UFO, Kornsirkler & fenomenei mystisk side:S

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Undring
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Sep 2006 21:17
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Undring »

hvorfor fortelle massene noe som helst når de kontrolerer oss greit som det er?
tror absolutt vi hadde taklet sannheten, men vi hadde nok valgt oss nye ledere, og det jo ikke alltid like populært...
Antall ord: 37
Jorden er vakker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Okt 2006 10:12
18
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Undring skrev:hvorfor fortelle massene noe som helst når de kontrolerer oss greit som det er?
tror absolutt vi hadde taklet sannheten, men vi hadde nok valgt oss nye ledere, og det jo ikke alltid like populært...
De bruker oss som slaver så lenge dem kan, de tjener jo millionervis av penger ved å ikke la oss få tilgang til den nye teknologien.
Antall ord: 64
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Kanskje aliens oppfant TVn fordi de har en smart plan for å overta jordkloden... Hvis de distraherer oss med masse rare TV-programmer, glemmer vi jo å legge en slagplan for hvordan vi skal hindre dem å overta planeten vår...
"Aliens som prøver å overta kloden vår? Jasså, sier du det? Hmmm, kanskje vi burde ringe forsvaret eller noe å si ifra...? Jeg må bare se ferdig Glamour først... Og nyhetene og været... Og selvfølgelig Invasion... Ikke helt troverdig, men så utrolig spennende!"
Antall ord: 84
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Svartepus skrev:Kanskje aliens oppfant TVn fordi de har en smart plan for å overta jordkloden... Hvis de distraherer oss med masse rare TV-programmer, glemmer vi jo å legge en slagplan for hvordan vi skal hindre dem å overta planeten vår...
"Aliens som prøver å overta kloden vår? Jasså, sier du det? Hmmm, kanskje vi burde ringe forsvaret eller noe å si ifra...? Jeg må bare se ferdig Glamour først... Og nyhetene og været... Og selvfølgelig Invasion... Ikke helt troverdig, men så utrolig spennende!"
Jeg syns argumentet ditt er genialt jeg !! Jeg hadde ikke giddet å bry meg om noen små grønne menn akkurat idet Barneby skulle til å avsløre morderen på Mord og Mysterier ! :D
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 08:36
19
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

TheTech skrev:Ikke alt du finner på internet er sant. [-X DU kan finde ett sted der det står at 1+1=5161. (bare ett eksempel)

http://youtube.com/watch?v=Y-qdMxndaiw finner du en film jeg har laget. På begynnelsen ser du en UFO, spennende...
Det er bevist at denne WTC-”ufoen” som vises i innledningen av filmen kun er en spøk. I filmsnuttet ser vi en objekt som er produsert av sci-fi, og skuespillerinnen Barbara Sicuranz. Hun har også bekreftet at dette kun er et hoax.

http://www.alcione.org/VIDEONY1/videony1en.html
http://www.rense.com/general41/scihoax.htm
Antall ord: 106
Utlys.no - Auksjon og Rubrikk

There is no man living who is not capable of doing more than he thinks he can do.
-Henry Ford

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

TheTech skrev:Hva tror du vil skje hvis alle sammen på hele jorda tror vi kommer til å bli angrepet?

Svar: Folk kommer til å gå amokk, de kommer til å drepe Bush fordi han sa det, ingen tenker på hverndre, alle sammen kommer bare til å tenke på seg selv.

I 2012 vil jorda skifte retning. Noen dager før dette vil skje kommer nok mange å gå amokk.
skifte retning? da må jo jorda allerede begynt å "bremse ned" rotasjonen fr leeenge siden da, er en stor klode liksom, stopper ikke brått og begynner å snurre andre veien:P

tviler steeeerkt, men blir gøy å se da når den tid kommer;)
Antall ord: 108
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Garcia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Des 2006 22:42
17

Innlegg av Garcia »

.......
Sist redigert av Garcia på 03 Nov 2008 23:30, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MikkelRev
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Jul 2006 00:59
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MikkelRev »

Antall ord: 71
<^~--rutangis--~^>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Re: ei mystisk side:S

Innlegg av ape »

Purplehaze skrev:
mito skrev:eg og ei nvenn fant denna sida http://www.area51central.com/ der står det at det fins 413 "alien" raser/sortar og at til og med noken er i kopntakt med U.S goverment er i kontakt med noken av dei, og at da var dei som fant opp tv' og sånt anna bjall...! det sår til og med at me kommer t å dø i 2012 forda ein komet kræsjer i jorda. men gå innpå sida og finn ut resten, det er serriøst skummelt:P
Må ikke tro alt du leser på internett, er ganske mye bullcrap ved siden av all faktaen også..

God jul ,btw :)
Over 60% av det som står på internett er reinspikka KØDD.
Det har jeg IKKE funnet ut på internett ;)
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MikkelRev
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Jul 2006 00:59
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MikkelRev »

Maza skrev: Over 60% av det som står på internett er reinspikka KØDD.
Det har jeg IKKE funnet ut på internett ;)
Altså ikke, siden jeg leste det på internett akkurat nå...
Antall ord: 33
<^~--rutangis--~^>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Katja »

Håper bare jeg dør uten å lide og med min elskede forlovede ved min side...
Antall ord: 16
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Japps73
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mar 2007 13:42
17

Innlegg av Japps73 »

mito skrev:eg og ei nvenn fant denna sida http://www.area51central.com/ der står det at det fins 413 "alien" raser/sortar og at til og med noken er i kopntakt med U.S goverment er i kontakt med noken av dei, og at da var dei som fant opp tv' og sånt anna bjall...! det sår til og med at me kommer t å dø i 2012 forda ein komet kræsjer i jorda. men gå innpå sida og finn ut resten, det er serriøst skummelt:P
Den sida har mykje tull, men det er òg nokre ting som kan vera av interesse, eg har vore borti nokre av dei nemde tinga frå andre hald.
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jaybl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2006 19:19
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Jaybl »

jeg blir livredd av å være på sånne sider :S jeg blir kvalmen av å se bilder av aliens..
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mortex
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2007 16:48
17

Innlegg av mortex »

Sikkert mye der inne som er litt dratt vekk fra fakta, men alltid gøy med sladder om alt og ingenting;) Mye interessant der også.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Veb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2005 16:05
18
Lokalisering: Larvik

Innlegg av Veb »

Eh, jeg fulgte linken, og kom til en side kalt Baker 3 Ranch, det virket som om det var siden til et hotell eller ett eller annet sånt noe... Jeg sjekket URL-en, men joda, det sto det fortsatt http://www.area51central.com/. Har noen kjøpt domenet, eller er dette bare en veldig forsinket aprilsnarr...?
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links