hihi fantastisk
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Ble guttene virkelig bortført av utenomjordiske ?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Antall ord: 11
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
nå ble jeg skikkelig redd! tror ikke jeg får sove i natt :mozilla_surprised:
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2007 00:36
- 17
- Lokalisering: Bergen
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mar 2007 00:02
- 17
- Lokalisering: Bodø
Aliens finnes ikke.
Aliens og opplevelser rundt det er et resultat av at folk blir påvirket, det er ikke tilfeldig at alle beskriver aliens med store øyne, tynn hals osv. Dette er fordi de har sett det på bilder, så har det blandet seg i deres fantasi og vips så har man resultatet.
Jeg er sikker på at om noen hundre folk avtalte å rapportere at de hadde blitt bortført av flyvende rosa kaniner så hadde det ikke gått lange tiden før man fikk rapporter andre steder om at de og hadde blitt bortført av flyvende rosa kaniner.
Aliens og opplevelser rundt det er et resultat av at folk blir påvirket, det er ikke tilfeldig at alle beskriver aliens med store øyne, tynn hals osv. Dette er fordi de har sett det på bilder, så har det blandet seg i deres fantasi og vips så har man resultatet.
Jeg er sikker på at om noen hundre folk avtalte å rapportere at de hadde blitt bortført av flyvende rosa kaniner så hadde det ikke gått lange tiden før man fikk rapporter andre steder om at de og hadde blitt bortført av flyvende rosa kaniner.
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mar 2007 00:02
- 17
- Lokalisering: Bodø
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Jeg skal ikke si deg i mot på det Leeloo.LeeLoo skrev:Aliens finnes ikke.
Bare merk att her kom det i motsatt rekkefølge av Gummitarzans lille egen undersøkelse.
Dette hendte på 70 tallet, mens filmen med linken er nyere, så i allefall den kan ikke ha innfluert guttene i Norge.
Ellers enig med deg.
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Du er enig i at aliensa ikke finnes?Metodisten skrev:Jeg skal ikke si deg i mot på det Leeloo.LeeLoo skrev:Aliens finnes ikke.
Bare merk att her kom det i motsatt rekkefølge av Gummitarzans lille egen undersøkelse.
Dette hendte på 70 tallet, mens filmen med linken er nyere, så i allefall den kan ikke ha innfluert guttene i Norge.
Ellers enig med deg.
Det er ikke jeg, men jeg er ganske sikker på at de ikke finnes akkurat her.
Disse "greys" er nok et fantasiprodukt, godt støttet av Hollywood.
Husk at "Nærkontakt av tredje grad" kom på 70-tallet. Rett etter denne filmen hadde vi en kraftig bølge av UFO-observasjoner og bortføringer.
Antall ord: 220
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Om du er sikker på at de finnes BA.
Hvorfor skulle de ikke være akkurat her, like så godt som andre steder ?
Og hvorfor foresten skulle du tro på att de finnes uansett ?
Har du en grunn til det ?
Jeg er bare så skeptisk skjønner du.
Ikke vet jeg om disse guttene har sett for mye film, men det er ingenting i historien som tyder på det spesielt.
Og du vet likegodt som meg at "greys" og andre er referert i kilder langt tidligere en film fra 70 tallet, så her spørs det om ikke Hollywood hadde hørt ting som inspirerte dem FØR filmer ble til.
Det er i allefall like sannsynlig som det motsatte.
Her er en liten artig en. Ett radio intervju. Noen likheter ?
http://www.youtube.com/watch?v=ulS1sGGu ... ed&search=
Ikke vet jeg om disse guttene har sett for mye film, men det er ingenting i historien som tyder på det spesielt.
Og du vet likegodt som meg at "greys" og andre er referert i kilder langt tidligere en film fra 70 tallet, så her spørs det om ikke Hollywood hadde hørt ting som inspirerte dem FØR filmer ble til.
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du leser det du vil lese ut av innleggene.Metodisten skrev:Om du er sikker på at de finnes BA.
Å ikke være enig i at aliensa ikke finnes er ikke det samme som at man er sikker på at de finnes.
Likevel er det så mange muligheter for livbærende planeter rundt i verdensrommet, at det er høyst usannsynlig at dette er eneste planet med intelligent liv.
Hvorfor de skal kunne være andre steder, men ikke her? Jo, det er fordi de hører til sine egne planeter og sine egne solsystemer, og sannsynligvis holder seg rundt disse. Vi har ingen ting som tyder på at de farter rundt på denne planeten.
Hvorvidt guttene så mye på film eller ikke er uvesentlig. "Nærkontakt av tredje grad" gjorde stort inntrykk på hele samfunnet, og man behøvde ikke å ha sett filmen for å bli påvirket av miljøet rundt seg den gangen heller.
