bare legg inn flere filmer om dette vist du har de har hatt teknologien lenge, så er det jo kapitalistene og de grådige makt haverne som vil at vi ikke skal ha noe gratis, da tjener de jo ikke penger, hva har skjedd med medesin industrien vist alle var friske forexempel.trafik skrev:hei
når det gjelder fri energi er det en som heter telsa. Tesla oppdaget fri energi. En måte å generere mer energi enn vi tar. og denne energien ble vist over ført trå løst.
men ingen var intresert og satse på denne energi formen da det ikke kunne tjene penger på det.
litt om telsa her
http://video.google.com/videosearch?q=nikola+tesla
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ gratis energi, regjeringer rundt om i verden har teknologien
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2007 07:08
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Antall ord: 121
Vær deg bevisst dine muligheter!(sokrates)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Vil ikke at noen skal være sterkt uenige eller enige (ikke misforstå: jo, fint det også) Hehe. Nei, du vil helst ikke at noen skal ha noen mening om det du skriver? Når det ikke er noen substans, er det heller ikke noe å mene noe om.ludoburgero skrev: Mine innlegg mangler substans til å være uenig i, sier du?
Så fint, da har jeg oppnådd det jeg vil.
For min del liker jeg det best når folk har meninger om det jeg sier. Og gjerne sterke meninger også- men det beste er at man gjør opp sin mening om alt det som IKKE er sagt, eller det som kunne vært sett på annerledes. Altså, nyanser - og ikke sterke motsetninger. Så er vi begge inneforstått med det?
Det kan det være, men det kan også være litt bevisshet bak, noe jeg mistenker at det er.At du oppfatter mine innlegg som underfundige igjen, det var synd.
Da kan det være en mellomting av min måte å ordlegge meg på, og din måte å tolke det på. Altså ikke bare enten/eller.
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
For mer informasjon om Nikola Tesla, se også http://www.skepsis.no/konspirasjonstenk ... arper.htmltrafik skrev:hei
når det gjelder fri energi er det en som heter telsa. Tesla oppdaget fri energi. En måte å generere mer energi enn vi tar. og denne energien ble vist over ført trå løst.
men ingen var intresert og satse på denne energi formen da det ikke kunne tjene penger på det.
litt om telsa her
http://video.google.com/videosearch?q=nikola+tesla
Denne artikkelen handler om mye mer enn bare Tesla, men det gir en god innføring i hvorfor Tesla har så stor betydning for konspirasjonateoriene.
Antall ord: 109
Hide post links |
hei
her er litt mer om fri energi
http://www.free-energy.ws/
og komme med et forslag til free energi trur jeg ikke er bra.kan jo prøve og fortelle norske stat at du har funet opp noe som gjør statskassa tom iløpet av et par år og ca halv milion menesker arbeids ledige.spørs om man ikke hadde havnet på en anstalt for resten av livet ,eller død i en ulykke.
når det gjelder sykdommer så var det en med navnet Rife som forsket på at sykdommer hadde en frekvens.ved og finne frekvensen på sykdomen kunne han sende en mot frekvens,men alle instrumenten han lagde og som ble tatt i bruk ble beslaglakt,og dem som fikk til dete var legemidel indusrien.
mer kan dere lese her
http://rife.org/
her er litt mer om fri energi
http://www.free-energy.ws/
og komme med et forslag til free energi trur jeg ikke er bra.kan jo prøve og fortelle norske stat at du har funet opp noe som gjør statskassa tom iløpet av et par år og ca halv milion menesker arbeids ledige.spørs om man ikke hadde havnet på en anstalt for resten av livet ,eller død i en ulykke.
når det gjelder sykdommer så var det en med navnet Rife som forsket på at sykdommer hadde en frekvens.ved og finne frekvensen på sykdomen kunne han sende en mot frekvens,men alle instrumenten han lagde og som ble tatt i bruk ble beslaglakt,og dem som fikk til dete var legemidel indusrien.
mer kan dere lese her
http://rife.org/
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det er alltid noe å mene. Om alt.BA skrev:Vil ikke at noen skal være sterkt uenige eller enige (ikke misforstå: jo, fint det også) Hehe. Nei, du vil helst ikke at noen skal ha noen mening om det du skriver? Når det ikke er noen substans, er det heller ikke noe å mene noe om.
