Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Trenger hjelp.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2005 02:05
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Trenger hjelp.
Heisann.
Jeg har et seriøst problem med en plagånd..
Han plager meg ved å si at han skal ta livet av alle sammen rundt meg, og det knekker meg totalt.
Jeg trenger seriøst hjelp til å få han vekk.
Er det noen der ute som kan hjelpe???
Han plager meg ved å si at han skal ta livet av alle sammen rundt meg, og det knekker meg totalt.
Antall ord: 48
Mvh,
Daniel aka Ilder/SiLverFerret
--------------------------------------------------------------
Jeg er ingen ekspert, jeg bare sier mine meninger
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Trenger hjelp.
Først og fremst, for å være sikker på at vi håndterer dette rett:ilder skrev:Heisann.
Dersom dette gjelder en levende person, er politi/ helsevesen rett instans.
Dersom det gjelder en ånd i ordets egentlige forstand, så be dine Hjelpere om å få den / de vekk fra deg, og beskytte deg mot slikt.
Dine Hjelpere er ånder som har vært innom lyset, og fått igjen alle lysets kunnskaper,
og derfor har alle nødvendige egenskaper for å gjøre en slik jobb.
Men visse ting kan de ikke gripe inn i uten at du ber om det, grunnet kosmiske lover.
(Det er hva jeg tror...).
Iallfall; jeg har fått tilbakemeldinger fra andre om at Hjelpere faktisk kan ordne mye rart når det gjelder åndeverdenen.
( men det er ikke Hjelperenes oppgave å la deg vinne i tipping eller lotto... desverre ;-)
Når du har en stille stund for deg selv ; si halvhøyt ut i rommet, til dine Hjelpere :
Ærede Hjelpere: Dere kjenner hva jeg plages med.
Kan dere være så snill å hjelpe meg til å løse dette problemet ?
Dere har min tillatelse !
Sålenge dette er ett åndelig fenomen, og samtidig ikke kommer i konflikt med dine oppgaver i dette livet, så kan hjelperene hjelpe.
Tilbakemeldinger viser at dette fungerer.
Så jeg har sterk tro på det !
mvh Asbjørn
Antall ord: 271
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hei, Asbjørn.
Først og fremst, dette er ikke en levende person.. Såppas kan jeg si !
Og, jeg har hatt kontakt med ånder tidligere, så jeg vet litt om hva jeg snakker om..
Jeg vet, og hjelperne mine var rundt meg, og passet på meg, men de kunne ikke gjøre noe med han.. Eneste de kunne gjøre, var å få han ut av huset jeg er i nå. Jeg er hos kjæresten min i Larvik, og dette her var ekstremt. Han har tidligere vært å plaget meg der jeg bodde før, men det var ikke så ekstremt... Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.. Det har gått så langt at jeg tror jeg er på nippet til å knekke sammen totalt.
Beklager at jeg måtte bry deg/dere med dette, men jeg trenger seriøst hjelp med denne ånden.
Først og fremst, dette er ikke en levende person.. Såppas kan jeg si !
Og, jeg har hatt kontakt med ånder tidligere, så jeg vet litt om hva jeg snakker om..
Jeg vet, og hjelperne mine var rundt meg, og passet på meg, men de kunne ikke gjøre noe med han.. Eneste de kunne gjøre, var å få han ut av huset jeg er i nå. Jeg er hos kjæresten min i Larvik, og dette her var ekstremt. Han har tidligere vært å plaget meg der jeg bodde før, men det var ikke så ekstremt... Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.. Det har gått så langt at jeg tror jeg er på nippet til å knekke sammen totalt.
Beklager at jeg måtte bry deg/dere med dette, men jeg trenger seriøst hjelp med denne ånden.
Antall ord: 148
Mvh,
Hide post links |
Hei Ilder...
For første gang i mitt liv har jeg forsøkt å sende ånden videre på avstand. Fikk en viss følelse av at ånden var mann, og at navnet begynte på K... Kjetil eller Kjell.
Kjenn etter nå, og gi tilbakemelding, for det er litt interesant for meg å få tilbake melding også :mozilla_smile:
For første gang i mitt liv har jeg forsøkt å sende ånden videre på avstand. Fikk en viss følelse av at ånden var mann, og at navnet begynte på K... Kjetil eller Kjell.
