Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHer skjer det mye,,,

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gjesten

Her skjer det mye,,,

Innlegg av Gjesten »

dvgn
Sist redigert av Gjesten på 27 Des 2005 22:34, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

kan være en ånd som har festet seg hos en av dere. opplever alle dette, eller er det bare visse personer?
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Martine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2005 14:29
19

Innlegg av Martine »

Du vet, det kan være energier fra gammel tid som er stedbundet. Da mener jeg så langt tilbake at ingen nålevende kan huske at det har vært en boplass.
En annen teori er at dere har fått et uheldig tilfelle av slepeånder som evt. har fulgt dere fra et annet sted.
Nå blir dette kanskje litt dramatisk så her er noen mer nøkterne forslag; 1) Mye trekk i huset og hule materialer som skaper en ulende lyd ?
2) Noen driver gjøn med dere ?
3) Har dere husdyr ?

Håper dere finner ut hva det er for deres egen del, for bare det å gå å lure kan drive en til vannvidd iblant. Godt å lese at familien ikke er redd iallefall :mozilla_smile:
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Her skjer det mye,,,

Innlegg av Gjesten »

k,mnbdfb
Sist redigert av Gjesten på 27 Des 2005 22:34, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Martine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2005 14:29
19

Innlegg av Martine »

Hjelpe meg, det er jo litt spesielt å leve med dette. Men det virker som om dere takler det meget bra. Tror dere er ganske åpne i din familie eller at dere har "blitt" åpnet for dette hvis du skjønner. Har dere vurdert å snakke med et medium og/eller en klarsynt ?
Mulig at en person med slike evner kan hjelpe dere å finne ut hvem / hva de er. Det kan kanskje bli vanskelig å "stenge av" for denne aktiviteten selv, for energiene har nå funnet en kanal i dere slik de endelig kan manifestere seg - dersom vi her snakker om ånder da.
Hvis dere har behov for å forsøke å rense omgivelsene litt, så kan jo sjekke litt på larsrolles nettsted om hva dere kan bruke. Jeg gir ingen garantier her, bare et tips fra meg for jeg vet at andre har funnet litt hjelp i å rense litt i påvente av sterkere hjelp.

Masse lykke til! Hold oss gjerne orientert og del av opplevelsene videre hvis dere vil!
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

uff inatt var det rolig bare litt banking kl 24 tro det var på tide og ligge seg da-..hehe
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Her skjer det mye,,,

Innlegg av BA. »

jaktmann skrev:Her spøker det!!
Noen som kan svare seriøst på hva som skjer her i huset. Det som skjer er at vindu på badet type velux går opp av seg selv,
Kanskje litt ubalanse, slik at tyngdekraften ordner dette?
tv stereo går på uten at det er folk hjemme ofte på full guff.
Har du fjernkontroll til disse? Det hender at iR fjernkontrollsystemer kan lures av spesielle lysforhold.
En natt vokna jeg og kona av en ubeskrivelig lyd, mellomting av uling og skriking, jeg sprang opp for og se men da sluttet de, har ikke hørt det igjen.
Katter som slåss utenfor?
En natt no i uka gikk døra i gangen hardt igjen, og samme dag hørte jeg banking i garasjen det slutta da jeg gikk inn. Dette er helt sanne ting som skjer
Muligens noe gjennomtrekk e.l., men at du endret luftstrømmene da du gikk inn.
vie er en oopegående fam. på 2 voksne og 3 barn. Det kan no nevnes at ingen av oss er redde for dette, men lurer litt på hvem det er som går igjen her,
Det ser ut til at du har bestemt deg for hva det er :)
huset er ikke mer en 9 år gammelt og det har ikke vært andre hus her før.
Håper på serøse svar.
Hilsen Jaktmann@hotmail.com
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thor23
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2005 15:01
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thor23 »

Er nok ganske mulig at dere har en eller flere som prøver å si ifra at de er der om dere er åpene for at det finnes en åndeverden. Kan som andre sier være en stedfestet ånd som kommer på besøk, set være seg om huset dere bor i er bygged f.eks på samme grunn som ett annet ett har vært før. Eller det kan rett å slett være ett familie medlem som har gått bort å ønsker å vise at det er der for å passe på dere. Om det blir plagsomt ville jeg vurdert å kontkate ett medium får å rense huset fro energier men om det føles helt naturlig å ingen synes det er skremmende så la det bli.
Antall ord: 125
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

mngzbxcv.
Sist redigert av Gjesten på 27 Des 2005 22:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thor23
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2005 15:01
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thor23 »

Ja, godt tenkt..hehe :mozilla_smile: Men de tenker nok ikke slik i åndeverdenen. Man kan ha samme personlighet som når en var i kroppen men alle fordommer å slikt blir borte. altså en annen måte å se ting på, så de har nok ikke noen mot hverandre..Du kan jo prøve å spørre deg selv om hvem du mener er der og om du får en sterk følelse på at det er faren så er det mye mulig, , Du kan jo også kontakte ett medium slik at du finner ut hvem det er. Litt artig å vite tenkte jeg.
Antall ord: 102
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Hei
Sist redigert av Gjesten på 27 Des 2005 22:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Det var ok og høre poeten... ja vi får ta en skål for de gammle...
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

dggnb
Sist redigert av Gjesten på 27 Des 2005 22:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

noen synske-- mediersom har synnspunkter på dette
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ilder
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jun 2005 02:05
19
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Ilder »

Jeg er hverken synsk eller en medie, men jeg har opplevd litt :)

Skal være ærlig her.. Jeg har ikke lest alt, men nesten alt ;)

Det kan mye tenkes (som det er blitt sagt i tråden her) at det er familie som ser at du har det bra :)

MEN.. Det kan også være (som også ble sagt tidligere i tråden) fra laaang stund tilbake. Disse åndene behøver nødvendigvis ikke å være onde, men vær obs..

Men jeg har et spørsmål til deg, jaktmann..:

Hva føler du? Føler du det er ondt eller godt som er i huset? :)
Antall ord: 107
Mvh,

Daniel aka Ilder/SiLverFerret
--------------------------------------------------------------
Jeg er ingen ekspert, jeg bare sier mine meninger ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links