her så ikkje skyt meg vist eg gjere noke gale:P eg og ein kamerat låg og såg på himmelen for me kjeda oss me hadde logge der ei stond så ser begge to ein svart flekk som for over himmelen me såg det 2 gonger:S noken som har peiling på ka da kan ha vore?
Ps: me såg at stjernene plutseleg forsvant og:/
Hvordan kan man se en svart flekk på himmelen når himmelen er svart?
Men jeg kjønner deg godt! Det har hndt med meg en gang før og, bare litt anderledes.
Jeg kan legge inn et innlegg etterhvert om det.
Slik jeg forstår trådstarter, har han og kameraten sett den mørke flekken bevege seg over himmelen fordi den skygget for stjernene etterhvert som den flyttet seg. Det får meg til å tenke på et stillegående fly i middels høyde - lavt nok til at det dekket opptil flere stjerner på en gang, men høyt nok til at motorlyden ikke kunne høres.
Det mistenkelige er at dere ikke så navigasjonslys. Men det finnes fly som flyr mørktlagt og stille nattestid, gjerne i forbindelse med militære øvelser. Det amerikanske overvåkingsflyet TR3A "Black Manta", som er stort, trekantet og mattsvart, ville absolutt gi denne effekten dersom det ikke fløy altfor høyt. TR3A har nok æren for en del UFO-observasjoner som beskriver et svart, triangelformet objekt.