UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ ufoer, kornsirkler, romvesner?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 17
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
ufoer, kornsirkler, romvesner?
Noen som tror på det krasjet i amerika og det med Area 51 eller hva det nå var, det gjør jeg.. Alle sier at de bare gjemte bort ufoen får ikke å skape panikk, så kom kornsirklene, er det flere enn meg som har hørt at noen kornsirkler faktisk står for noe..?
Den ene skal visstnok bety; ''be prepared, something will happen in 2012''
oversatt: ''Vær forberedt, noe vil skje i 2012''
Så jeg kan nesten ikke vente å se hva som skjer i 2012, noen sier verdens undergang, noen sier besøk av romvesner, men ingen vet om de er snille eller slemme..
Har noen her hørt om maya kalenderen eller hva det nå var?
Alt maya-folket har skrivd i den kalenderen har skjedd og folket døde ut for mange, maaange år siden, maya-folket var dermed synske, men kalenderen stopper på 2012, noen sier dette også er ett tegn på verdens undergang fordi alt de har skrevet har skjedd hittil, nesten litt kjipt å tenke på
Jaja, svar hvis dere har noe dere vil si om noe av dette jeg har skrevet.
Så jeg kan nesten ikke vente å se hva som skjer i 2012, noen sier verdens undergang, noen sier besøk av romvesner, men ingen vet om de er snille eller slemme..
Alt maya-folket har skrivd i den kalenderen har skjedd og folket døde ut for mange, maaange år siden, maya-folket var dermed synske, men kalenderen stopper på 2012, noen sier dette også er ett tegn på verdens undergang fordi alt de har skrevet har skjedd hittil, nesten litt kjipt å tenke på
Antall ord: 189
-Morten242
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 22:05
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sunnmøre
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Jul 2006 00:59
- 18
- Lokalisering: Bergen
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Så en dokumentar for lenge siden om konrsirkler, og det var utrolig mange fine og stilige mønstre, til og med i tredimensjonale mønstre. En ble til like ved en romstasjon eller hva det nå var, og de hadde ikke sett noe som helst i løpet av natta.
Husker spesielt et tilfelle der det hadde kommet masse folk dit det hadde oppstått en sånn kornsirkel, de gikk rundt i den og prøvde å finne en forklaring på det, så var det ei kjerring som bøyde seg ned og skulle ta på gresset og så ble hendene fulle av blemmer..
Når hun tok dem opp forsvant blemmene, de prøvde alle sammen flere ganger, når hendene nærmet seg jorda så ble de fulle av blemmer og så forsvant det like fort når de tok hendene opp. Rare greier
Husker spesielt et tilfelle der det hadde kommet masse folk dit det hadde oppstått en sånn kornsirkel, de gikk rundt i den og prøvde å finne en forklaring på det, så var det ei kjerring som bøyde seg ned og skulle ta på gresset og så ble hendene fulle av blemmer..
Når hun tok dem opp forsvant blemmene, de prøvde alle sammen flere ganger, når hendene nærmet seg jorda så ble de fulle av blemmer og så forsvant det like fort når de tok hendene opp. Rare greier
Antall ord: 146
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
å, mens vi er inne på det, leste om en sånn korn sirkel ett sted på ei mil eller noe som var lagd på VEEEELDIG kort tid, var en fyr som hadde vært på jordet og skulle inn igjen, når han komm inn hørte han noe og når han kom ut så var det masse korn som var blitt revet ned, tror neppe ett menneske bruker så kort tid.
Antall ord: 73
-Morten242
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jul 2007 19:37
- 17
- Lokalisering: ullern
er dette sant???
håper romvesnene kommer til meg..
kødda
jeg og noen venner så en ufo i går kveld.....
det var litt rart det kom 2 ettter hværandre!!!
håper romvesnene kommer til meg..
kødda
jeg og noen venner så en ufo i går kveld.....
det var litt rart det kom 2 ettter hværandre!!!
Antall ord: 32
Sarah amalie ottesen gulbrandsen
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 17
Hmm...lurer på hva alvene skal gjøre i 2012 i såfall!!?? :-Dlivingdeaddoll skrev:ingen som tror kornsirkler er laget av alver da?
Herreminhatt....
Antall ord: 26
Hide post links |
Re: ufoer, kornsirkler, romvesner?
Det skal, i flg den kalenderen skje mye i 2012, men noe verdens undergang blir det ikke! Men det blir en ny æra sannsynligvis i menneskehetens historie, og vi skal bli mer opplyste, ellr kanskje man bare kan si at menneskene får se med det tredje øyet. Du finner mye stoff om 2012 på nettet.morten242 skrev:Noen som tror på det krasjet i amerika og det med Area 51 eller hva det nå var, det gjør jeg.. Alle sier at de bare gjemte bort ufoen får ikke å skape panikk, så kom kornsirklene, er det flere enn meg som har hørt at noen kornsirkler faktisk står for noe..?
Antall ord: 247
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 17
Men helledussen...vi snakker om en sivilisasjon som var på høyden ca 900 e.kr...er det så forbannet rart at de avsluttet kalenderen sin i 2012??
...og hva har de skrevet som har skjedd?? Hvor er denne kalenderen? Hvem har oversatt den??
...og hva har de skrevet som har skjedd?? Hvor er denne kalenderen? Hvem har oversatt den??
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja, 900 e.kr. jeg tror jeg hadde stoppe på år 1000Tom_34 skrev:Men helledussen...vi snakker om en sivilisasjon som var på høyden ca 900 e.kr...er det så forbannet rart at de avsluttet kalenderen sin i 2012??
men jeg vet ikke helt hvor den var, og det var forskere som oversatte den
Antall ord: 74
-Morten242
Hide post links |
Jeg tror ikke på 2012. Det er til for å skape frykt. Forvirring
Jeg tror på at ET's er vennlige instillt. Og at enkelte grupper i militære prøver å skape Avstand med "Aliens" igjennom media, dataspill og holywood filmer.
Igjen for å få penger/støtte til krigføring. på et globalt nivå. altså det er snakk om big buisness. Irak krigen tror jeg ble utført med samme taktikk.
Jeg tror på at ET's er vennlige instillt. Og at enkelte grupper i militære prøver å skape Avstand med "Aliens" igjennom media, dataspill og holywood filmer.
Igjen for å få penger/støtte til krigføring. på et globalt nivå. altså det er snakk om big buisness. Irak krigen tror jeg ble utført med samme taktikk.
Antall ord: 70
Hide post links |