Jeg bryr meg ikke alltid like mye om folk har noen mening om det jeg skriver eller ikke. Jeg er faktisk så trygg på meningene mine at jeg ikke bryr meg så veldig mye om hva andre synes. Enkelte meninger er jeg derimot ikke så trygg på, så det blir ofte stilt som spørsmål. Da er jeg takknemlig for respons.
Selvfølgelig. Så kan du teste opp dine egne meninger mot andres, og se om du fremdeles føler deg like sikker på at du mener det du mener?For min del liker jeg det best når folk har meninger om det jeg sier. Og gjerne sterke meninger også
At du mistenker det, gjør det ikke antagelsen din mer "gyldig" av den grunn.]Det kan det være, men det kan også være litt bevisshet bak, noe jeg mistenker at det er.
Antall ord: 204
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Jeg synes du kan vise folk respekt og svare dem skikkelig, sir.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Neida. Her kan vi stadig støte på kvasifilosofisk svada som bare er et voldsomt ordgyteri uten hverken fakta eller meninger å gripe fatt i. F.eks. lange utredninger, som ikke fører til noen ny innsikt i saken, eller flertydige meldinger, der man både får sendt et stikk til den det gjelder og samtidig blir oppfattet av andre som forsonende.ludoburgero skrev:Det er alltid noe å mene. Om alt.BA skrev:Hehe. Nei, du vil helst ikke at noen skal ha noen mening om det du skriver? Når det ikke er noen substans, er det heller ikke noe å mene noe om.
Jeg bryr meg ikke alltid like mye om folk har noen mening om det jeg skriver eller ikke. Jeg er faktisk så trygg på meningene mine at jeg ikke bryr meg så veldig mye om hva andre synes. Enkelte meninger er jeg derimot ikke så trygg på, så det blir ofte stilt som spørsmål. Da er jeg takknemlig for respons.
Riktig. Og for at andre skal vise meg eventuelle svakheter i argumentasjonen, slik at man får en mer korrekt beskrivelse av virkeligheten.Selvfølgelig. Så kan du teste opp dine egne meninger mot andres, og se om du fremdeles føler deg like sikker på at du mener det du mener?For min del liker jeg det best når folk har meninger om det jeg sier. Og gjerne sterke meninger også
Antagelsen er gyldig, men ikke nødvendigvis korrekt.At du mistenker det, gjør det ikke antagelsen din mer "gyldig" av den grunn.]Det kan det være, men det kan også være litt bevisshet bak, noe jeg mistenker at det er.
Antall ord: 282
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det kan vi, vet du.BA skrev:Neida. Her kan vi stadig støte på kvasifilosofisk svada som bare er et voldsomt ordgyteri uten hverken fakta eller meninger å gripe fatt i. F.eks. lange utredninger, som ikke fører til noen ny innsikt i saken, eller flertydige meldinger, der man både får sendt et stikk til den det gjelder og samtidig blir oppfattet av andre som forsonende.
Da får man jo i det minste stimulert fantasien og antagelsesevnen til den som leser?
Det finnes også et utall av andre måter å gjøre det på enn å sterkt hevde sine meninger. I et forhold fungerer det liksom ikke å anklage hverandre for ditt og datt, for så å få en avkreftelse eller bekreftelse. I lengden vil det ødelegge et forhold.Riktig. Og for at andre skal vise meg eventuelle svakheter i argumentasjonen, slik at man får en mer korrekt beskrivelse av virkeligheten.
