Kan noen her inne fortelle meg om en episode der utdriveren faktisk ikke har funnet noe å drive ut? Må da være noen hus der de ikke blir overveldet av fantastiske energier, gjengangere og ditt og datt? Tjener de penger om de kommer til et hus og sier at de ikke finner noe å drive ut, eller blir de bare drevet av suget etter penger?
Som dere skjønner så er jeg kritisk til denne nye formen for virksomhet, er bare litt nysgjerrig
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Utdriver som ikke har funnet noe å drive ut
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 12:01
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
For å være ærlig - ja. Det er nok noen ganger at det besøkes hus som ikke har åndelig aktivitet men som beboeren tror er det.
Mye har en naturlig forklaring. Ikke alt er paranormalt - noe er paraunormalt
På den andre siden er det skjelden at noen kontakter en til å utdrive noe som ikke er der. Mange ganger så er det stor fortvilelse iblandet når noen går til det skrittet å kontakte et medium for å fjerne uønskede energier.
Mye har en naturlig forklaring. Ikke alt er paranormalt - noe er paraunormalt
På den andre siden er det skjelden at noen kontakter en til å utdrive noe som ikke er der. Mange ganger så er det stor fortvilelse iblandet når noen går til det skrittet å kontakte et medium for å fjerne uønskede energier.
Antall ord: 80
Larsrolle er dypt savnet !
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Da hadde de sikkert ikke vist det på tv. Hensikten hadde vært borte da. TvNorge har nok vært i kontakt med slike, men de har nok ikke blitt plukket ut til programmet.
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Ja,men det er jo lite intressant hvis det ikke er noe der.
Antall ord: 13
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Mormoren min leser hjemmet hver uke, og hver gang jeg er der benytter jeg sjansen til å lese artikler om folk som påstår de har hjemsøkte hus og blir hjulpet av utdrivere. À la Åndenes makt altså. Hvertfall, en gang var det en dame som fikk beskjed om at det ikke fantes noe å utdrive, for alt bråk og forstyrrelser som ble forårsaket var på grunn av henne selv, fordi hun ikke fant ro i seg selv eller stresset for mye eller noe sånt. Så hun ''laget'' på en måte engergier, eller noe i den duren. Husker ikke helt, men uansett, dette er hvertfall et eksempel på det du spør etter her!
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Dette innlegget hadde ikke noe med åndenes makt eller noe annet fjernsynsprogram å gjøre, jeg bare lurte genereltsonjaera skrev:Da hadde de sikkert ikke vist det på tv. Hensikten hadde vært borte da. TvNorge har nok vært i kontakt med slike, men de har nok ikke blitt plukket ut til programmet.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Interessant! Skjønner godt den gamle damen jeg, er jo ikke godt å vite hva som er hva når man ikke er helt i sine fulle fem Blir akkurat som om hun gikk på et narkotisk stoff som gjorde at hun "så" ting, selv om hjernen bare ble manipulert, enkelt forklart som en ligning. Om det hjalp henne å få vite at det var hun selv det var noe feil med, er jeg ikke så sikker på, kan jo ikke akkurat kalles hell i uhell den historien der:Pkarina skrev:Mormoren min leser hjemmet hver uke, og hver gang jeg er der benytter jeg sjansen til å lese artikler om folk som påstår de har hjemsøkte hus og blir hjulpet av utdrivere. À la Åndenes makt altså. Hvertfall, en gang var det en dame som fikk beskjed om at det ikke fantes noe å utdrive, for alt bråk og forstyrrelser som ble forårsaket var på grunn av henne selv, fordi hun ikke fant ro i seg selv eller stresset for mye eller noe sånt. Så hun ''laget'' på en måte engergier, eller noe i den duren. Husker ikke helt, men uansett, dette er hvertfall et eksempel på det du spør etter her!
Antall ord: 207
Hide post links |
Jeg har vært på utdrivelse et sted der det ikke var noe. De ville bare ha hytta sjekka, og det gjorde jeg med det resultat at det ikke var noe "åndelig" aktivitet. Energi aktivitet ja, men ikke åndelig.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jepp. Men hun var ikke spesielt gammel da, 50 kanskje.paraunormal skrev:Interessant! Skjønner godt den gamle damen jeg, er jo ikke godt å vite hva som er hva når man ikke er helt i sine fulle fem Blir akkurat som om hun gikk på et narkotisk stoff som gjorde at hun "så" ting, selv om hjernen bare ble manipulert, enkelt forklart som en ligning. Om det hjalp henne å få vite at det var hun selv det var noe feil med, er jeg ikke så sikker på, kan jo ikke akkurat kalles hell i uhell den historien der:Pkarina skrev:Mormoren min leser hjemmet hver uke, og hver gang jeg er der benytter jeg sjansen til å lese artikler om folk som påstår de har hjemsøkte hus og blir hjulpet av utdrivere. À la Åndenes makt altså. Hvertfall, en gang var det en dame som fikk beskjed om at det ikke fantes noe å utdrive, for alt bråk og forstyrrelser som ble forårsaket var på grunn av henne selv, fordi hun ikke fant ro i seg selv eller stresset for mye eller noe sånt. Så hun ''laget'' på en måte engergier, eller noe i den duren. Husker ikke helt, men uansett, dette er hvertfall et eksempel på det du spør etter her!
Antall ord: 219
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Oida, ikke eldre?? Tenkte hun kanskje nærmet seg 70-80 jeg
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2005 21:47
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Kanskje hun bare var en ensom sjel som ønsket seg litt oppmerksomhet? :mozilla_wink:karina skrev:
Jepp. Men hun var ikke spesielt gammel da, 50 kanskje.
Antall ord: 26
Hide post links |