Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder"den" stjeler energien MIN...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

"den" stjeler energien MIN...

Innlegg av CrazyMy »

Jeg trur det er noe her som stjeler energien min. Som om den suger den ut av meg....
Jeg har egentli mye energi i kroppen, det har jeg virkelig... Jeg skjenner det bobbler av energi i kroppen når jeg er med venner eller andre plasser, bare ikke hjemme. Jeg kan være full av energi når jeg kommer hjem, men bare etter noen 10-talls minutt så er jeg tappet av energi. Kroppens kjennes slapp og trøtt, hodet banker og det skjenner ut som om jeg kan sovne i stående stilling.
Spesielt på badet blir jeg tappet av energi. Jeg får ei kraftig hodepine bare av å være der lengre enn 2-3 minutt. Og når jeg dusjer holder jeg på å besvime.
Jeg har tatt blodprøver som viste at ALT var på TOPP. Jag hadde nokk av alle vitaminer i kroppen, blodtrykket normal og alt sammen, så de skjønte ikke hvorfor jeg var så slapp når jeg er hjemme.
Men ikke nokk med det, jeg føler meg forfulgt, glodd på, følgt etter...
Og av og til er det som om jeg ser en mann... en liten gubbe... første gangen var da jeg satt her på PC'n, den er på datarommet her vi har bokhyller og en sofa. Mens jeg satt her følte jeg meg pluttselig litt ekkel, og jeg trudde det var noen som så på meg gjennom viduet, så jeg så bort på vinduet, men da så jeg bare den lille gubben.
De andre gangene har vært rundt i huset, kjøkkenet, stua, gangen og badet.
Men hver gang før jeg har sett han, eller følt meg virkelig forfulgt så blinker lampene i taket/veggen.
Sånn som nå, når jeg skriver dette så blinker lampen i taken noe enormt, og jeg føler at noen ser på meg fra alle kanter. Helsefagboka mi datt også ned, og den lå på sofaen, ganske godt på sofaen ogås, bare en litehjørnee som stakk ut fra sofaen.

Jeg bor i blokk og det er bare jeg som har opplevd noe lignendes, men så trur jeg ikke de andre i blokken ville ha sakt noe heller da.
Men hun vi kjøpte leiligheten av kjente vi godt, og hun ringte oss ofte om kvelden/natten at hun så en mann, att en mann var inne hos henne. Vi kom jo mange ganger dit, men ingen mann var der, ikke hadde hun lukket opp for noen mann heller.
Men både naboer og mamma trudde hun bare ble gal, pga at hun var over 90 år og begynte å glemme tinger

vet noen hva det kan være?
jeg begynner å bli lei av å være så slapp hele tiden.
Antall ord: 465
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19

Innlegg av misty-gutt »

Det hørtes veldig slitsomt ut ja. Håper at noen kan hjelpe deg. Ellers så vet jeg desverre ikke hvilket råd jeg skal gi.
Antall ord: 26
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Prøv å omgi kroppen med sølvlys-hinne, det skal ihvertfall dempe utmattelsen.
Antall ord: 13
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

mannix skrev:Prøv å omgi kroppen med sølvlys-hinne, det skal ihvertfall dempe utmattelsen.
hvordan gjør jeg det?
Antall ord: 20
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Prøv og forestille deg en hinne av sølvlys i tankene. Det skal holde vond påvirkning borte.
:o
Antall ord: 19
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2005 13:15
19

Innlegg av snowfall »

:) Hei du!
Uff,høres lite morsomt ut og fryktelig utmattende for deg.
Det er skrevet en del her om hvordan du kan både sende og fylle deg med lys.Husker ikke alle stedene det står,mener det er under Energier,generelt.. bl.a.Du får lete deg fram.Håper du finner noe du kan bruke der.
Lykke til!
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

aaaah.. sånn som lyssirkelen som jeg skaper/forestiller meg rundt meg når jeg vil ha vonde tanker og minner bort....
kanskje jeg skal prøve det, men det får bli en annen dag, i dag er jeg for utslitt..
Antall ord: 42
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Ja, bare husk det må være sølv , da sølv kaster tilbake alle påvirkninger til avsender.
Sist redigert av Eaglespirit på 16 Okt 2005 00:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 19
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19

Innlegg av larsrolle »

Du kan prøve å foreta en rensing av leiligheten.
Det kan hjelpe.
Du finner mer informasjon om det her:

http://rollteck.net/rokelse/hvordan_hvordan_ikke.htm

Lykke til.
Antall ord: 29
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
qinqong

Innlegg av qinqong »

Artikkelen det vises til kan i sin helhet leses her......

http://www.sacred-texts.com/bos/bos054.htm
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Kjekt å få rensket opp i gammel energi. Et godt tips ja.