Og det vil nok ødelegge diskusjoner også, eller ihvertfall skape et feil inntrykk og kun dra likesinnede til seg som diskuterer på samme måte. Og igjen, kanskje de som diskuterer på samme måte er så like at det igjen kan utvikle seg til debatter med en skikkelig hissig stemning. Selv synes jeg det er bra om man har diskusjoner de fleste kan være med på, og at man ikke ugyldiggjør andres utsagn ved å f.eks. dele opp innlegget stykkevis når man svarer og komme med linker i hytt og pinevær som skal motbevise alt det den andre har sagt. Det er du igjen veldig flink til. Så om du mener at mine innlegg mangler substans, har det nok like mye med din oppfatning å gjøre av hva et innlegg "burde" inneholde - nemlig fakta på fakta på fakta. Og hvis alt bare stemmer, så har du ingenting å bidra med selv. Jeg mener at det ikke finnes endelig fakta på noen ting, og at man kan bidra med veldig mye mer. Alt er perspektiv, alt er unikt.
Antall ord: 334
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, kanskje, hvis man gidder å lese og i tillegg gidder å prøve å forstå.ludoburgero skrev:Det kan vi, vet du.BA skrev:Neida. Her kan vi stadig støte på kvasifilosofisk svada som bare er et voldsomt ordgyteri uten hverken fakta eller meninger å gripe fatt i. F.eks. lange utredninger, som ikke fører til noen ny innsikt i saken, eller flertydige meldinger, der man både får sendt et stikk til den det gjelder og samtidig blir oppfattet av andre som forsonende.
Da får man jo i det minste stimulert fantasien og antagelsesevnen til den som leser?
Hvis det hadde vært et forhold, så hadde jeg også løyet for å bevare freden. Her gjør jeg ikke det, men sier ting slik de er. Å si fra om løgnere og slikt er et virkemiddel jeg sjelden bruker, selv om jeg gjør det i de tråder der man helt klart lyver om ting. Selv om jeg ikke lyver for å bevare freden, lyver jeg heller ikke for å lage konflikter.Det finnes også et utall av andre måter å gjøre det på enn å sterkt hevde sine meninger. I et forhold fungerer det liksom ikke å anklage hverandre for ditt og datt, for så å få en avkreftelse eller bekreftelse. I lengden vil det ødelegge et forhold.Riktig. Og for at andre skal vise meg eventuelle svakheter i argumentasjonen, slik at man får en mer korrekt beskrivelse av virkeligheten.
Hvis fakta stemmer, og man konkluderer riktig ut fra fakta, så har jeg ingenting å bidra med. Det har du helt rett i. Da har nemlig andre funnet de riktige konklusjoner selv.Og det vil nok ødelegge diskusjoner også, eller ihvertfall skape et feil inntrykk og kun dra likesinnede til seg som diskuterer på samme måte. Og igjen, kanskje de som diskuterer på samme måte er så like at det igjen kan utvikle seg til debatter med en skikkelig hissig stemning. Selv synes jeg det er bra om man har diskusjoner de fleste kan være med på, og at man ikke ugyldiggjør andres utsagn ved å f.eks. dele opp innlegget stykkevis når man svarer og komme med linker i hytt og pinevær som skal motbevise alt det den andre har sagt. Det er du igjen veldig flink til. Så om du mener at mine innlegg mangler substans, har det nok like mye med din oppfatning å gjøre av hva et innlegg "burde" inneholde - nemlig fakta på fakta på fakta. Og hvis alt bare stemmer, så har du ingenting å bidra med selv. Jeg mener at det ikke finnes endelig fakta på noen ting, og at man kan bidra med veldig mye mer. Alt er perspektiv, alt er unikt.
