UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Ble guttene virkelig bortført av utenomjordiske ?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Æh. I en annen tråd fikk jeg inntrykket av at dette skjedde på Stord?
Antall ord: 15
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ble du litt redd nå Frida ? :mozilla_wink:fridabæret skrev:Æh. I en annen tråd fikk jeg inntrykket av at dette skjedde på Stord?
Er ikke du Stording da...Skjer visst mye der i nattens murmel og mørke.
Ufo ringene på Espevær er jo nesten i synsvidde derifra...eller?
Husker og en politimann som fisket med sønnen sin ved Stord. Han påsto på Tv at de hadde sett ett sigarformet fartøy seile i luften rett ved dem. Ut av tåka kom det.
Folk kunne tro hva de ville, men de visste godt hva de hadde sett, sa han... :mozilla_surprised:
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Metodisten skrev:Ble du litt redd nå Frida ? :mozilla_wink:fridabæret skrev:Æh. I en annen tråd fikk jeg inntrykket av at dette skjedde på Stord?
Er ikke du stording da...Skjer visst mye der i nattens murmel og mørke.
Ufo ringene på Espevær er jo nesten i synsvidde derifra...eller?
Husker og en politimann som fisket med sønnen sin ved Stord. Han påsto på Tv at de hadde sett ett sigarformet fartøy seile i luften rett ved dem. Ut av tåka kom det.
Folk kunne tro hva de ville, men de visste godt hva de hadde sett, sa han... :mozilla_surprised:
Haha
Ja jeg er Stording jeg, og det er jeg stolt av :mozilla_wink: Ehm, redd og redd. Men det er litt rart at det sies å skje så mye rart her. Men er jo ikke sikkert det er sant. Og når det gjelder uforingene på Espevær så er det vell ikke akkurat vinnen synsvidde, men... Har vert på Espevær en gang bare, men har ikke sett på uforingene...
Antall ord: 181
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2007 00:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 23:54
- 18
seperate kilder med felles info:
Terje:
Ca. fire år senere nevner Tarje til meg : Jeg drømte den natten att det kom folk. Jeg våknet, men da jeg ville stå opp lyste den ene av dem med en lykt på meg og da liksom stivnet jeg."
Øystein:
På spørsmål om hvem det var visste han ikke men beskrev dem slik :
De var små med lange armer og veldig lange fingre. Når vi våknet lyste de på oss med en håndlampe, da frøs vi til og sto helt rolig og kunne ikke tenke.Lampen var rund fremme med en mørk prikk midt i.
Creepy :S
Terje:
Ca. fire år senere nevner Tarje til meg : Jeg drømte den natten att det kom folk. Jeg våknet, men da jeg ville stå opp lyste den ene av dem med en lykt på meg og da liksom stivnet jeg."
Øystein:
På spørsmål om hvem det var visste han ikke men beskrev dem slik :
De var små med lange armer og veldig lange fingre. Når vi våknet lyste de på oss med en håndlampe, da frøs vi til og sto helt rolig og kunne ikke tenke.Lampen var rund fremme med en mørk prikk midt i.
Creepy :S
Antall ord: 112
h4xx0r
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2007 21:04
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hamar
Kunne jo skrevet en bok du !
Antall ord: 6
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !
Hide post links |
Nå tror jeg på utenomjordisk liv en eller annen plass der ute i universet. og på ufo'er.
ettersom jeg og folk jeg kjenner har sett dette.
Men mange "abductions" og til og med aliens (AI) artificial intelligens er menneskelaget for å brukes i psykologisk krigføring. AI har vi allerede. men AI som er designet som ET's er hemmelig. "the grays" er en bok i usa som kom som BESTSELGER i usa. og forfatteren som skrev boka touchet innom et stort området.
Det er utallige kilder som forteller om at disse "Frykt" scenarionene er menneskelagde:
http://www.youtube.com/watch?v=okacAlE2DQ8
Filmer som indepenedence day og data spill som Area51 hvor en skal gå rundt og skyte romvesner gjør det ikke noe bedre. I en sosiaologisk sammenheng er andre livsformer som har kommet til oss, trolig kommet lengre sosialt, politisk, spirituellt og teknologisk.
Altså Vennlige. På www.Cseti.com kan en "kontakte" disse vennlige. de samarbeide med disclosure project, som betyr å "avsløre". Hvor mange troverdige vitner høyt oppe i systemet snakker ut om Cover ups. når disclosure project kom til national press conferance i 2001. ble deler av sendingen "jammet".
ettersom jeg og folk jeg kjenner har sett dette.
Men mange "abductions" og til og med aliens (AI) artificial intelligens er menneskelaget for å brukes i psykologisk krigføring. AI har vi allerede. men AI som er designet som ET's er hemmelig. "the grays" er en bok i usa som kom som BESTSELGER i usa. og forfatteren som skrev boka touchet innom et stort området.
Det er utallige kilder som forteller om at disse "Frykt" scenarionene er menneskelagde:
http://www.youtube.com/watch?v=okacAlE2DQ8
Filmer som indepenedence day og data spill som Area51 hvor en skal gå rundt og skyte romvesner gjør det ikke noe bedre. I en sosiaologisk sammenheng er andre livsformer som har kommet til oss, trolig kommet lengre sosialt, politisk, spirituellt og teknologisk.
