Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Myntenes Dronning skrev:Jeg ble litt skuffa jeg da for det var essens fra "Kornsirkler- visittkort fra det ukjente" og den har jeg sjøl. Men de hadde spedd på med "ferske" formasjoner ifra i fjor sommer. Blir aldri lei av å se det. Aldri....Får frysninger når de snakker om det gyldne snitt og det forholdet mellom jorda og månen som er det samme som i Stonehenge osv, osv...
Jeg ble nesten litt rørt da de viste den med DNA-et vårt og hilsen fra gudinnen. Men det Zetatrynet gjorde meg faktisk litt urolig. Har sett bildet mange ganger, men nå fikk jeg litt hjertbank
Det første ansiktet de oppdaget minner meg litt om det de så på månen for noen år siden. Men jeg tror egentlig ikke at DET var noe altså.. men moro.
Det første ansiktet; skulle det forestille et menneske eller en "pleiader"?
Hvis budskapene er fra pleiadene skal vi etter sigende ikke ha noe å frykte. De har vel vært her siden tidenes morgen i sivilasjoner i Egypt, Lemuria og Atlantis o.s.v....??
Antall ord: 204
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Var skeptisk helt til de begynte med de formlene med jordas diameter osv. Det sitter noe utrolig smarte folk der ute som regner ut dette for så å lag det.
Og de bildene med ansikter
Eller den cdplata med info (liksom). Utrolig fasinert.
Myntenes Dronning skrev:Jeg ble litt skuffa jeg da for det var essens fra "Kornsirkler- visittkort fra det ukjente" og den har jeg sjøl. Men de hadde spedd på med "ferske" formasjoner ifra i fjor sommer. Blir aldri lei av å se det. Aldri....Får frysninger når de snakker om det gyldne snitt og det forholdet mellom jorda og månen som er det samme som i Stonehenge osv, osv...
Jeg ble nesten litt rørt da de viste den med DNA-et vårt og hilsen fra gudinnen. Men det Zetatrynet gjorde meg faktisk litt urolig. Har sett bildet mange ganger, men nå fikk jeg litt hjertbank
Det første ansiktet de oppdaget minner meg litt om det de så på månen for noen år siden. Men jeg tror egentlig ikke at DET var noe altså.. men moro.
Hvis budskapene er fra pleiadene skal vi etter sigende ikke ha noe å frykte. De har vel vært her siden tidenes morgen i sivilasjoner i Egypt, Lemuria og Atlantis o.s.v....??
men hva med den "vokt dere..." beskjeden.... ? hva kunne det bety?
LunaBee skrev:Ja jeg så det programmet nettopp nå Det var ganske spennende og brakte frem nye opplysninger jeg ikke har hørt om angående kornsirkelfenomenet. Det gikk et program om dette også på National geografic. Men dette her var definitivt mye mer spennende. Fikk meg til å tenke For jeg har aldri vært interessert i kornsirkler før. Men det er morsomt når forskere og vitenskapsmenn kommer med konkrete målinger, og ting de har oppdaget med de elektriske feltene og sånn. Så veldig spennende og opplysende program. Morsomt med de kodede beskjedene :mozilla_wink:
Ja 1296, var det ikke det? Det var utrolig hvor mye tull en kan lage ut av slike "beskjeder"
På slutten av programmet var det om den CD-plata jeg har diskutert tidligere.
Hvis utenomjordiske vil gi oss en beskjed, hvorfor i all verden bruker de da en digital disk? Vi har lagret data i tusener av år, piktogrammer (som f.eks. bokstaver) har vi brukt i tusener av år, digitale plater har vi brukt i et par tiår, og de er allerede gammeldagse.
Når de først har gjort det, hvorfor bruker de ASCII? Det er ikke et verdensomspennende språk. Kun vestlige datamaskiner forstår ASCII.
jeg fikk en liten klump i halsen når jeg så den beskjeden fra gudinnen ja..... hvis det finnes liv der ute, tror jeg vi har beskyttelse av henne.....
torgeir skrev:Tror nok ikke det var fugler. de akselrerte jo opp i ganske høy hastighet.
For å bedømme hastighet må du også vite avstand, og den eneste begrensingen vi hadde på avstand her var bakken i bakgrunnen. Det vil si at når hastigheten var tilsynelatende stor, kan det komme av at avstanden var mindre enn du tror.
men hva med den "vokt dere..." beskjeden.... ? hva kunne det bety?
Det skal forestille et Zetaansikt, men om det er zetaene som forsøker å lure oss eller om det er "de snille" som forsøker å advare oss mot zetaene, vet jeg ikke. Det hevdes at det er zetaene som er ute etter vårt DNA.
Sist redigert av Hecate på 13 Apr 2006 22:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 263
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Jeg har tenkt på den meldinga som en advarsel mot noen av lederne i verden. Jeg har ikke hengt meg så mye opp i "pleiadere" og slikt jeg, men jeg får en følelse av kommunikasjon allikevel når jeg ser det ansiktet.
Og hvorfor ikke i ASCII..? Det er vel ikke så viktig å henge seg oppi akkurat den detaljen.
Fikk dere forresten med dere intervjuet med Eva M. Brekkestø her på paranormal? https://www.paran.no/b_article.php?id=868
Sprint skrev:hvordan forklarer du den gløde greia ?
Sovna han ikke umiddelbart etterpå?
hehe....nå følger jeg deg ikke....
Tja, jeg vet jo ikke, men da han fortalte at han våkna dagen etter klokka 8, helt uthvilt, tenkte jeg med en gang på at han hadde drømt hele greia.
ja... det kan jo hende... jeg drømte jeg var hos ToneG inatt, og hun hadde masse ekle spøkelser som jeg va dritredd for... og jeg våkna ikke uthvilt idag ...
Antall ord: 91
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Myntenes Dronning skrev:Det første ansiktet de oppdaget minner meg litt om det de så på månen for noen år siden. Men jeg tror egentlig ikke at DET var noe altså.. men moro.
Du mener ansiktet på mars? Den likheten slo meg også. Hvis det skulle være sammenheng der, vil det tyde sterkt på at det er mennesker som står bak, fordi det bildet var kun et utrolig hell, med riktig vinkel, lysforhold osv, for at skyggene skulle få det til å se ut som et ansikt. Senere bilder har vist at fjellformasjonen ikke har noen likhet med ansikt i det hele tatt.