Antall ord: 453
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2007 21:20
- 17
for og komme tilbake på spor igjen som var ufoer
jeg tror at grunnen til at ufoer ikke har tatt kontakt og " landet på det hvite hus" er fordi de er her for og redde jorden og alle de som lever her, menneskene har jo fucket opp planeten nok ikke sant, og hun er en levende organisme hun også, så jeg tror hun skrek etter hjelp for og bli stabilisert igjen. så de er her får og hjelpe henne med energien hennes ,tror jeg da så er vi ikke klare for og møte mere intligente vesener, grunnen er at vi har fremdeles krig og elendighet her, så vi er ikke så flinke til og ta vare på hverandre.det er de
no snakker jeg om de som har maktstyret her på jorden, ikke folk skjenerelt.
så imens hun healer seg så kommer det og skje en del på planeten, klimaendringer, noen jordskjelv osv. hun kvitter seg med negativ energi som noen av menneskene har skapt her, og de som vil vår moder jord noe vondt kommer ikke til og være her når hun er stabilisert,hun vil ikke ha noe av de mørke enrgiene noe mere,det vil heller ikke vær noen makt syke krigs forbrytere heller
så jeg tror vi kommer til og merke en del forandringer fremover, flere vil komme til og merke de nye enrgiene jorden kommer inn i no, og det er kjærlighet og fred.
noe ufoene hjelper til med.
hva tror dere??
jeg tror at grunnen til at ufoer ikke har tatt kontakt og " landet på det hvite hus" er fordi de er her for og redde jorden og alle de som lever her, menneskene har jo fucket opp planeten nok ikke sant, og hun er en levende organisme hun også, så jeg tror hun skrek etter hjelp for og bli stabilisert igjen. så de er her får og hjelpe henne med energien hennes ,tror jeg da så er vi ikke klare for og møte mere intligente vesener, grunnen er at vi har fremdeles krig og elendighet her, så vi er ikke så flinke til og ta vare på hverandre.det er de
no snakker jeg om de som har maktstyret her på jorden, ikke folk skjenerelt.
så imens hun healer seg så kommer det og skje en del på planeten, klimaendringer, noen jordskjelv osv. hun kvitter seg med negativ energi som noen av menneskene har skapt her, og de som vil vår moder jord noe vondt kommer ikke til og være her når hun er stabilisert,hun vil ikke ha noe av de mørke enrgiene noe mere,det vil heller ikke vær noen makt syke krigs forbrytere heller
så jeg tror vi kommer til og merke en del forandringer fremover, flere vil komme til og merke de nye enrgiene jorden kommer inn i no, og det er kjærlighet og fred.
noe ufoene hjelper til med.
hva tror dere??
Antall ord: 255
love'n peace
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jeg tror folk legger litt mer i ting enn det egentlig er. Det finnes ikke "mørke energier", bare forskjellige trosystemer og menneskelige valg. Det ett menneske ser på som ondt, vil en annen person se på som noe godt.
2. verdenskrig. Hitler hadde en idé om en, i hans øyne, perfekt verden. For ham var dette en god idé. Store deler av verden vendte seg imot ham. Gikk til krig mot ham, og drepte en god del mennesker selv. Dette ble for Hitler en "ond" handling.
Ser du poenget?
Jeg har mine tvil om at en planet, bestående for det meste av vann og mineraler, sender et "distress signal" til fremmede arter med høyt utviklet teknologi og intellekt. Jeg tror heller ikke disse fremmede ville engste seg for å lande midt iblandt oss hvis de er i besittelse av så høy intelligens og velutviklet teknologi at de klarer å tilbakelegge avstander som måles i tusenvis av lysår (noe de må ha gjort i løpet av en periode på ca 100 år, give and take, siden vi ikke direkte begynte å gjøre stor skade på planeten vår før den industrielle revolusjon).
Det er en behagelig tanke, at en reddende engel kommer fra en annen planet for å redde jorden...men jeg tror det bare er bortkastet tid rett og slett. Da er det bedre om vi heller konsentrerer oss om å rette opp de feilene vi selv gjør. Vi trenger ikke en fremmed rase for å redde kloden, bare vilje til å tjene litt mindre penger.
