Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderla lier være i fred?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

sjanna skrev:Wiz...for oss som faktisks syntes at Lier er spennende så er d greit at folk skriver om at dem har vært der...hva dem har sett eller opplevd osv.

Folk har forskjellige interesser...noen liker å se på sånne steder,mens andre liker å sitte på para å kverulere og diskutere om alt....eller hva wiz?
Enig med deg sjanna.. om folk drar dit er samma.. om man vil skrive om det her er jo valgfritt men det er oxo valgfritt om man vil lese det.... vet min grunn til å reise dit kan ikke prate for alle andre...
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

Wiz...du må jo være jævelig nyskjerrig selv da hvis du leser alle trådene om lier....er vel bare å la være da vel...hvis det er sååååå kjedelig.....

tror d er du som er litt tett her.....
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

sjanna skrev:Wiz...du må jo være jævelig nyskjerrig selv da hvis du leser alle trådene om lier....er vel bare å la være da vel...hvis det er sååååå kjedelig.....

tror d er du som er litt tett her.....
Men han måååå jo bvar kverulere om alt å da. hvorfor ikke bare la være å henge seg opp i hva alle andre gjør..??
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

Fordi det er interessende hans...som jeg sa aller er forkjellige, noen liker å kverulere om alt.....
har sikkert ikke annet å finne på....TRENGER ikke lese inleggene om lier hvis han ikke vil....
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

uff hehehehehe.. må le litt å da... :D :D
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

hehe...ja sant det :P han er litt rar.....

skjønner hva du mener wiz...men bare la være å se på tråden hvis det står Lier der,hvis ikke kan du skylde deg selv.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

Å dra dit for å undersøke, titte å se er da ingenting i forhold til alt hærverket som er skjedd der..DET er respekt løst... vi gjør ingen noen ting når vi er der... .
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

Nei det er sant....er liten vits å ødelegge alt som er der..... tror nok det har vært en del festing og sånn der.....

Syntes de kunne respektert stedet og latt d være sånn som d var i steden for å ødelegge alt der!
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

nemlig.
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

8)
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hrun33
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 24 Aug 2005 21:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ank-Morpork

Innlegg av hrun33 »

Bare for å komme seint men godt inn i diskusjon. Det som er saken er at folk er så sugne på opplevelser. Helst overnaturlige. Så det skal ikke så mye til for å se "en ånd" om man er overanspent. Knirker det i døra så er det sikkert et spøkelse. Eller kanskje bare hengslene trengte smøring "Se - det lyser i vinduet" hmm... brukte du ikke blitz på kameraet da? "oi. ser en orb!!" .. eller et støvkorn. "åh, se på den rare røyken på bildet! DET må bare være et spøkelse!" eller kanskje bare noen som fyra opp en sigg... :) som sagt, når folk er overanspent opplever de ting som kanskje ikke eksisterer..

Jeg må også legge til at jeg er helt enig med personen som startet tråden. Hvorfor gå i manngard for å se ånder og ha ubehagelige opplevelser? Hvorfor ikke la åndene komme til oss hvis de ønsker å kommunisere?
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

synes ikke opplevelsene er ubehagelige jeg. derimot veldig interessante og lærerike!
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg leser ikke trådene om Lier. Ikke nå lenger iallfall.

Men hvis det finnes noen her inne med en iq + - 100 så skjønner dem hva jeg mener. Jeg hater å måtte forklare enkle setninger. Det er greit å fortelle om sine opplevelse. Det er også greit å legge inn bilde ol, men dette forumet handler om paranormale fenomener og bør fortsette med det. Det er vel ikke meningen at man skal legge ut en dagbok om alt man foretar seg. Spesielt når man ikke har noe lurt å fortelle. Er det fortsatt uklart eller...?

Jeg regner med at dere fortsatt ikke skjønner poenget. Poenget handler ikke om Lier, men det er et godt eksempel.

Hvis noen fortsatt synes jeg er kverulerende kan dere ta dere et norskkurs på lavt nivå sånn at dere skjønner det enkle språket mitt. Det er nemlig ikke jeg som er kverulerende og gjentar meg sjøl til stadighet med de samme argumentene gang på gang. Jeg har lest det dere har sagt og kommentert det. Er det da nødvendig å male om det samme?

Selv om dere må lese samme setning mange ganger for å forstå den gjelder ikke det meg. Hvis dere lurer på hvorfor jeg skriver så mye nå er det bare fordi dere trenger en lang avhandling på noe som intelligente mennesker skjønner på 2 sekunder.
Dessverre funker ikke taktikken min da dere allerede har glemt det jeg skrev på toppen.
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hmmm... hvem bestemmer hva som er lurt å fortelle da?

klart en ung uerfaren person kan virke litt useriøs når det blir mye jah, dah og azz i teksten. men det er ikke dermed sagt at h*n ikke har noe lurt å komme med. for h*n(ne) er det helt sikkert viktig. hvorfor skrive om det ellers???

de turene jeg har hatt til lier har vært utrolig interessante, og jeg hadde lyst til å dele det med fler her inne. men klart... hvis man har satt seg i hodet at det ikke skjer noe der oppe, så er det ens eget valg. jeg vet noe helt annet.

nei, la oss få fortsette å dele erfaringer om steder og hus. for oss som liker sånt finnes det ikke noe mer spennende. alle er vi forskjellige og det er jeg veldig glad for.

ha en strålende kveld!! :D
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Hvorfor tror du admin har slått så hardt ned på alle kranglene på forumet? Mange klaget på den dårlige stemningen. Kunne ikke folk bare ignorert den dårlige stemningen?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links