BA skrev:84507 skrev:Jo, du har faktisk snakket om alle kornsirkler under ett, da du sier at alle kornsirkler etter alt å dømme er menneskeskapt. Det er faktisk veldig mange momenter som tyder på at dette fenomenet ikke er menneskeskapt..
Jo, forsåvidt har jeg det, men jeg mener vi må skille på diskusjonen som går på alle kornsirkler og den som går på den spesifikke kornsirkelen.
Det burde ikke være vanskelig å se når jeg prater generelt, og når jeg prater om "Alien Face"
1. Selv for faren for å bli latterliggjort av skeptikere står "vanlige" folk frem og forteller om mønstre som har oppstått på lyse dagen der de har hørt hvislende lyd og sett damp.
Risikoen for å bli latterliggjort er selvfølgelig der, men muligheten for 15 minutter i rampelyset er også der, og folk gjør utrolig mye rart for disse 15 minuttene. (F.eks. stille opp i Big Brother.)
2.Militærhelikoptre er svært ofte på plass og fotograferer kornsirkler, noe som er svært rart dersom det er spøkefugler som lager dem.
Dette er påstått, og det er påstått at sorte helikoptere uten kjennemerker er der og fotgraferer kornsirklene.
Det er ikke sikkert det er begge deler.
3.Flyvende lyskuler filmes sommer etter sommer, og også utallige øyevitneobservasjoner har sett dette.
Falske filmer kommer år etter år, både med UFOer og med spøkelser og med lysende kuler. Noen ganger er det fugler som påstås å være selvlysende, andre ganger er det visstnok ballonger.
4. Svært mange opplever energier i sirklene, mobiler slutter å virke, det samme gjør digitalkameraer, og instrumenter på småfly som flyr over kornsirkler går amok.
Dette sier også Paul Vigay, og det vet jeg ikke noe mere om enn at til tross for at kameraer slutter å virke, klare de da å filme fra innsiden av en slik sirkel.
5.Det finnes økt proteininnhold i kornet i mange kornsirkler.
Dette påstås, på linje med at det finnes tresirkler.
6. Noen kornsirkler som er ufattelig store og avansert er dokumentert laget på svært kort tid, noe som er dokumentert umulig med menneskelig innsats.
Vis meg begge disse dokumentasjonene.
Det er så mange indisier som utelukker at sirklene er menneskeskapte at en så å si kan konkludere med at mange kornsirkler er skapt av en utenomjordisk intelligens.
Hvis man skal tro på alt som blir påstått om kornsirklene stemmer dette, men vi har sett at mye av det som blir påstått er feil, rett og slett løgn, så dermed blir også enhver konklusjon på dette grunnlaget veldig tvilsomt.
Når det gjelder den dingsen som blir referert til som "bevis" på at det er mennesker som ligger bak, kan den selvsagt være plantet. Det er mange skeptikere som kunne tenkt seg det. I tillegg er det illsinte bønder som driver disse åkrene som kunne ha plantet den
Du klarer visst ikke å se annet enn du aller helst vil se, du.
Ingen har noengang tidligere tenkt muligheten av at den er plantet, så da blir det kanskje ikke bevis likevel, bare en dokumentasjon. </ironi>