Ellers noen tanker rundt dette med ånder, miste energi mm..

Har du tenkt på det at vi mennesker kan være flinke til å stjele energi også? Kan det være noe i ditt miljø som kan være syndebukken?

Man hører så ofte om ånder.. at de som regel settes som en årsak.. Jeg klarer ikke tro det jeg dah..

Jeg tror om oftest at en ånd er god.. ja selv om det finnes laverestående også -som oss mennesker..

Kansje denne mannen som du føler, ikke er negativ.. kansje han er der for å gjøre deg godt?
Kanje det er redsel og fantasi som får fritt spillerom? Ja det er noe som bruker MYE energi :roll:

Håper du finner ut av det :wink:
Antall ord: 137
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

takk :) jeg skal prøve å rense leiligheten, men hva vil si å rense leiligheten...?
forsvinner "han" da?
tenk hvis han er snill sånn som LONE sa, å jeg bare sender han bort :?
Antall ord: 31
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Hmm.

Jeg er veldig bestemt på at du merker hva en ånd eller et vesen vil deg. En god ånd ville aldri gjøre deg redd. Tror jeg. Ikke for å skremme deg. Er ikke sikkert mannen vil deg noe direkte vindt, men kanskje han viser seg for deg spesielt fordi han vet du ser han og han vil at du skal hjelpe han eller noe sånt noe. Det har skjedd meg, at den åndelige aktiviteten i et hus har tatt helt av når jeg satte føttene mine i huset, nettopp fordi åndene merker at du vet at de er der, dermed gjør de alt for å få din oppmerksomhet.

Vet veldig godt hva du mener med at noen steder kan ta energien din. Det er utrolig kjipt å være på sånne steder, og jeg kan skjønne veldig godt at det må være kjedelig å BO der. Prøv å følge rådene du har fått her inne, så kanskje det hvertfall bedrer seg litt! Lykke til! :D
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

jah, jeg får prøve å gjøre noe, for nå sliter den meg ut.
jeg er helt pompa etter å ha jobba på kjøkkenet i dag. når jeg var ferdi holdt jeg på å besvime.
glad jeg skal flytte om et år =)
Antall ord: 43
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2005 11:25
19
Lokalisering: Jorda

Innlegg av Tussa »

Glad for at det ikke er bare meg som opplever sånt som det her. For meg er det verre i perioder og nå ser det ut til at jeg har havnet i en slik sump igjen. Har sutret over at jeg er sliten og energiløs i flere uker nå og det er samme visa hver gang. Jeg blir utrolig fort irritert og eksploderer i sinne over meg selv dersom jeg klabber til noe. Det virker det som om noen utnytter i min nærhet. Armer og bein ser ut til å leve sitt eget liv. Går jeg forbi en dør så kan foten min plutselig rykke til og sparke bort i dørkanten slik at det blir **** vondt i tærne mine, noe som gjør så vondt at jeg blir liggende og vri meg i smerte og smelle ut forbannelser og stygge gloser. Armene mine veiver til glass som knuses, ting som søles. Jeg blir distrahert til å snu meg i en annen retning og ser ikke hvor jeg går slik at jeg tråkker på noe og faller, springer meg inn i en dørkarm. Altså i det hele tatt :evil:
Egentlig er dette ting jeg kan le meg skakk av å se andre gjøre både live og på TV, men til daglig er det fryktelig slitsomt. Jeg bruker mye energi på å rydde opp alt det jeg søler, knuser, etc. For ikke å snakke om all energien jeg bruker på å prøve å holde meg fokusert for å unngå å tråkke i "fellene" energistjeleren min legger for meg. Er det mulig at det som kalles plageånder kan være ånder som stjeler energi gjennom folks sinne og frustrasjon? Har spurt meg selv om dette mange ganger :roll:
Det verste er at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette for jeg vet ikke hva det betyr. Noen som rett og slett plager meg? Noen som trenger min oppmerksomhet? Har enkelte ånder behov for å få energi av oss slik at man ikke skal sende dem bort? Håper flere slenger seg på denne tråden og kommer med konstruktive innspill og erfaringer sli at vi kan finne ut av hva vi kan gjøre med dette. Pussig at du nevner dette med kjøkkenet forresten CrazyMy. Det er der det er verst for meg også. Fra min side så virker det som at der er der ånden kan stjele mest energi fordi jeg alltid er aktiv når jeg er i det rommet + at det er der det kan stelles istand mest ugagn som får meg til å avgi masse energi.
Antall ord: 437
Man skal ikke tro at man vet noe, før man vet hva man tror!

http://www.start.no/tegneserier/m/?1127858400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links