Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDere som er erfarne med gjenferd osv... hjelp

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

AizQueen skrev:Du kan jo kontakte olav da.. han er jo her inne han oxo.. har msn adr hans vis du vil ha. Kanskje han kan hjelpe deg?
Min msn adresse er privat, og den skal ikke gis videre, liker å ha fred på msn :)
Sist redigert av Olav er ikke her lenger på 05 Sep 2005 15:31, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

her kommer et svar =)

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Hei jane, små barn er mye mere åpne en voksne mennesker, som gjør at dem ofte har unsynlige "lekekamerater" i dette tilfellet hjelperene sine.
Barn er ofte mere motakelig for å se gjenferd og gjengangere en voksne, men dessverre blir dette ofte avføyd som barns egen fantasi. Selvsagt er dette et faktum noen ganger, selv trodde jeg at jeg hadde en flodhest under segnga, og var livred for å stikke beina ut av senga om natten *mimre*

Det å være sanndrømt er et vanlig fenomen, når man sover senker man hjerne frekvensen, som gjør at man kan se ting, på en slik måte som en klarsynt gjør. Og dette er ikke alltid drøm. Oftes når døde venner og familiemedlemmer kommer til deg i en drøøm er dette en direkte kontakt med den døde. Ofte skjer dette mellom dødsfallet og begravelsen. men selvsagt der finnes ingen regel på dette.

Hilsen Olav.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av lulipopp »

oki:) takktakk for at du svarte....

wua, har jeg lekt med hjelperne mine... hvordan kan man få kontakt med hjelperne sine da?.. :?
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

vel

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Du kan gjøre det selv om du vil, men da må du lære teknikkene.
noe jeg lærer bort på mine kurs. Eller du kan prøve å få kontakt med dem gjennom et medium. Der mediet går inn og komuniserer med dem, og formidler budskaper osv. Der finnes metoder å påvise hjelperene til hverandre på med bruk av "søke pinner" som gir utslag på energien til hjelperene.

Olav.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av lulipopp »

okay... meneh... i natt så opplevde jeg noe rart...
jeg har lest inne på siden her at man skal si høyt til hjelperne sine om de kan vise seg eller gi et tegn... så derfor gjorde jeg det.. jeg satt leeeeeenge og ventet men ingen tegn kom så jeg bare gav opp... men på natten etter jeg hadde sovnet våknet jeg av at jeg var iskald og det føltes som om det var noen som blåste på meg. jeg fikk en følelse av at jeg måtte snu meg og se på noe.... litt rar følelse kan ikke beskrive den, ble ikke redd som som jeg blir ellers... ville bare se hvem det var , men plutselig var det noe som stoppet meg og sa nei jeg er ikke klar ennå.

jeg vet ikke hva det var jeg, om det var et tegn fra hjelperne mine eller om det var noe annet... hum måtte bare fortelle det... var så rart... var nesten den samme følelsen jeg fikk da bestefaren min døde, bare på en annen måte jeg var ikke trist lizzom.
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
waize
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 31 Jul 2005 12:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Storsteinnes, Troms

Innlegg av waize »

den mest ufarlige måten er vel å få de når du drømmer. det har jeg prøvd, men er ikke sikker på om det var en hjelper jeg såg. Det var et "bilde" der, ingen andre enn en gammel dame i blondekjole. så jeg innbiller meg sikkert nå at hun er min hjelper. tør ikke spørre min mor om det er noen i familien vår som gikk slikt kledd. :roll:
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av lulipopp »

kanskje det var oldemoren din?

går det ann og ha dyr som hjelpere? tok et bilde jeg en gang jeg også, da så det ut som om det var en liten gutt som så ned på meg og holdt i en katt... det er veldig vannskelig og se det da men har vist det til et par stykker og de ser det :roll:

hjelper er vel ikke farlige de er der for og hjelpe oss... ellers hadde de ikke vært hjelpere ja dette ble litt rart:P
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links