Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderla lier være i fred?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

>wiz skrev:å jesus!
jeg skjønner veldig godt hva du mener >wiz. men jeg er ikke enig i alt. jeg tror mange her inne tror at du sier dem i mot for å kverulere. men jeg har forstått det litt annerledes. man kan ikke regne med at alle skjønner hva du mener, for du er en racer i å snakke for deg.... (det var et kompliment)

8) 8)
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Takk. :D
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

>wiz skrev:Takk. :D
bare hyggelig :lol:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

3635 innlegg >wiz...... har du ca tall på hva det blir i tastetrykk....??? :shock: :shock:
:lol:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Vet ikke, men noen ganger når jeg legger meg har jeg vondt i høyre langemann. Spesielt hvis det har vært mye krangling 8)

Jeg har perioder når jeg skriver mye. Nå har jeg skrevet ca 100 innlegg her på 3 dager eller noe. + 50-80 på vg-diskusjon.

+ engelsk lekser og utallige sider med matte.

Når jeg tenker over det går dagen min stort sett til skriving i en eller annen form.


Jeg skal søke om en gratis paranormal t-skjorte når jeg runder 10 000 innlegg.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

ikke sikkert du må be om det vet du...... litt forståelse må vel "de høyeste" i dette forumet ha!!!!

:roll: :lol:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

>wiz skrev:Jeg leser ikke trådene om Lier. Ikke nå lenger iallfall.

Men hvis det finnes noen her inne med en iq + - 100 så skjønner dem hva jeg mener.
Heh, er usikker på hva min IQ er for tiden ;-)

Men jeg skjønner poenget ditt Wiz...

Jeg kan tildels være enig i at ok, det er mye støv, det er mye gjentagelser. For oss som har endel innlegg på "nicket".

Men en eller annen gang var man blodfersk, og synes det var spennede hvis stearinlyset blafra dersom man sa noe mindre pent.
( at det var ens egen utpust tenkte de ikke på...)

Alle begynner ett sted.
Og for noen så er dette så spennende at vi gamle travere er lei av å høre på det.
For den yngre garde som enda ikke har lest mer enn etpar hundre innlegg, så har de ikke fått med seg at STØV er og blir STØV selv om man kaller det for en orb. ( orb= rund dings - ref ORBIT - rundt...).

Å lære de helt nye at "søk, les og lær " før de skriver inn sine innlegg er fånyttes.
Det er forsøkt ørten ganger før etter hva jeg har lest.
Men en dag vil de enten forsvinne igjen, når det har mistet nyhetens interesse at ORB er nesten alltid STØV, og at et stearinlys blafrer når du puster på det,
ELLER de vokser seg til, lærer og skjønner ting slik som oss som har noen flere år på baken har gjordt.

Så taktikken er grei ; Ignorer de trådene en ikke gidder å lese. Avslutt abbonementet på de.
Så slipper man gjerne litt frustrasjoner og, ikke sant ? ;-)


Ps; Om noen fortjener den Tskjorta, så er det DU !

Jovian; Hint hint... ;-)

Asbjørn
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

>wiz skrev:Jeg leser ikke trådene om Lier. Ikke nå lenger iallfall.

Men hvis det finnes noen her inne med en iq + - 100 så skjønner dem hva jeg mener. Jeg hater å måtte forklare enkle setninger. Det er greit å fortelle om sine opplevelse. Det er også greit å legge inn bilde ol, men dette forumet handler om paranormale fenomener og bør fortsette med det. Det er vel ikke meningen at man skal legge ut en dagbok om alt man foretar seg. Spesielt når man ikke har noe lurt å fortelle. Er det fortsatt uklart eller...?

Jeg regner med at dere fortsatt ikke skjønner poenget. Poenget handler ikke om Lier, men det er et godt eksempel.

Hvis noen fortsatt synes jeg er kverulerende kan dere ta dere et norskkurs på lavt nivå sånn at dere skjønner det enkle språket mitt. Det er nemlig ikke jeg som er kverulerende og gjentar meg sjøl til stadighet med de samme argumentene gang på gang. Jeg har lest det dere har sagt og kommentert det. Er det da nødvendig å male om det samme?

Selv om dere må lese samme setning mange ganger for å forstå den gjelder ikke det meg. Hvis dere lurer på hvorfor jeg skriver så mye nå er det bare fordi dere trenger en lang avhandling på noe som intelligente mennesker skjønner på 2 sekunder.
Dessverre funker ikke taktikken min da dere allerede har glemt det jeg skrev på toppen.
Er det noen som burde ta ett kurs på lavt nivå i noe så er det du wiz, i folkeskikk!!!! kan du ikke bare la folk være i fred??? du trenger ikke bli frekk å slenge dritt.. det er unødvendig!!! Plager det deg at vi skriver ting her kan du jo bare la være å lese det eller la vær å gå inn her da vøtt. ække værre enn det!!! så kan vi frede denne diskusjonern!!! er ikke noe vits i å gjøre folk sinte ved å slenge dritt, da skjer det igjen at forumet blir steng... det vil vi ikke. selv om du wiz sikkert hadde hatt godt av det så du slapp å lese alle di "dårlige" innleggene fra lier, akkurat som om noen tvinger deg til å lese.... jaja...


-Aiz-
Sist redigert av AizQueen på 12 Okt 2005 00:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 380

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja jeg enig Asbjørn. Jeg skal nå innrømme at det var en ting du sa nå som jeg ikke tok med i betraktningen istad og det er at ting jeg ikke lenger hever øyebrynet for engang kan gi andre hjertestans....

jaja. Får håpe det kommer noen spennende historier derfra snart. Husker noen nevnte kjøleskap som falt ned trappa. Men det var før de fleste her inne hadde vært der. Hakke skjedd så mye etter det.

