Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnergivegger

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

Dragonheart skrev:bra historie til sengen.
Jeg har ver borti sånne energivegger som dere kaller det og føleser som ligger igjen på steder.

Du som opplevde tangen til og gråte, i følge alle lignende opplevelser jeg har hatt så er denne førlesen noe som ligger igjen på noen steder vor mennesker tidligere har opplevd fryktelig sorg.
Men det er vanskelig og finne ut hvorfor huset/byggningen har absorbert den førlesen og hvem som opprinnelig har hatt den.
interessant. for en stund tilbake ble jeg dumpa av min store kjærlighet, jeg gråt mye en lang tid, på sofaen min. er ikke helt sikker, men ca. to måneder etter bruddet, på kvelden, var jeg lei av å sitte på datamaskinen, så jeg bestemte meg for å slå meg ned i sofaen og helt plutselig - jeg begynte å gråte! dragonheart, var det noe sånt du mente? energivegg?
Antall ord: 152
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

ikke når det gjelder energi vegger, men når det gjelder han som sa han følte trang til og gråte når han var på et spesifikt sted i byggningen. Men det er noe slikt jeg mener. Du hadde et brudd med den du elsket og tilbrakte mye tid på soffan, da absorberer bygningen den sorgen og lar alle som er på samme sted føle den sorgen
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

ah, okei 8)
Antall ord: 2
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

men ikke uro deg som oftest er det noe som blir glemt etter en periode.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links