Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFlere historier om huset på Charlottenlund

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
pewsa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jul 2005 21:41
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Flere historier om huset på Charlottenlund

Innlegg av pewsa »

Heihei :)

Som jeg tildligere har sagt, så bor jeg i et ganske skremmende hus hvor det skjer mye rart! En kveld når jeg og min mor satt på stuen og så tv, så vi plutselig et blafrende hvitt lys på den ene veggen. Vi prøvde å finne ut hvor dette underlige hvite lyset kom fra, så vi slukte alle lys og dekte for vinduene, men lyset var fortsatt der...Vi ble litt urolige og mamma beygnte å fryse noe fryktelig. Men vi merket ikke mer til det den kvelden, så vi prøvde å slappe av. Ikke mange dagene senere satt jeg og mamma på stuen og så på tv igjen, og døren til det ene soverommet åpnet seg plutselig i stor fart. Den sto åpen en liten stund, men lukket seg plutselig av seg selv igjen, uten at noen var i nærheten. Etter en del slike hendelser ringte mamma en utdriver som vi hadde kontakt med. De satt en stund i telefonen, men plutselig ble telefon "død". Mamma skjønte ingenting, så hun gikk bort til basen på telefonen og så at kontakten var trukket ut, og lå et lite stykke fra kontakten i veggen. Hun satte kontakten i og ringte opp utdriveren igjen, men det samme skjedde etter kort tid... Mamma ga seg ikke, men etter kontakten var blitt trukket ut 5-6 ganger torde hun ikke lenger... Det var som om at det som romsterer i huset ikke ville at hun skulle ha kontakt med utdriveren, men det som jeg synes er så rart at det har energi til å trekke ut en kontakt fra veggen!

Så det er ikke alltid like gøy å bo her, som dere sikkert skjønner :?
Antall ord: 285

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Hei :)

Jeg skjønner hvordan dere har det.. Det dere opplever kan få alle å enhver til å hoppe høyt.. Men prøv å ikke bli redde, for det trenger dere ikke å være! Send ut kjærlighet, ikke frykt og sinne. Ta kontakt med en utdriver så ordner det seg sikkert. Men la utdriveren komme hjem til dere å rense boligen der. Jeg har vet noen foretrekker å rense boliger fra avstand, men det har ikke alltid noen effekt..
Ønsker dere lykke til!
Husk, dere har beskyttelse, så ikke la dere affisere av at den skøyeren prøver å skremme dere! :)
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pewsa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jul 2005 21:41
19
Lokalisering: trondheim

Innlegg av pewsa »

heihei,prøver å ikke bli skremt,men det er ikke alltid like lett. har hatt to stk som har vert hjemme hos oss,men uten hell. Det har blitt bra en liten stund,men så kommer de tilbake. Vi har også masser med energi kort liggende rundt i huset som skal hjelpe oss å fylle huset med positiv energi.Men jeg har ikke merket noen forandring,tror det sitter mer på tomta enn i huset.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gabriel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2005 08:14
19
Lokalisering: Roverud

Hei

Innlegg av Gabriel »

Hei, for meg virker det som det er en som gjemmer seg, veldig ofte at energier som har det "moro" på andres bekostning gjemmer seg når de oppfatter noe som kan sende dem opp. Her vil det kreves en utdriver som har drevet en stund og som kan spore opp "kilden".
Antall ord: 52
Vær mot andre som du selv vil bli behandlet!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvenia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jul 2005 14:59
19
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av Juvenia »

Skjønna korsen du har de. Har opplevd at skygga løpe forbi og at et lite barn holdt arma mi fast da e stod på badet her en dag. Har tidligere skreve om de her.
Har hatt en masse skumle episoda i huset mitt og. Du skjønna, huset e bygd på grunnmurane te en gammal gård nede ved fjorden. De va gårdsdrift her til cirka en gang rundt 1940, vil e tro. Så - du ekke aleine hvertfall, om de hjelpe å si :mozilla_tongue:
Antall ord: 85
..We're all invited to the Darkness... Like the spirits are calling my name...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links