Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerse hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hei Judith!
Er du sikker på at det er hjelperne dine som lister seg rundt, puster på deg og dytter deg? Skjønner godt at du blir redd, jeg. Det hadde jeg blitt også, for jeg tror nemlig ikke det er slik hjelpere oppfører seg. Selvsagt kan det være at du har noen "artig-per'er" til hjelpere, men jeg tror de burde skjønt at det ikke var helt gunstig måte å få kontakt med deg på (ved å skremme deg). Jeg ville kanskje oppsøkt hjelp for å få kanalisert dem e.l.
Antall ord: 95
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rottulf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 14 Jun 2005 15:06
18
Kjønn (valgfri): Guteslamp
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Rottulf »

Stitch skrev:Hvorfor vil du se dem da, når du i tillegg pleier å bli redd? Tenk deg scenarioet hvis det plutselig sto en høyreist skikkelse, en indianer, en urgammel kriger eller en avdød slektning rett foran deg. :shock:
Hehe. Da hadde hjertet stoppa på meg :lol:
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: se hjelpere

Innlegg av ToneG »

Judith skrev:Liker ikke at dere kødder med meg :x Det var vel ikke nødvendig. Og jeg blir ikke redd hver gang, bare av og til.
selvfølgelig vil jeg like å se dem7de/den!
Hvis du merket noen i rommet som listet seg rundt, pustet deg i ansiktet, dyttet til deg etc., ville ikke du likt å se hvem det var?
Kanskje jeg blei vettaskremt. vel, nå vet jeg ingenting av hva som er der, men noen er det.
Hva er verst: Å svime av skrekk, eller gå rundt å se seg over skulderen i 50 år! :(
Det mest vettuge svaret så langt , er det med blokkeringen. Der er det kanskje noe... :?:
Synes det er unødvendig å tulle med folk på den måten som wiz gjør.
Ikke bry deg om de som tuller med deg!!! Du har manges støtte selv om de ikke skriver det.. Folk her inne er drittlei den tullingen!! Eneste måten å bli kvitt det er å ignorere det!!
Robert skrev: Synes det er litt merkelig at ingen hjelper Judith med hennes problem, at hun er redd. Jeg vil foreslå at du sier til deg selv like før du sovner. Jeg vil se hjelperne mine i drømme (Silvametoden). Dette gjorde jeg og fikk en veldig fin opplevelse da jeg i utgangspunktet er ganske skvetten av meg.
LYKKE TIL JUDITH
Ja, jeg er enig..
Heia skrev:Hei Judith!
Er du sikker på at det er hjelperne dine som lister seg rundt, puster på deg og dytter deg? Skjønner godt at du blir redd, jeg. Det hadde jeg blitt også, for jeg tror nemlig ikke det er slik hjelpere oppfører seg. Selvsagt kan det være at du har noen "artig-per'er" til hjelpere, men jeg tror de burde skjønt at det ikke var helt gunstig måte å få kontakt med deg på (ved å skremme deg). Jeg ville kanskje oppsøkt hjelp for å få kanalisert dem e.l.
Tviler også på at det er hjelperne som oppfører seg slik.. Selv de som er humoristiske ville ikke oppført seg slik.. Jeg kan bare anbefale deg å få hjelp til å rense der du bor.. Uansett skal du ikke være redd!! De kan ikke gjøre noe som skader deg!! Det skal du alltid vite,uansett hvor plagsomme de er kan de ikke gjøre deg noe!
Vær glad du ikke ser dem! Det beste er å late som du ikke merker noe til dem.. Blir som med vanlige plageånder, de syns ikke det er morsomt om du ikke bryr deg.. Skjønner?
Be Ånden om å gå mot lyset, å si den vil få det mye bedre der..
Fyll deg selv opp med lys, ikke vær redd eller sint.. Spre om deg med kjærlighet.. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Hjelper ikke det kan du ta kontakt med noen som kan rense boligen der du bor..
Antall ord: 488

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

typisk wiz. du bare MÅ slenge ut no piss?? tenk før du skriver. små ting kan virke sårende!!!

:)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Hvis folk ikke tåler det engang så er det dere det er noe galt med!
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Dessuten får ikke trådstarter svr på spørsmålene sine uansett. Dere skal lissom ha peiling på ånder. Dere er tross alt i ppv`s utrykningstjeneste. Det eneste dere klarer å lire av dere er det samme som andre har skrevet 1000vis av ganger før her på forumet.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: her er en blokkering i hvertfall

Innlegg av >wiz »

Judith skrev:Okey, wiz, du kaller deg ekspert. Kanskje du skulle bli litt bedre på å tenke før du sier noe?Hørt om respekt for andre menneskers opplevelser og følelser? :?
Vel,vel kommer ikke videre med den her diskusjonene, det blir bare kverulering.
Og jeg VET at jeg har hjelpere. Poenget mitt er at du tar ikke folk seriøst når du slenger ut sånne svar.

Ok åssen vet du at du har hjelpere? Dette er et seriøst spørsmål! Du skrev i første innlegg at du ikke hadde sett dem. Hvordan kan du da være sikker på at man har hjelpere?
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ikke bry deg om de som tuller med deg!!! Du har manges støtte selv om de ikke skriver det.. Folk her inne er drittlei den tullingen!! Eneste måten å bli kvitt det er å ignorere det!!
Kan du dokumentere det?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

>wiz skrev:Dessuten får ikke trådstarter svr på spørsmålene sine uansett. Dere skal lissom ha peiling på ånder. Dere er tross alt i ppv`s utrykningstjeneste. Det eneste dere klarer å lire av dere er det samme som andre har skrevet 1000vis av ganger før her på forumet.
Hvordan skal man besvare slike spørsmål da? Da må man ha direktekontakt med Gud isåfall... Jeg for mitt vedkommende er ikke ekspert på Ånder.. Jeg svarer bare så godt jeg kan.. Jeg har mange ubesvarte spørsmål selv, så jeg kan ikke trylle frem løsningen for andre når jeg ikke har løsningen selv..


Nei, jeg kan ikke dokumentere det.. Men kanskje vi skal lage en underskrift kampanje her for å bevise det... Hmmm
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Gjør det! 8)
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

>wiz skrev:Dessuten får ikke trådstarter svr på spørsmålene sine uansett. Dere skal lissom ha peiling på ånder. Dere er tross alt i ppv`s utrykningstjeneste. Det eneste dere klarer å lire av dere er det samme som andre har skrevet 1000vis av ganger før her på forumet.

aaså,på hvert innlegg som finnes her på para,kommer u ikke m no svar sjøl da. bare negative ladninga!!!
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

shocola PPVu skrev:
>wiz skrev:Dessuten får ikke trådstarter svr på spørsmålene sine uansett. Dere skal lissom ha peiling på ånder. Dere er tross alt i ppv`s utrykningstjeneste. Det eneste dere klarer å lire av dere er det samme som andre har skrevet 1000vis av ganger før her på forumet.

aaså,på hvert innlegg som finnes her på para,kommer u ikke m no svar sjøl da. bare negative ladninga!!!
Det er helt feil. Jeg har svart flere hundre innlegg seriøst. Dessuten er ordet negativt på dette forumet et ord som blir benyttet mot brukere som ikke er enig med flertallet eller innlegg som ikke stemmer overens med majoritetens tro.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

>wiz skrev:
shocola PPVu skrev:
>wiz skrev:Dessuten får ikke trådstarter svr på spørsmålene sine uansett. Dere skal lissom ha peiling på ånder. Dere er tross alt i ppv`s utrykningstjeneste. Det eneste dere klarer å lire av dere er det samme som andre har skrevet 1000vis av ganger før her på forumet.

aaså,på hvert innlegg som finnes her på para,kommer u ikke m no svar sjøl da. bare negative ladninga!!!
Det er helt feil. Jeg har svart flere hundre innlegg seriøst. Dessuten er ordet negativt på dette forumet et ord som blir benyttet mot brukere som ikke er enig med flertallet eller innlegg som ikke stemmer overens med majoritetens tro.
ikke helt feil...
nå beskytter du deg selv her wiz! greit det asså men...
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja jeg forsvarer meg sjøl. Jeg har skrevet noen innlegg som folk virkelig har hatt grunn til å bli irritert på. Den spøken i begynnelsen av denne tråden var helt uskyldig. Jeg skrev tilogmed at jeg tulla i samme innlegg. Ærlig talt synes jeg lista er lav. Det var jo ikke engang rettet mot en spesiell bruker.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stitch
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 04 Jul 2005 13:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordaførr

Innlegg av Stitch »

Jeg skjønner nå ærlig talt ikke hva det er å ta sånn på vei for?! Han skrev jo at han tulla, så ta det for det det er og ikke fyr dere sånn opp over ingenting! Det er ikke rart forumet får en negativ atmosfære når alle pirker på slike detaljer og skal på død og liv kverulere hele tiden.

Men seriøst: Det er ikke sikkert du tåler å se dem! Eller at du er klar for det. Tenk nå grundig gjennom det. Svært få har den evnen at de kan se ånder og hjelpere. Synes forslaget om å be om å få se dem i drømmer var veldig bra. Der møter i alle fall jeg mine hjelpere og guider - når jeg trenger dem - og når de absolutt har noe å fortelle meg. Jeg har også sett dem i "levende livet", og jeg innrømmer at jeg skvetter der og da, selv om jeg ikke er redd av meg. En gang sto en ukjent skikkelse ved sengen min og smilte, og en annen gang viste en indianer seg. Du sperrer opp øynene og tror ikke helt på deg selv. Og ber du om at de viser seg, så er det ikke sikkert du får se en materialisert utgave av en hjelper uansett - oftere vil de vise seg gjennom symboler, og kanskje også som dyr. Men uansett, lykke til! :wink:
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links