2. verdenskrig. Hitler hadde en idé om en, i hans øyne, perfekt verden. For ham var dette en god idé. Store deler av verden vendte seg imot ham. Gikk til krig mot ham, og drepte en god del mennesker selv. Dette ble for Hitler en "ond" handling.
Ser du poenget?
Jeg har mine tvil om at en planet, bestående for det meste av vann og mineraler, sender et "distress signal" til fremmede arter med høyt utviklet teknologi og intellekt. Jeg tror heller ikke disse fremmede ville engste seg for å lande midt iblandt oss hvis de er i besittelse av så høy intelligens og velutviklet teknologi at de klarer å tilbakelegge avstander som måles i tusenvis av lysår (noe de må ha gjort i løpet av en periode på ca 100 år, give and take, siden vi ikke direkte begynte å gjøre stor skade på planeten vår før den industrielle revolusjon).
Det er en behagelig tanke, at en reddende engel kommer fra en annen planet for å redde jorden...men jeg tror det bare er bortkastet tid rett og slett. Da er det bedre om vi heller konsentrerer oss om å rette opp de feilene vi selv gjør. Vi trenger ikke en fremmed rase for å redde kloden, bare vilje til å tjene litt mindre penger.
Antall ord: 259
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Jeg vet at jeg sporer litt av her.. Men dere er på en søt og fin måte, Karakterer i mitt sinn, det kan høres litt små skitzo ut men slik er det.. and the battle continues.
Samma greia samme tonen.. og dere blir lei, men kommer sterkt tilbake..! så Utrolig Underholdende, Jeg skulle gjerne invitert dere på en fest hjemme hos meg, så kunne dere fått høre en hjertelig latter, fordi dere er så utrolig morsome!
Tusen takk for all den gode Gratis underhodlingen! Dette kunne vi laga Tv-program av!
EKTE mennesker...
Når det kommer til Konspirasjoner, og at man bør ta det med en klype salt, sier jeg hvorfor? om en av 100000 ufo observasjoner er Rett, er det jo ikke mere å diskutere om.. om en av (1 mill)konpirasjonsteoriene er rette, er ikke det noe vi bør ta på alvor----?
Jeg mener det er Naivt å tro at Makt-eliten som er grunnen til "urettferdigheten" kun eksisterte i middelalderen eller før 1.verdenskrig.. Det vi kaller uretferdig idag er jo tatt ut av proposjoner fordi vi tillegner Det materielle større verdi enn noe annet... hva har du hjemme, hvor stor er din TV...
Vi er slaver av Ting, og det er ille nok i seg selv...
Grunnen til at denne Eliten tviholder på makten er fordi de er klare over sin Skaper kraft.. de utnytter deg og meg i sitt spill.. dette er strategier som har blitt brukt i tusenvis av år... splitt å hersk... Hva er så fjernt med det? hva er det Jeg skal ta med en klype salt.. Jeg vet selv hva JEG er i stand til, så hvorfor er det så fjernt at noen faktisk skal sette ut slike ting i livet... Mennesker er ikke så vanskelige å kontrollere som vi gjærne skulle ønske å tro.. Det er hele grunnen til at det er så urolig som det er idag, mennesker Nekter å forbli Sauer i en flokk, vi vet jo at vi kan tenke å gjøre som vi vil selv? uten å skulle fordømme sauer på no vis.. jeg skjønner hvor lett det er når du først er i flokken.. det virker skummelt å fjernt å skulle forlate den, oi, hva skulle de andre sauene si å tenke og mene..
Kanskje ikke poenget mitt kom nok fram her, men jeg mener myndighetene og fordommene de har vært med på å skape skal ta mye av skylden.
vi bør se oss i speilet og se hva det er vi er så redde for.. når du møter karen du ikke syntes så mye om er det fordi du kanskje ser et lite glimt av deg selv, som du ikke setter så stor pris på+?
