Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppen"sitter fast" i uko..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tutta

Innlegg av Tutta »

Uko= ut av kroppen opplevelse

Hvordan man kan komme i uko?..det er forskjellig..Men jeg tror at det viktigste er viljen..og tålmodigheten..selv om jeg egentlig aldri hadde komt på å gjøre det selv,det bare skjedde. Men nå kan jeg kontrollere det. Jeg vil anbefalle å lese,spørre og prøve selv.. Det finnes endel her på siden,nettsteder og bøker. les og finn ut hva du selv mener. Finnes ikke fasitsvar,heller ikke garanti for å oppleve det.
Mitt personlige tips er å bli mer bevisst på drømene dine.(feks drømmedagbok) Dette er noe som har funket for meg. En må nesten prøve selv...
:mozilla_smile:
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kattøyne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 09 Feb 2006 21:22
18

Innlegg av Kattøyne »

Tutta skrev:Uko= ut av kroppen opplevelse

Hvordan man kan komme i uko?..det er forskjellig..Men jeg tror at det viktigste er viljen..og tålmodigheten..selv om jeg egentlig aldri hadde komt på å gjøre det selv,det bare skjedde. Men nå kan jeg kontrollere det. Jeg vil anbefalle å lese,spørre og prøve selv.. Det finnes endel her på siden,nettsteder og bøker. les og finn ut hva du selv mener. Finnes ikke fasitsvar,heller ikke garanti for å oppleve det.
Mitt personlige tips er å bli mer bevisst på drømene dine.(feks drømmedagbok) Dette er noe som har funket for meg. En må nesten prøve selv...
:mozilla_smile:
vilken metode bruker du for å komme i UKO a?
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Tutta

Innlegg av Tutta »

Jeg får det bare til når jeg er veldig trøtt. Spesielt om jeg våkner om morgenen og kjenner at jeg holder på å sovne igjen. Da slapper jeg av i hele kroppen,og kjenner at ting begynner å skje..men egentlig er det vanskelig å forklare akkurat hva jeg gjør. Av en eller annen grunn skjer det kun når jeg ligger på ryggen.
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !