Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerse hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

heihei...! jeg sa sorry for det der,så ikke at han kødda. det er no anna vi diskuterer nu. om det han sa om PPV og negativ ladning..

no fence :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Snakker vi om PPV?

Jeg sa bare at noen som er med i ppv`s utrykningstjeneste bør ha noen kvalitetet. Så stilte jeg spørsmål ved disse evnene siden dere klaget på meg, men faktisk ikke sa noe som ikke står skrevet 100 andre steder på forumet. Faktisk så ble Tone og trådstarter drittsur for den spøken så jeg trodde det var det det handlet om. For Tone er det kanskje mer et prinsipp og ikke like mine innlegg, men men...
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

>wiz skrev:Snakker vi om PPV?

Jeg sa bare at noen som er med i ppv`s utrykningstjeneste bør ha noen kvalitetet. Så stilte jeg spørsmål ved disse evnene siden dere klaget på meg, men faktisk ikke sa noe som ikke står skrevet 100 andre steder på forumet. Faktisk så ble Tone og trådstarter drittsur for den spøken så jeg trodde det var det det handlet om. For Tone er det kanskje mer et prinsipp og ikke like mine innlegg, men men...
vi klaget ikke på deg,mens synes det var totalt unødvendig å dra den spøken,siden judith trengte hjelp?

nå slår vi en trek over detta,ok`? har ikke lyst til å krangle,eller skape uvennskap her på forumet.

:D :) :P
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Greit for meg...
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stitch
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 04 Jul 2005 13:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordaførr

Innlegg av Stitch »

Jeg hang meg nå bare opp i hakkingen angående spøken, ikke PPV-uttalelsene her. Jeg forstår bare ikke at det virker som om mange her inne tar bemerkninger så fryktelig personlig og blir såret av veeeeldig lite. Men nå er jo alt i orden, så da skal ikke jeg kommenter akkurat det mer. 8)

No fence!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

>wiz skrev:Blokkeringer er overvurdert. Her sitter det nybegynnere og lærer bort til nybegynnere. Alle kan ikke se hjelpere, ånder o.l
Sånn er det bare. For noen hjelper det å fjerne blokkering for andre hjelper ingenting uansett.
Har jeg misforstått noe her: har du tatt eksamen fordi om du har en "høyere" rang her? Forstod spøken til en viss grad, men det er virkelig unødvendig å komme med flåsete svar og bemerkninger, når noen sier at man blir såret!

Dessuten poenget mitt var også at vi her vel alle her inne for å lære av hverandre fordi vi er interesert i noe, gjør det noe om man repeterer litt? I så fall er det jo bare for deg å hoppe over de innleggene, ikke sant???
Antall ord: 133
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

hallinka skrev:
>wiz skrev:Blokkeringer er overvurdert. Her sitter det nybegynnere og lærer bort til nybegynnere. Alle kan ikke se hjelpere, ånder o.l
Sånn er det bare. For noen hjelper det å fjerne blokkering for andre hjelper ingenting uansett.
Har jeg misforstått noe her: har du tatt eksamen fordi om du har en "høyere" rang her? Forstod spøken til en viss grad, men det er virkelig unødvendig å komme med flåsete svar og bemerkninger, når noen sier at man blir såret!

Dessuten poenget mitt var også at vi her vel alle her inne for å lære av hverandre fordi vi er interesert i noe, gjør det noe om man repeterer litt? I så fall er det jo bare for deg å hoppe over de innleggene, ikke sant???
De var en spøk!!!! Jeg har ikke kommet med spydige kommentarer ETTER at vedkommende sa at hun ble lei seg.
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Trodde ikke jeg skulle gjøre det,men NÅ må jeg få si jeg er enig med wiz!
Hoppa nesten i stolen først,til jeg ser han skrev:Bare kødda! :wink:
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links