Generalen gir forsvaret beskjed om hvem man skal skyte så det går bra.Krull skrev:Drogh-vonney skrev:Jeg hadde blitt drept som soldat i den krigen, så jeg slipper å tenke på hva som ville skje.
Hmmm
Hva om en av disse artene, hadde hevdet å være den som skulle beskytte menneskene, hadde rekruttert deg til å være på deres side da?
Samtidig som at de andre artene hadde også prøvd å overbevise menneskene om at akkurat det er dem som skal beskytte oss.
Hadde du da kriget mot alle artene, elller hadde du valgt den mest troverdige av dem?
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hvordan ville verden reagere?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Antall ord: 101
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Drogh-vonney skrev:Generalen gir forsvaret beskjed om hvem man skal skyte så det går bra.Krull skrev:Drogh-vonney skrev:Jeg hadde blitt drept som soldat i den krigen, så jeg slipper å tenke på hva som ville skje.
Hmmm
Hva om en av disse artene, hadde hevdet å være den som skulle beskytte menneskene, hadde rekruttert deg til å være på deres side da?
Samtidig som at de andre artene hadde også prøvd å overbevise menneskene om at akkurat det er dem som skal beskytte oss.
Hadde du da kriget mot alle artene, elller hadde du valgt den mest troverdige av dem?
Hva om denne generalen gir ordre om å skyte på et barnesykehus?
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det finnes jo mange andre spennende ting i livet uten om utenomjordisk liv
(sorry, uheldig setningsoppbygning...)
Men vi hadde nok hatt mye å lære.
Spesielt når det kommer til teknologi, og gjerne om vår tilværelse.
Tross alt er vi jo gitt våre liv her på jorden av utenomjordiske?
Antall ord: 52
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Jeg er ihvertfall ikke fremmed for tanken om at vi kan ha blitt til ved hjelp av utenomjordiske skapninger.ludoburgero skrev:Det finnes jo mange andre spennende ting i livet uten om utenomjordisk liv
Litt spennende, og skremmende å tenke på i grunn.
Hva er i så fall hensikten deres?
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2005 17:28
- 19
Er veldig overbevist angående allerede "alien"inflytelse ved vår oppstandelse, se bare på hvordan menneske oppfører seg som spedbarn, i forhold til animalske "spedbarn". Vi er helt hjelpesløse på det stadiet, og ville ikke overlevd uten forelder(e). Ligger noe her, det er jeg helt sikker på.
Antall ord: 51
Hide post links |
Kan ikke det ha noe med utviklingskurven vår å gjøre da?Hans skrev:Er veldig overbevist angående allerede "alien"inflytelse ved vår oppstandelse, se bare på hvordan menneske oppfører seg som spedbarn, i forhold til animalske "spedbarn". Vi er helt hjelpesløse på det stadiet, og ville ikke overlevd uten forelder(e). Ligger noe her, det er jeg helt sikker på.
Mennesker lærer hele livet, og er ganske idividuelle.
En del dyr og innsekter er nesten fullt utviklet allerede ved fødselen, eller klekkingen.
Men det er kanskje fordi de er mer eller mindre innstinkt styrte, og er født med disse innstinktene?
Kanskje denne forhåndsprogrammeringen er allt enkelte dyr/innsekter trenger for å overleve, og forplante seg videre?
Antall ord: 124
Hide post links |
Men på en annen side, så er det vel ikke helt usannsynlig at "Aliens" har skapt innsektene også?Hans skrev:Er veldig overbevist angående allerede "alien"inflytelse ved vår oppstandelse, se bare på hvordan menneske oppfører seg som spedbarn, i forhold til animalske "spedbarn". Vi er helt hjelpesløse på det stadiet, og ville ikke overlevd uten forelder(e). Ligger noe her, det er jeg helt sikker på.
Hvis de i første omgang har skapt menneskene da.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg er helt inne og åpen for tanken om at det er utenomjordisk eksistens som har satt livet til her på denne planeten. Det er en seriøs tanke, for min del.
Lest Eric van Dänicken noen gang, Krull?
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg har lest det meste av Däniken, selv om det er lenge siden, og hans teorier er han selv klar over er tull. Han bruker falske "bevis" og viser på alle måter at han driver pseudovitenskap.ludoburgero skrev:Jeg er helt inne og åpen for tanken om at det er utenomjordisk eksistens som har satt livet til her på denne planeten. Det er en seriøs tanke, for min del.