Altså Vennlige. På www.Cseti.com kan en "kontakte" disse vennlige. de samarbeide med disclosure project, som betyr å "avsløre". Hvor mange troverdige vitner høyt oppe i systemet snakker ut om Cover ups. når disclosure project kom til national press conferance i 2001. ble deler av sendingen "jammet".
Antall ord: 197
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er nok et menneskeskapt fenomen ja, men at det er en agenda for å spre frykt er veldig lite sannsynlig. Det er nok fantasien hos folk som sørger for det skjønner du.
Er filmer og spill om f.eks. Gremlins, dinosaurer, onde roboter fra fremtiden, og zombier også laget for å spre frykt?
Er filmer og spill om f.eks. Gremlins, dinosaurer, onde roboter fra fremtiden, og zombier også laget for å spre frykt?
Antall ord: 54
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Du har en helt fantastisk evne til og avfeie det medmennesker forteller deg.Kimbara skrev:Det er nok et menneskeskapt fenomen ja, men at det er en agenda for å spre frykt er veldig lite sannsynlig. Det er nok fantasien hos folk som sørger for det skjønner du.
Verdifulle detaljer knipser du ut vinduet som oppbrukt tyggegummi.
En del av ett puslespill som passer i en annen er ofte for en etterforsker ikke 1+1=2, men ofte en høyere sum som kan bidra til ett verdifullere bilde lagt sammen med andre opplysninger. Det burde du vite som har peiling på bilder.
Det ligger tydligvis ikke for deg. Om månen hadde ramlet ned i havet ville du aldri rukket og tro på det for du ville ha druknet i flodbølgen lenge før det løsnet for deg i hodet.
Det er sunt og være skeptisk og vi diskuterer ikke de helt opplagte tullete påstandene her. Men du har en måte og tenke på som minner om en slags omvendt fanatisme der man heller fornekter muligheter enn å først vurdere dem seriøst.
Mulighetene for att ting kan være noe annet enn det man først tror er alltids tilstede, men man kan ikke være sikker på det uten og sette seg inn i det.
I en sak som de noe håpløse korsirklene f.eks, så bør du ta inn over deg små opplysninger som att de inneholder unormal radioaktivitet f.eks. Da må du først forklare det, før du i det hele tatt tenker videre.
Den opplysningen er en av hundre, men den ligger i veien.
Så du kan ikke rasjonalisere bort fenomenet før du har avklart den ene lille detaljen. Er den tilfelle...eller ikke.
Er det tilfelle, må du forklare den før du går til punkt to i din streben på og feie det under teppet. Man kan ikke bare tømme saksmappa i do og dra i snora slik du har for vane og gjøre.
Disse små opplysningene går ikke bort, selv om du brauter frem slik.
Så må du gå til punkt 2.
F.eks, faktum att de som lager sirkler med planker på beina ikke er i nærheten av og klare å kopiere de mere kjente så mange mern er er ekte.
De får frynsette kanter med brukkne aks. De er sjelden gode geometrisk heller. Ofte litt skjeve.
Så må du vurdere det separat. Tilfelle eller ikke.?
Er det ikke tilfelle får det en egen verdi på veien mot den endelige konklusjon når man holder det opp mot punkt 1. Er det tilfelle, får det en helt annen tyngde holdt opp mot punkt 1, på veien mot en tydligjøring.
Så må du ta punkt 2 på listen og holde opp mot punkt 1.
Minker nå sjangsen for att dette er så hærligt enkelt som du har lyst og tro ?
Når du har sakset deg nedover på listen til du når punkt 100.
Da vil for og imot bli synligere holdt opp i mot andre fenomener som kan spille inn og ikke minst mot den matematiske modellen som vil si noe om det er muligheter for om dette kan være produkter av slump....eller ikke.
Da er vi åpne for og høre hva du har lært, og om du har noen konklusjoner med litt innhold.
Antall ord: 600
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Ikke kom og belær meg i refleksjon og forskning, og vennligst ikke legg ord i munnen på meg.
Jeg står ikke i en posisjon hvor jeg har en bevisbyrde på meg, den er det de som påstår som har. Det er blitt påstått både det ene og det andre iht. kornsirkler ja, men aldri dokumentert fra seriøst hold.
Selvfølgelig er alle menneskelagde kornsirkler dårlige og unøyaktige, men helt fram til de blir "debunked" så er de tvert imot ikke det.
Det KB skrev var en påstand uten hold i. Synsing om militær skremselspropaganda som ikke henger på greip. Jeg stilte dermed noen spørsmål som tester denne konklusjonen hans.
Og for ørtende gang, Metodisten; jeg avfeier ingenting, jeg stiller kun spørsmålstegn ved sannsynlighet, logikk og ymse dokumentasjon.
Jeg står ikke i en posisjon hvor jeg har en bevisbyrde på meg, den er det de som påstår som har. Det er blitt påstått både det ene og det andre iht. kornsirkler ja, men aldri dokumentert fra seriøst hold.
Selvfølgelig er alle menneskelagde kornsirkler dårlige og unøyaktige, men helt fram til de blir "debunked" så er de tvert imot ikke det.
Det KB skrev var en påstand uten hold i. Synsing om militær skremselspropaganda som ikke henger på greip. Jeg stilte dermed noen spørsmål som tester denne konklusjonen hans.
Og for ørtende gang, Metodisten; jeg avfeier ingenting, jeg stiller kun spørsmålstegn ved sannsynlighet, logikk og ymse dokumentasjon.
Antall ord: 143
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |