Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder"videreutvikle sansene"

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
GuardianAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 27 Mai 2006 18:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av GuardianAngel »

Men det kan hende at jeg tar helt totalt feil da! :mozilla_tongue: :mozilla_oops:
Antall ord: 11
I himmelen er ikke en engel noe merkelig vesen.
George Bernard Shaw

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
GuardianAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 27 Mai 2006 18:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av GuardianAngel »

Asbjørn skrev:
GuardianAngel skrev:Jeg ville bare legge til noe! (ikke bli sur!) Det er ikke lurt for unge å kontakte ånder fordi auraen ikke er komplett. Man har ofte hull å sånn.. Da kan f. eks klebeånder sette seg fast til deg...
Å ? Dette har jeg ikke hørt om før... ?

Trodde Auraen var ren utstråling av energi jeg, ikke et "skjold" ??

mvh Asbjørn
Nå har jeg lest litt mer og funnet ut at det er flere som sier det samme som meg! Fra Gaiaforum:"Ved hull vil en kunne tappes for energi og i ekstreme tilfeller er det fare for å plukke opp energier/entiteter som ikke skal være tilstede der. " Dette betyr at man kan plukke opp alt mulig skit. dette er en teori. :mozilla_innocent:
Antall ord: 130
I himmelen er ikke en engel noe merkelig vesen.
George Bernard Shaw

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

GuardianAngel skrev:
Asbjørn skrev:
GuardianAngel skrev:Jeg ville bare legge til noe! (ikke bli sur!) Det er ikke lurt for unge å kontakte ånder fordi auraen ikke er komplett. Man har ofte hull å sånn.. Da kan f. eks klebeånder sette seg fast til deg...
Å ? Dette har jeg ikke hørt om før... ?

Trodde Auraen var ren utstråling av energi jeg, ikke et "skjold" ??

mvh Asbjørn
Nå har jeg lest litt mer og funnet ut at det er flere som sier det samme som meg! Fra Gaiaforum:"Ved hull vil en kunne tappes for energi og i ekstreme tilfeller er det fare for å plukke opp energier/entiteter som ikke skal være tilstede der. " Dette betyr at man kan plukke opp alt mulig skit. dette er en teori. :mozilla_innocent:
Skulle jeg bli sur?
Hehe, blir ikke det. Det er kan sikkert være noe i det, men etter min oppfatning er har ikke auraen noe med overnaturlige eller paranormale krefter å gjøre, jeg trodde også det den var en energi utstråling, på en måte som vi utstråler varme..litt dårlig formulert der...
Det er helt sikkert riktig at vi kan ha "åndelige hull" men tror ikke det har så mye med auraen å gjøre, annet enn onde krefter kan bruke informasjonen auraen gir om oss til å finne svake punkter. (Og det kan de gjøre uansett om vi har evnen til å se auraen eller ikke)
Jeg tror det er mindre hull i auraen når vi blir født en når vi er unge og uerfarne. Da er vi enda rene, mens vi er unge er de aller fleste usikkre og prøver å finne sin vei.
Auraen utvikler seg i takt med at vi utvikler oss og får åndelig erfaring, livserfaring rett og slett.
Auraen er en naturlig del av kroppen, det er bar øynene våre som har mistet evnen til å se den. Derfor ser jeg heller ikke noen grunn til å ikke trene opp øynene igjen, til det vi en gang kunne se.
Jeg er ingen ekspert, men dette er mitt synspunkt. Håper ikke jeg sporet helt av her.
:mozilla_cool:
Antall ord: 362

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GuardianAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 27 Mai 2006 18:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av GuardianAngel »

Vilma skrev:
GuardianAngel skrev:
Asbjørn skrev:
GuardianAngel skrev:Jeg ville bare legge til noe! (ikke bli sur!) Det er ikke lurt for unge å kontakte ånder fordi auraen ikke er komplett. Man har ofte hull å sånn.. Da kan f. eks klebeånder sette seg fast til deg...
Å ? Dette har jeg ikke hørt om før... ?

Trodde Auraen var ren utstråling av energi jeg, ikke et "skjold" ??

mvh Asbjørn
Nå har jeg lest litt mer og funnet ut at det er flere som sier det samme som meg! Fra Gaiaforum:"Ved hull vil en kunne tappes for energi og i ekstreme tilfeller er det fare for å plukke opp energier/entiteter som ikke skal være tilstede der. " Dette betyr at man kan plukke opp alt mulig skit. dette er en teori. :mozilla_innocent:
Skulle jeg bli sur?
Hehe, blir ikke det. Det er kan sikkert være noe i det, men etter min oppfatning er har ikke auraen noe med overnaturlige eller paranormale krefter å gjøre, jeg trodde også det den var en energi utstråling, på en måte som vi utstråler varme..litt dårlig formulert der...
Det er helt sikkert riktig at vi kan ha "åndelige hull" men tror ikke det har så mye med auraen å gjøre, annet enn onde krefter kan bruke informasjonen auraen gir om oss til å finne svake punkter. (Og det kan de gjøre uansett om vi har evnen til å se auraen eller ikke)
Jeg tror det er mindre hull i auraen når vi blir født en når vi er unge og uerfarne. Da er vi enda rene, mens vi er unge er de aller fleste usikkre og prøver å finne sin vei.
Auraen utvikler seg i takt med at vi utvikler oss og får åndelig erfaring, livserfaring rett og slett.
Auraen er en naturlig del av kroppen, det er bar øynene våre som har mistet evnen til å se den. Derfor ser jeg heller ikke noen grunn til å ikke trene opp øynene igjen, til det vi en gang kunne se.
Jeg er ingen ekspert, men dette er mitt synspunkt. Håper ikke jeg sporet helt av her.
:mozilla_cool:
Neida du sporet ikke av i det hele tatt!! Du kommer faktisk med mange gode poeng. :mozilla_laughing: Det er fint vettu! Strengt tatt er vel ingen av oss eksperter..LOL :mozilla_wink:
Antall ord: 397
I himmelen er ikke en engel noe merkelig vesen.
George Bernard Shaw

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links