Kanskje åndene er så lei av folket fra paranormal at de har forlat stedet frivillig?
Hey en ny ide for å drive ut ånder. Drive them insane 8)
Sist redigert av >wiz på 12 Okt 2005 00:18, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

AizQueen skrev:
>wiz skrev:Jeg leser ikke trådene om Lier. Ikke nå lenger iallfall.

Men hvis det finnes noen her inne med en iq + - 100 så skjønner dem hva jeg mener. Jeg hater å måtte forklare enkle setninger. Det er greit å fortelle om sine opplevelse. Det er også greit å legge inn bilde ol, men dette forumet handler om paranormale fenomener og bør fortsette med det. Det er vel ikke meningen at man skal legge ut en dagbok om alt man foretar seg. Spesielt når man ikke har noe lurt å fortelle. Er det fortsatt uklart eller...?

Jeg regner med at dere fortsatt ikke skjønner poenget. Poenget handler ikke om Lier, men det er et godt eksempel.

Hvis noen fortsatt synes jeg er kverulerende kan dere ta dere et norskkurs på lavt nivå sånn at dere skjønner det enkle språket mitt. Det er nemlig ikke jeg som er kverulerende og gjentar meg sjøl til stadighet med de samme argumentene gang på gang. Jeg har lest det dere har sagt og kommentert det. Er det da nødvendig å male om det samme?

Selv om dere må lese samme setning mange ganger for å forstå den gjelder ikke det meg. Hvis dere lurer på hvorfor jeg skriver så mye nå er det bare fordi dere trenger en lang avhandling på noe som intelligente mennesker skjønner på 2 sekunder.
Dessverre funker ikke taktikken min da dere allerede har glemt det jeg skrev på toppen.
Er det noen som burde ta ett kurs på lavt nivå i noe så er det du wiz, i folkeskikk!!!! kan du ikke bare la folk være i fred??? du trenger ikke bli frekk å slenge dritt.. det er unødvendig!!! Plager det deg at vi skriver ting her kan du jo bare la være å lese det eller la vær å gå inn her da vøtt. ække værre enn det!!! så kan vi frede denne diskusjonern!!! er ikke noe vits i å gjøre folk sinte ved å slenge dritt, da skjer det igjen at forumet blir steng... det vil vi ikke. selv om du wiz sikkert hadde hatt godt av det så du slapp å lese alle di "dårlige" innleggene fra lier, akkurat som om noen tvinger deg til å lese.... jaja...


-Aiz-
Jeg har forklart hva jeg mener på en ordentlig måte. Så presterer du å severe meg de samme argumentene omigjen omigjen og omigjen. Og enda mer omigjen.

Hvor mange ganger skal jeg forklare at det er en fordel med innlegg som har et visst åndelig innhold. Folk kunne skrevet 100 innlegg hver dag fra Lier om det var innhold i dem

PS: Jeg har folkeskikk, men ikke når dere behandler meg som en idiot ved å gjenta deres argumenter og ved bevisst å ikke lese det jeg skriver tilbake. Hvorfor skal jeg bruke tid og energi på noe som andre fullstendig ignorerer. Jeg har ikke vært frekk i denne tråden og hadde det ikke vært for at det var jeg som var forfatteren ville du ikke ha reagert.
Antall ord: 512

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

du sier jo at vi er dumme å uten iq å at vi er trange i nøtta da bare fordi vi ikke har samme syn på tingen som deg. så våkn opp a.. detta er teit wiz. er DU som behandler oss om unger... sier bare at du kommer INGEN stewd med å være frekk..
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

AizQueen skrev:du sier jo at vi er dumme å uten iq å at vi er trange i nøtta da bare fordi vi ikke har samme syn på tingen som deg. så våkn opp a.. detta er teit wiz. er DU som behandler oss om unger... sier bare at du kommer INGEN stewd med å være frekk..
Nå blir jeg faen meg provosert. Jeg har ikke sagt at folk er teite fordi de ikke er enig med meg. Det har jeg aldri sagt i hele mitt liv. Det jeg sier er at folk er trange nøtta når jeg skriver et innlegg på enkel norsk som folk ikke klarer å tolke rett frem. Derfor er man dum. Det finnes mange intelligente mennesker som er uenig med meg. Faen at dette skal være nødvendig asså!
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

du mener vi må ha iq på over hundre da for å forstå deg.. virker jo ikke som du har så jævla høy iq selv da men...?? du er litt på defangsiven nå eller???
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

AizQueen skrev:du mener vi må ha iq på over hundre da for å forstå deg.. virker jo ikke som du har så jævla høy iq selv da men...?? du er litt på defangsiven nå eller???
Nei det er jo det som er poenget. At jeg er veldig enkel å forstå. Jeg bruker jo veldig enkel norsk. Det er forskjell på mine innlegg og QQ og sunna sine. Der kan språket og utrykket være litt forvansket. Jeg skriver ting rett ut o enda så blir det misforståelser. Jeg kunne jo likesågodt skrevet på Gresk, for argumentene mine går jo ikke inn uansett.

Nei jeg er ikke defensiv nå!
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Forskjellige mennesker har forskjellige meninger.
Og misforståelser oppstår lett, når man reagerer på hva andre skriver.
Det viser denne tråden...

Toro vi skal roe ned tråden nå, så slipper vi å moderere.... ;-)

OK ?

Asbjørn
BildeBilde
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links