Vel jeg setter i allefall stor pris på mangfoldet her inne... det er litt som å være i mitt sinn i en gitt situasjon.. tvil, rasjonelle kontra det urasjonelle, fustrasjon... vel vi lærer så lenge vi lever, og alle her inne sitter på en mengde kunnskap som vil gjøre denne verden om til en herlig plass å bo for alle sammen... er ikke det vi ønsker?
Samma greia samme tonen.. og dere blir lei, men kommer sterkt tilbake..! så Utrolig Underholdende, Jeg skulle gjerne invitert dere på en fest hjemme hos meg, så kunne dere fått høre en hjertelig latter, fordi dere er så utrolig morsome!
Tusen takk for all den gode Gratis underhodlingen! Dette kunne vi laga Tv-program av!
EKTE mennesker...
Når det kommer til Konspirasjoner, og at man bør ta det med en klype salt, sier jeg hvorfor? om en av 100000 ufo observasjoner er Rett, er det jo ikke mere å diskutere om.. om en av (1 mill)konpirasjonsteoriene er rette, er ikke det noe vi bør ta på alvor----?
Jeg mener det er Naivt å tro at Makt-eliten som er grunnen til "urettferdigheten" kun eksisterte i middelalderen eller før 1.verdenskrig.. Det vi kaller uretferdig idag er jo tatt ut av proposjoner fordi vi tillegner Det materielle større verdi enn noe annet... hva har du hjemme, hvor stor er din TV...
Vi er slaver av Ting, og det er ille nok i seg selv...
Grunnen til at denne Eliten tviholder på makten er fordi de er klare over sin Skaper kraft.. de utnytter deg og meg i sitt spill.. dette er strategier som har blitt brukt i tusenvis av år... splitt å hersk... Hva er så fjernt med det? hva er det Jeg skal ta med en klype salt.. Jeg vet selv hva JEG er i stand til, så hvorfor er det så fjernt at noen faktisk skal sette ut slike ting i livet... Mennesker er ikke så vanskelige å kontrollere som vi gjærne skulle ønske å tro.. Det er hele grunnen til at det er så urolig som det er idag, mennesker Nekter å forbli Sauer i en flokk, vi vet jo at vi kan tenke å gjøre som vi vil selv? uten å skulle fordømme sauer på no vis.. jeg skjønner hvor lett det er når du først er i flokken.. det virker skummelt å fjernt å skulle forlate den, oi, hva skulle de andre sauene si å tenke og mene..
Kanskje ikke poenget mitt kom nok fram her, men jeg mener myndighetene og fordommene de har vært med på å skape skal ta mye av skylden.
vi bør se oss i speilet og se hva det er vi er så redde for.. når du møter karen du ikke syntes så mye om er det fordi du kanskje ser et lite glimt av deg selv, som du ikke setter så stor pris på+?
Vel jeg setter i allefall stor pris på mangfoldet her inne... det er litt som å være i mitt sinn i en gitt situasjon.. tvil, rasjonelle kontra det urasjonelle, fustrasjon... vel vi lærer så lenge vi lever, og alle her inne sitter på en mengde kunnskap som vil gjøre denne verden om til en herlig plass å bo for alle sammen... er ikke det vi ønsker?
Antall ord: 526
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Jo, så vi må kreve tilbake makten dem har tatt fra oss, og den ligger i oss selv!
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det som er poenget er at de største konspirasjonsteoriene bærer såpass preg av science fiction og ønsketenkning at man bør ta de med en klype salt. Det er ingen tvil om at konspirasjoner finnes, men de er av langt mer dagligdags karakter enn de som beskrives her på forumet.
Antall ord: 53
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
å? Hvem har du hørt da?Kimbara skrev:Det som er poenget er at de største konspirasjonsteoriene bærer såpass preg av science fiction og ønsketenkning at man bør ta de med en klype salt. Det er ingen tvil om at konspirasjoner finnes, men de er av langt mer dagligdags karakter enn de som beskrives her på forumet.
Antall ord: 61
Hide post links |