Kjenn etter nå, og gi tilbakemelding, for det er litt interesant for meg å få tilbake melding også :mozilla_smile:
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hei.
Takk for at du ville hjelpe, NoMore.. Det setter jeg veldig stor pris på
Takk for at du ville hjelpe, NoMore.. Det setter jeg veldig stor pris på
Sist redigert av Ilder på 03 Nov 2005 12:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 15
Mvh,
Hide post links |
Re: Trenger hjelp.
Hei IlderIlder skrev:Heisann.
Det som skjer med deg høres rart ut? Fårstå meg rett , er det andre i din fammilie , venner som opplever dette som unaturlig? JEG tror dette er såpass alvorlig når du sier at det holder på og knekke deg, at jeg ville gått til en pykolog . Dette ikke pga. at jeg ikke tror at det kan være en ånd rundt deg men enkelte folk reagerer kraftigere en andre på slike opplevelser.
Du trenger jo ikke si til pykologen dette om ånden med en gang, han kan ta en soft hypnose slik at du tømmer deg for tanker og deretter tror jeg han kan hjelpe deg..
Tror ikke du skal begynne med noen behandlig her inne, håper du tar dette seriøst no.--))
Jeg selv har vært alvorlig syk en stund og skal no foreta en opperasjon, og harunder "min" angst vert mye mer var for "ting" som virker unaturlig, men jeg tror det er mine hjelpere som har vært litt ivrig ....
Livet er faktisk godt bare kjenn etter, lykke til ILDER.
Antall ord: 233
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Psykolog hjelper dessverre ikke på dette.
Jeg er GAL.. Men ikke SÅ gal.. hehe..
Men jeg trenger seriøst noen GODE råd for å bli kvitt han, med mindre NoMore har klart å bli kvitt han da.. Det vet jeg ikke ennå, for det er ganske stille og tomt her akkurat nå - Føler absolutt ingenting, og det er igrunn deilig
Jeg er GAL.. Men ikke SÅ gal.. hehe..
Men jeg trenger seriøst noen GODE råd for å bli kvitt han, med mindre NoMore har klart å bli kvitt han da.. Det vet jeg ikke ennå, for det er ganske stille og tomt her akkurat nå - Føler absolutt ingenting, og det er igrunn deilig
Antall ord: 60
Mvh,
Hide post links |
HE HE ILDER
Tro kan flytte stein, sterk tro kan flytte fjell
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hehe, joda.. Go' motto det der Hehe..jaktmann skrev:HE HE ILDER
Men du skjønner hva jeg mener ? Liksom...
Antall ord: 29
Mvh,
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- 19
- Kjønn:
Jeg har tro på at våre Hjelpere er mye kraftigere enn noe menneske ! Og mye kraftigere enn vanlige ånder.Zoroaster skrev:<b>Asbjørn</b>: Det er begrenset hva en hjelper kan gjøre, og man bør ikke bare stole på at de kan ordne opp i alt. Jeg mener ikke å rette på deg, men slike ting tror jeg det er best å ta hånd om selv, fordi det fort kan være snakk om sterkere krefter enn Ilders hjelpere.
Rett og slett fordi jeg tror en ånd ikke er annet enn ett menneske som har mistet kroppen. ( avgått ved døden, mens ånden til mennesket lever videre ).
Ånder er da vanligvis ånder som ikke har kommet seg tilbake til lyset slik de skulle, og det kan være forskjelige årsaker til det.
Vi har ånder som ikke er hverken onde eller gode, men som ethvert annet menneske,
da det i utgangspunktet er ett menneske, men uten kropp.
Hjelperene er LYSVESENER uten begrensninger !
På samme måte som mennesker har forskjellige personligheter, har også ånder det.
Derfor har vi ånder som er direkte ondskapsfulle - som visse mennesker.
Vi har ånder som bare vil godt - som visse menneser.
Vi har ånder som bare overser deg, uansett - som visse mennesker.
OG; Vi har ånder som egentlig ikke er ondskapsfulle, men som blir oppfattet som ondskapsfulle, fordi de tviholder på sin "rett", selv der de mistet "retten" idet kroppen døde.
Disse er vanligvis frustrerte, og "hvorfor gjør u det der, og ikke som jeg sier", ånden forstår ikke at den er død, den forstår ikke at vi (vanligvis) ikke hører eller merker den.
Jeg tror dette på bagrunn av den troen jeg ellers har ( og som jeg har mange indikasjoner som overbeviser meg, andre må få ha sin tro og sine meninger. )
Troen jeg har er at vi alle er lysvesener i utgangspunktet.
Vi tilhører alle LYSET.
Der har vi alle evner, all kunnskap, det eneste vi mangler er erfaring.
Eksempel:
Vi vet at det er kjempevondt å få en glødende kniv stukket i låret, og at det blir værre når den blir vridd rundt. Har vi attpåtil salt på vil det bli enda værre.
Dette VET vi. Men vi har kansje ikke erfart det, og kan derfor ikke beskrive det på annen måte enn at det der må bare gjøre vondt.
For å få slik erfaring, blir vi midlertidig blindet, og fratatt diverse egenskaper og kunnskaper, da disse evner og kunnskaper ville spenne bein for å få gjennomført denne erfaringen på skikkelig vis.
Dermed blir vi som ånder satt til verden som mennesker.
Når vi dør, går ånden vår tilbake til lyset og all blinding blir fjernet, samt at alle evner blir returnert. Så planlegger vi neste liv. ( eller rettere sagt ; hvilke erfaringer vi skal hente neste gang.
Enkelte ånder vil av forskjellige grunner ikke gå inn i LYSET, enda, fordi man "føler seg ikke klar", man har noe uoppgjordt, man er redd for konsekvenser, med mer.
Enkelte finner det å være en "stilig tilværelse".
Andre igjen skal kansje ha en slik periode ( hva vet vi egentlig ??)
Men kjennetegnet på disse åndene er at de har menneskelige trekk.
Jeg tror nemlig at:
Forskjellen på en ånd og en Hjelper, er at mens ånden fremdeles har menneskelige trekk og begrensninger, har Hjelperene ( Voktere, Guider, Veiledere og engler, osv) ikke disse menneskelige begrensninger som vi mennesker har. De har all kunnskap, alle evner og tilgang til alle krefter som finnes i Lyset, og evt andre steder.
Derfor KAN de hjelpe oss med ting vi ikke kan gjøre selv.
MEN : De er bundet av visse lover, rett og slett fordi de ikke av medlidenhet med oss, skal la oss slippe unna de erfaringer vi selv har valgt å måtte gå igjennom i dette livet.
De skal heller ikke hjelpe oss med økonomi og slike ting, dersom det på forhånd ikke er planlagt.
De har begrensede "fullmakter" til å gripe inn, men i tilfelle som med plageånder, og andre plager som ikke var planlagt mens vi var i lyset, disse kan vi be om hjelp for å bli kvitt.
Med andre ord ; Jeg tror at når vi ber om slik hjelp, så kommer det fra oss som en bønn,
og DA får de plutselig mandat til å gripe inn, dersom det ikke ødelegger de ting vi skal erfare, nå eller senere i dette liv...
Dette er også årsak til at medier til tider ikke får de resultater man forventer....
( men erfarne medier, får også assistanse både fra egne og av "klientens" Hjelpere )
Jeg tror somsagt at en ånd i utgangspunktet er ett menneske uten kropp, og de kroppslige egenskaper.Zoroaster skrev:<b><u>VIKTIG</u></b>: Uansett hva en ånd sier til deg at den skal gjøre, har du muligheten til å overse det. Den må ha ordre enten fra et menneske eller fra et høyere åndelig hold, og dette er utrolig skjeldent. Du vil kanskje merke at du opplever ting som fort kunne ha drept deg eller noen du er glade i. Dette er noe ånden gjør for å skremme, for at du skal tro på den når den sier at "jeg skal gjøre ditt og datt". Den kan vanligvis ikke gjøre en dritt.
Men rådet står: Finn deg noen som jobber med ånder ofte. Det finnes alltid noen som kan hjelpe. :mozilla_smile:
Den er nå en energi.
Derfor kan den egentlig ikke som du sier, gjøre så mye....
Den kan selvfølgelig skremme, ( og det klarer de somregel), men det er somregel tomme trusler.
Bla.a. fordi våre Hjelpere ( Veiledere, Engler, Guider, Voktere, osv) også passer på...
Men ånden som ikke har de evner og de kunnskaper som de rene lysvesnene ( som våre Hjelpere er), de er begrenset i hva de kan gjøre.
De er etter min tro bare mennesker uten kropp...
På grunnlag av min tro som jeg her har beskrevet nøye ( altfor nøye mener sikkert noen ;-) ) ,
så tror jeg på at det å be sine egne Hjelpere om assistanse i slike situasjoner som med ånder som plager, da vil Hjelperene kunne gjøre ganske så mye.
( og jeg tror faktisk at det er Hjelperene som sørger for at ting skjer, når man leker med magi, eller andre ting. Dersom det tillates at ting skal skje... Igjen dette med hva som ble planlagt, hvilke erfaringer vi skal hente. )
Ps; At vi kansje ser våre Hjelpere som en gammel dame, en sjaman, en indianer, en tibetiansk guru, osv, en mann / dame eller til og med som barn og dyr,
det er rett og slett at dette lysvesenet foretrekker denne skikkelsen.
( eller at skikkelse ble valgt dengang vårt erfaringsløp ble planlagt ).
Asbjørn
Antall ord: 1153
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- 19
- Kjønn:
Ser at "leker" burde stått i hermetegn.Zoroaster skrev:Unnskyld? "Leker med"?? Aner jeg en holdning som sier at "de som er yngre enn meg aner ikke hva de driver med"? Og nei, du trenger ikke "tillatelse" for det du vil oppnå for at det oppnås ved hjelp av magi. Du trenger ikke TRO på at magi funker engang for at det skal skje som du vil.Asbjørn skrev:Jeg tror faktisk at det er Hjelperene som sørger for at ting skjer, når man leker med magi, eller andre ting. Dersom det tillates at ting skal skje... Igjen dette med hva som ble planlagt, hvilke erfaringer vi skal hente. ) Asbjørn
Du vil selvfølgelig pådra deg kjip karma ved å gjøre negative ting med magi, men det er en helt annen sak.
Merk og at jeg gjentatte ganger i den teksten jeg har skrevet, så finner du : " JEG TROR "
Det er min personlige tro, og behøver ikke å samsvare med andres tro.
For MEG er det å pusle med magi en "lek", fordi for meg er det det.
Andre mennesker ser på dette på en annen måte.
Den holdningen du "aner" gjelder meg selv, og ikke andre mennesker.
Alder har forøvrig ingen sammenheng her.
En 5åring kan i visse tilfeller gjerne være mer moden enn meg som snart er 50...
Min tro bygger på at vi er like, alle som en, likeverdige, verdt like mye.
Min tro er at vi alle er lysvesen, men med forskjellige oppgaver.
Altså er alle likeverdige.
Uansett ; sålenge vi er i menneske-skikkelse, så ser vi bare småbiter av helheten !
Asbjørn
Antall ord: 279
Hide post links |
Så hvis jeg utfører et rituale for å påføre et menneske feks en varig lammelse så vil det skje? Kan man ved et ritualet sørge for at naboen faller ned fra stigen, brekker nakken og må sitte resten av livet i rullestol lam fra halsen og ned?Zoroaster skrev:Unnskyld? "Leker med"?? Aner jeg en holdning som sier at "de som er yngre enn meg aner ikke hva de driver med"? Og nei, du trenger ikke "tillatelse" for det du vil oppnå for at det oppnås ved hjelp av magi. Du trenger ikke TRO på at magi funker engang for at det skal skje som du vil.Asbjørn skrev:Jeg tror faktisk at det er Hjelperene som sørger for at ting skjer, når man leker med magi, eller andre ting. Dersom det tillates at ting skal skje... Igjen dette med hva som ble planlagt, hvilke erfaringer vi skal hente. ) Asbjørn
Du vil selvfølgelig pådra deg kjip karma ved å gjøre negative ting med magi, men det er en helt annen sak.
Akkurat i denne saken er jeg litt usikker. I mye av magien påkaller man andre for å få hjelp til en utdrivelse. Da er det ikke i våre hender at det lykkes. Eller mener du at magi bare er manipulering av energi slik at den utfører det man ber den om uten spørsmål.
Men nå er vi vel kanskje inne på karma. Er karma en bevisst kraft?
Antall ord: 252
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2004 12:25
- 20
- Kjønn (valgfri): Hannkjønn
- Lokalisering: Asker
- Blitt takket: 1 gang