Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserReiki

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
takahaan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 24 Mai 2005 16:23
18

Innlegg av takahaan »

et alternativ til dyre reikikurs er å kjøpe seg en eller flere reikidvder. da kan man ta innvielsene om igjen og om igjen. jeg har en dvd for hver av de tre nivåene, men har ennå ikke sett reiki master dvden, for jeg føler ikke at jeg er klar for den ennå. men senest idag så jeg gjennom og ble gjeninnviet i reiki 1 og 2. jeg kjente voldsom prikking i hendene. disse dvdene funker! (og hvorfor skulle de forresten ikke gjøre det???)
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
humla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 01 Mar 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hokksund

Innlegg av humla »

Fint at dvdene virker for deg :) Men føler at jeg må ta et kurs.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Reiki DVD, det har jeg aldri hørt om. Men syns det høres litt for lettvindt ut. Det er jo forholdsvis enkelt å få en billig eller gratis innvielse i Reiki også hvis det er det om å gjøre.

Men jeg tror at i første omgang er det viktig å ha en person å forholde seg til. Dersom det er ønskelig å innvie seg i flere reikityper osv, da tror jeg at selvinnvielse eller/og DVD kan være en fin løsning likevel.

Atmi
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Har reiki 1 og 2. Har lyst til å gå videre, men har hørt at man må være naken under innvielsen til reiki 3a, så jeg drøyer litt... Noen som vet om dette stemmer?

Sissa
Antall ord: 37
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rain
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 10 Mai 2005 22:13
19

Innlegg av Rain »

Naken!!! Nei, nei, nei.......
Skjønt d høres jo veldig spennende ut :lol:
Nei, seriøst. Hvis kursholder hadde forlangt nakenhet da jeg tok 3 graden tror jeg nok jeg ville gått ut døra fort.
Høres useriøst ut.....
Antall ord: 42
To make your decision ask yourself, Which way brings me closer to my divine purpose? Which way takes me away from it?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

sissa skrev:Har reiki 1 og 2. Har lyst til å gå videre, men har hørt at man må være naken under innvielsen til reiki 3a, så jeg drøyer litt... Noen som vet om dette stemmer?

Sissa
Nei - tverdt imot. Det er ikke akseptert at noen bruker Reiki på en slik måte. :cry:

Atmi
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
humla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 01 Mar 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hokksund

Innlegg av humla »

sissa skrev:Har reiki 1 og 2. Har lyst til å gå videre, men har hørt at man må være naken under innvielsen til reiki 3a, så jeg drøyer litt... Noen som vet om dette stemmer?

Sissa
Dette tror jeg ikke har noe med reiki å gjøre. Det er jo helt latterlig.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links