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg vet det. Og det er jo litt synd at han skal forfalske NOE, for det ødelegger liksom troverdigheten til mye av det andre av hans verk.BA skrev:Jeg har lest det meste av Däniken, selv om det er lenge siden, og hans teorier er han selv klar over er tull. Han bruker falske "bevis" og viser på alle måter at han driver pseudovitenskap.ludoburgero skrev:Jeg er helt inne og åpen for tanken om at det er utenomjordisk eksistens som har satt livet til her på denne planeten. Det er en seriøs tanke, for min del.
Han satt jo inne også.
Antall ord: 114
Hide post links |
ludoburgero skrev:Jeg er helt inne og åpen for tanken om at det er utenomjordisk eksistens som har satt livet til her på denne planeten. Det er en seriøs tanke, for min del.
Har lest litt, for mange år siden.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
Har ikke peiling på hvordan jeg vil reagere dersom det skjer. Det med å lete etter liv på andre planeter og sende ut informasjon om jorda og oss ut i rommet, det er veldig spennende. Samtidig så har vi ingen grunn til å forvente at eventuelle utenomjordiske vesener skal være særlig interessert i oss, eller at de skal ha en vennligsinnet interesse i oss. Så jeg synes det jævlig spennende, samtidig som jeg er litt bekymra for eventuelle negative konsekvenser.
I fjor ble det britiske militærets UFO-avdeling lagt ned, og øverstkommanderende offiser reagerte med protester. Han sa menneskene burde huske at sannsynligheten for at det finnes liv på flere planeter er meget stor, og at vi ikke har noen grunn til å anta at de er vennlige eller fiendtlige. Best å være føre var i begge tilfeller altså. På slutten av "sverdskjeden" i "Orion" kan man se grønt og rødt lys fra en eller annen galakse. Hver gang jeg ser på det, tenker jeg på hva som foregår der inne, og hvordan det som eventuelt er der ser ut. Det ender som regel opp med at jeg får bilde av monsteret i "Alien"-filmene på hjernen :mozilla_smile:
Det ville ikke vært særlig moro å ha flere titalls slike i nabolaget.
I fjor ble det britiske militærets UFO-avdeling lagt ned, og øverstkommanderende offiser reagerte med protester. Han sa menneskene burde huske at sannsynligheten for at det finnes liv på flere planeter er meget stor, og at vi ikke har noen grunn til å anta at de er vennlige eller fiendtlige. Best å være føre var i begge tilfeller altså. På slutten av "sverdskjeden" i "Orion" kan man se grønt og rødt lys fra en eller annen galakse. Hver gang jeg ser på det, tenker jeg på hva som foregår der inne, og hvordan det som eventuelt er der ser ut. Det ender som regel opp med at jeg får bilde av monsteret i "Alien"-filmene på hjernen :mozilla_smile:
Antall ord: 219
MM
Hide post links |
Trøndergut skrev:Har ikke peiling på hvordan jeg vil reagere dersom det skjer. Det med å lete etter liv på andre planeter og sende ut informasjon om jorda og oss ut i rommet, det er veldig spennende. Samtidig så har vi ingen grunn til å forvente at eventuelle utenomjordiske vesener skal være særlig interessert i oss, eller at de skal ha en vennligsinnet interesse i oss. Så jeg synes det jævlig spennende, samtidig som jeg er litt bekymra for eventuelle negative konsekvenser.
Jeg tror ikke vi hadde hatt så mye å stille opp med, hvis vi skulle få besøk av fiendtlige aliens.
På en annen side, så tror jeg at et eventuellt besøk, fra aliens ville ha vært vennligsinnet.
Ond natur har en tendens til å utslette seg selv, før den når så langt.
Bare se på oss mennesker.
Vi herjer og dreper, både oss selv og jorden for harde livet.
Jeg tror at hvis vi mennesker skal komme så langt en gang, at vi kan reise i mellom stjernene, så må vi ha lært oss å være fredelige først.
Antall ord: 326
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Apr 2005 11:51
- 19
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Skiptvet
det er allerede tatt opp av usa hva som vil skje vis dette skulle forekomme... de har funnet ut at det vil vere størs sjangse for at vi utsletter oss selv... panikk og fanatiske reaksjoner vil blandes og starte kriger og optøyer
Antall ord: 44
Hide post links |
Hvis forskerne sier på en tale på en TV kannal:"Det finnes levende intligente dyr der ute, de kan komme hit når som helst" ville han blitt dreprt etter en dag...
Antall ord: 32
Hide post links |