Spielberg ble inspirert av historier før han laget filmen, og veldig mange ble inspirert av filmen igjen.
Før ble man bortført av Huldra, eller annet skrømt, på 70-tallet ble man bortført av UFO'er, på 90-tallet av satanister.
Det er litt påfallende at UFO'er hele tiden har fulgt vår teknologiske utvikling. :mozilla_cool:
Antall ord: 350
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hehe. Du Ba.
Greit det.
Du tror att det er liv i rommet for att det er så mange muligheter att det er usannsynlig att det er bare her det er utviklet liv.
Jeg er helt enig.
Men nå "sannsynlighetsberegner" du, slik mange her gjør når de sier att det må være en spirituel virkelighet ut fra alle de kilder gjenom alle tider som snakker om gjengangere og de tusenvis av historier som kommer til hvert år om paranormale saker.
Så nå var det alltså greit og tenke sånn.
Du finner vel på en vri til å snakke deg ut av det, men det er slik det er.
Jeg er og videre med deg om att folk så huldra og små troll før man hadde hørt om Ufo begrepene.
Det kan like godt snus. Folk for 200 år siden hadde ikke teknologiske regeranser til å forklare det som ett sånt syn hadde vert. Som å se en flygede lysede ting, eller se en liten skapning med store øyne.
Da ble de enten troll eller demoner.
Det forklarer att aliensa ikke har fulgt vår utvikling teknologisk.
Det er som i andre ting. Vi klarer ikke tolke det vi ser.
Greit det.
Du tror att det er liv i rommet for att det er så mange muligheter att det er usannsynlig att det er bare her det er utviklet liv.
Jeg er helt enig.
Men nå "sannsynlighetsberegner" du, slik mange her gjør når de sier att det må være en spirituel virkelighet ut fra alle de kilder gjenom alle tider som snakker om gjengangere og de tusenvis av historier som kommer til hvert år om paranormale saker.
Jeg er og videre med deg om att folk så huldra og små troll før man hadde hørt om Ufo begrepene.
Det kan like godt snus. Folk for 200 år siden hadde ikke teknologiske regeranser til å forklare det som ett sånt syn hadde vert. Som å se en flygede lysede ting, eller se en liten skapning med store øyne.
Antall ord: 203
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det som er er at en vurdering av evt. intelligent liv i verdensrommet er sannsynlighetsberegning med kjente fakta.Metodisten skrev:Hehe. Du Ba.
Greit det.
Jeg er helt enig.
N = N* fp ne fl fi fc fL
Faktorene i Drakes ligning er ikke kjente, derfor vet vi heller ikke hvor mange planeter det finnes intelligent liv på, men ut fra hva vi vet, ser sannsynligheten ut til å være overveldende.
Den andre "sannsynlighetsberegningen" du snakker om er ingen sannsynlighetsberegning, for vi har ingen kjente fakta å beregne sannsynligheten ut fra, det blir nesten som å begynne å regne ut Drakes ligning ut fra gjettede tall, og sette to streker under svaret.
Selv om de ikke kunne sette navn på flyvende objekter, kunne de da beskive dem. Likevel er det smått med slike beskrivelser før rundt 1950. Da var de tallerkenformede, og senere da vi begynte å lage raketter ble de sigarformede og mer stømlinjede, slik rakettene var.Jeg er og videre med deg om att folk så huldra og små troll før man hadde hørt om Ufo begrepene.
Men du har rett i at mange ikke klarer å tolke det de ser. Derfor tyr de til overnaturlige fenomener.
Antall ord: 369
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jo Drakes ligning er fin den.
Men den har heller ingen endelig konklusjon. Den sier ikke med sikkerhet att det finnes avansert liv der ute.
Når det gjelder spøkelser og gjengangere kommer det snart en metodistens ligning om det.
Den blir like fin.
Men den har heller ingen endelig konklusjon. Den sier ikke med sikkerhet att det finnes avansert liv der ute.
Når det gjelder spøkelser og gjengangere kommer det snart en metodistens ligning om det.
Den blir like fin.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er nøyaktig hva jeg sier. Vi vet ikke, men all sannsynlighet taler for at det finnes intelligent liv andre steder.Metodisten skrev:Jo Drakes ligning er fin den.
Jeg gleder meg.Når det gjelder spøkelser og gjengangere kommer det snart en metodistens ligning om det.
Den blir like fin.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Går du med ett ukjent implantat i deg ?
Er du en av dem som har glemt hva som hendte og hvem som oppererte noe inn i deg ?
Her er ett eksempel.
http://uk.youtube.com/watch?v=cJLkJfolcS8
Er du en av dem som har glemt hva som hendte og hvem som oppererte noe inn i deg ?
Her er ett eksempel.
http://uk.youtube.com/watch?v=cJLkJfolcS8
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord