Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset mitt - hjemsøkt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2005 16:20
- 19
Huset mitt - hjemsøkt?
Jeg har opplevd en del merkelige ting i huset mitt.. Lyset i stuen flimrer om kvelden, og det er bare om kvelden. Vi har sjekket at lyspærene er skrudd skikkelig i, og det er de.
Jeg har en gang sett en dame gå forbi speilet inne på rommet til broren min. Jeg var ganske sikker på at det bare var noe jeg innbilte meg, men etter en stund (et par uker, tenker jeg..), skjedde det igjen! Og denne gangen så jeg det helt tydelig.
Vi har også funnet gamle postkort i veggen.
Men det som skremmer meg mest, er et bilde jeg tok av meg selv. Litt av speilet kom med, og i speilet var det noe... som så ut som en dame.
Noen som har opplevd det samme som meg? Eller vet hva dette kan være? :mozilla_laughing:
Jeg har en gang sett en dame gå forbi speilet inne på rommet til broren min. Jeg var ganske sikker på at det bare var noe jeg innbilte meg, men etter en stund (et par uker, tenker jeg..), skjedde det igjen! Og denne gangen så jeg det helt tydelig.
Men det som skremmer meg mest, er et bilde jeg tok av meg selv. Litt av speilet kom med, og i speilet var det noe... som så ut som en dame.
Noen som har opplevd det samme som meg? Eller vet hva dette kan være? :mozilla_laughing:
Antall ord: 141
*~*Amber*~*
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2005 00:22
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Ja,det er nok en ånd da som enten er på besøk eller henger igjen..håper du finner ut hvem/hva det er...lykke til:-)
Antall ord: 27
Kjærlighet er svaret!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Huset mitt - hjemsøkt?
Lyset som flimrer kan komme av litt ujevn nettspenning._Amber_ skrev:Jeg har opplevd en del merkelige ting i huset mitt.. Lyset i stuen flimrer om kvelden, og det er bare om kvelden. Vi har sjekket at lyspærene er skrudd skikkelig i, og det er de.
Gamle postkort, aviser, penger, alt mulig slags papir puttet folk i veggene før itida. Det er ikke noe uvanlig det.
Første gangen du så dama som gikk forbi speilet var det sikkert innbildning, slik du tenkte, etterpå kan du ha drømt det. Av og til kan det være vanskelig (håpløst) å skille drøm og virkelighet.
Om du kan legge ut dette bildet, så får du kanskje noen ideer om hva det kan være. Det er så mye som kan gi inntrykk av ansikter i glass. Fettflekker, skygger, andre ting en ikke var klar over ville komme med i speilbildet da en fotograferte.
Forresten, om det er bilde av deg selv, eller andre personer, bør du ikke legge det ut.
Antall ord: 280
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2005 15:01
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Ja, det er nok noen som er der hjemme da, men ikke vær redd, om du ikke føler ubehag når damen viser seg er hun bare der å driver med sitt...Eller kanskje hun rett å slett passer på deg. Se det som enn venn om du klarer.
Antall ord: 49
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
Hvorfor ikke? Man kan jo bare sensuere ansikter? Syns det hadde vært spennende å se bildet.BA skrev:
Forresten, om det er bilde av deg selv, eller andre personer, bør du ikke legge det ut.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det finnes mange måter å anonymisere bilder på, og jeg syntes ikke det var nødvendig å nevne alle disse.Taimi skrev:Hvorfor ikke? Man kan jo bare sensuere ansikter? Syns det hadde vært spennende å se bildet.BA skrev:
Poenget mitt tror jeg likevel ble forstått; det hadde vært interessant å se bildet, men personvernet er viktigere.
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
haha ja det ska jeg hilse å si...BA skrev:Gamle postkort, aviser, penger, alt mulig slags papir puttet folk i veggene før itida. Det er ikke noe uvanlig det..
rev noen vegger i forrige uka, og det ramla ut maaaasse avispapirer fra
tidlig femti tallet.. gammelt dagblad å sånt...
helt drøyt...
Antall ord: 53
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Sending me out of my mind
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2005 16:20
- 19
http://img420.imageshack.us/img420/5940/spooky7sf.jpg <---Linken til bildet.
Takk for alle svar, forresten. Jeg føler ikke ubehag når jeg ser damen.. Har ikke sett henne igjen da. Så jeg skal følge rådet ditt, og se på henne som en venn
Det med postkortene, jeg vet jo at det er vanlig Men jeg tenkte det kanskje var noen forbindelse :mozilla_wink:
Takk for alle svar, forresten. Jeg føler ikke ubehag når jeg ser damen.. Har ikke sett henne igjen da. Så jeg skal følge rådet ditt, og se på henne som en venn
Det med postkortene, jeg vet jo at det er vanlig Men jeg tenkte det kanskje var noen forbindelse :mozilla_wink:
Antall ord: 67
*~*Amber*~*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har du en kristusfigur på rommet? eller kanskje i gangen utenfor?_Amber_ skrev:http://img420.imageshack.us/img420/5940/spooky7sf.jpg <---Linken til bildet.
Det kan nok hende du ser damen igjen. Du har nå blitt oppmerksom på dette, og da kan fort fantasien spille deg et puss igjen. Det er jo bra du ikke er redd da.
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2005 21:20
- 19
- Lokalisering: Longyearbyen
Nå såg jeg henne. Det er det lille ansiktet i speilet ikke sant????
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tonje_87 skrev:Uff det bilde var litt ekkelt da..*grøss*
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
huff, fikk helt frysninger av det bildet jeg, sikkert fordi jeg skvatt når jeg endelig så ansiktet i speilet, men BA har rett, det minner om en Jesusfigur/bilde.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Feb 2005 10:58
- 19
- Lokalisering: En liten bygd på Vestlandet
syntes det ligna på en halloweenmaske jeg
Antall ord: 7
How lonely is the night without the howling of the wolf? Hear my song, know that you are not alone. Listen, you will hear me singing. Listen to my freedom, floating on the night air. Listen to what could be yours... oh my hunter, if only you would listen
Hide post links |