UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Kornsirkel i Holter!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jun 2006 16:59
- 18
Kornsirkel i Holter!
(klarer ikke legge ut bilde). Men, i Holter/Nannestad, hvor jeg bor, er det en kornsirkel. Jeg gikk en runde i den sirkelen! Drit tøft! Men, vil gjerne teste og stå i midten. Fikk en følelse av glede når jeg gikk rundt sirkern. Men, hva betyr en sånn kornsirkerl? Hva skjer om jeg går i midten? Hva burde jeg gjøre? Det var ingen knekte korn der heller, (jeg veit ikke så mye om det men), antakelig ikke noe fake da, eller? Takk på forhånd! Mort3n.[/url]
Antall ord: 93
Du må lære å tvile før du kan lære og tro!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
vet egentlig ikke så mye om kornsirkler, annet enn at jeg har sett en dokumentar om hvordan de lages, eller "fakes" alt ettersom. er det egentlig forskjell på falsk og ekte?
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Aner ikke, kan ikke så mye om det. :STaimi skrev:vet egentlig ikke så mye om kornsirkler, annet enn at jeg har sett en dokumentar om hvordan de lages, eller "fakes" alt ettersom. er det egentlig forskjell på falsk og ekte?
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- 18
Takker! =) Utrolig at vi faktisk fant en kornsirkel, utrolig lyst til og prøve og stå i midten! Jaja, takk for sida! =)
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Hva, også har du ikke tatt bilder :mozilla_wink:
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Akershus
Re: Kornsirkel i Holter!
bor ikke så ekstremt langt i fra, ble skikkelig nyskjerrig på hvor i nannestad kornsirkelen er...mort3n skrev:(klarer ikke legge ut bilde). Men, i Holter/Nannestad, hvor jeg bor, er det en kornsirkel. Jeg gikk en runde i den sirkelen! Drit tøft! Men, vil gjerne teste og stå i midten. Fikk en følelse av glede når jeg gikk rundt sirkern. Men, hva betyr en sånn kornsirkerl? Hva skjer om jeg går i midten? Hva burde jeg gjøre? Det var ingen knekte korn der heller, (jeg veit ikke så mye om det men), antakelig ikke noe fake da, eller? Takk på forhånd! Mort3n.[/url]
Antall ord: 111
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser
skrevet av... -meg
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser
skrevet av... -meg
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Ja, hvor er den?? Har familie i Holter og dessuten har jeg ridd (på hest) på mange av jordene der i min ungdom. *hysjikkesladretilbonden*
Antall ord: 24
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hvis dere ikke har funnet ut hvordan kornsirklene lages, se her.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 74&q=mower
http://video.google.com/videoplay?docid ... 74&q=mower
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Antall ord: 0
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei, kornsirkelen ligger i eltonåsen. Hvis noen ikke veit hvor eltonåsen er, så kan dem kontakte meg på PM. Så kanskje vi kan avtale en tid, og se kornsirkelen sammen! :mozilla_smile: Det står over der at jeg ikke veit åssen man legger ut bilder. Så åssen gjør man det? Takk for svar og videor og ditt og datt.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Hehe... (på hest)...Du måtte liksom utpeke detHeia skrev:Ja, hvor er den?? Har familie i Holter og dessuten har jeg ridd (på hest) på mange av jordene der i min ungdom. *hysjikkesladretilbonden*
Antall ord: 35
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
du kan legge ut bilder på forsiden, i boksen med "siste bilder". helt nederst står det "send oss ditt bilde".mort3n skrev:Hei, kornsirkelen ligger i eltonåsen. Hvis noen ikke veit hvor eltonåsen er, så kan dem kontakte meg på PM. Så kanskje vi kan avtale en tid, og se kornsirkelen sammen! :mozilla_smile: Det står over der at jeg ikke veit åssen man legger ut bilder. Så åssen gjør man det? Takk for svar og videor og ditt og datt.
eller..
du kan bruke http://www.imageshack.us til å laste opp bilder, og skrive adressen her på forumet. da kan du bruke "img"-knappen
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19