Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermedikamenter på lier

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
cosworth23
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

medikamenter på lier

Innlegg av cosworth23 »

http://www.friheten.no/lang/2002/08/medik.html

alle som er nysgjerrige på hva som har skjedd på lier og er intressert i å vite om hvordan det foregikk anbefales å ta en titt på denne
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
ensomreke

Innlegg av ensomreke »

å eg bli dåli...går dæ ann? bruka menneska på den måtn før å få pænga. fy på seg [-X e jo ikkje rart at dæ går igjænn på lier. stakkars torturerte sjele :cry:
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Mareth
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jul 2005 00:53
19
Lokalisering: Asker

Innlegg av Mareth »

Jeg leste hele denne linken fra cosworth23. Jeg blei ikke egentlig sjokkert eller overrasket. Like fullt BLE jeg sint.
Jeg jobber på en omsorgsbolig, og her for litt siden fikk jeg innsikt i hvor kort tid det er siden utviklingshemmede; da tidens krøplinger og åndssvake fikk reformer som støttet dem slik som det er i dag. Heldigvis er ikke psykiatrien slik i dag. Psykiatrien i dag er vel mer preget av uvitende ansatte som ikke helt vet hva de skal ta seg til..

Uansett. Jeg har selv lagt merke til den dårlige energien i det grønne, nedlagte bygget på Lier. Særlig i dørpartiene. Får en følelse av at hver dør var de innlagtes hinder. En dør nærmere frihet en dør lenger fra.

Jeg tror vel ikke egentlig at det spøker der, men jeg tror at det ER samlinger med veldig negativ energi, som også omringer disse andre områdene somo bare gir meg følelse av inderlig tomhet.

Det jeg lurer på er hvorvidt det er mulig at alle disse tingene som blir påstått å hjemsøke bl.a Lier og Dikemark KAN eksistere der. Ville det ikke, til syvende og sist være en lettelse å dø fra steder som disse??
Antall ord: 215
Angels fly because they take themselves lightly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

lenaM
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Feb 2005 21:14
19

Innlegg av lenaM »

Uvitende ansatte som ikke vet hva de skal ta seg til??????
Ja ressursmangel i form av penger er det i psykiatrien som i helsevesenet ellers. Men utrolig mange dyktige personale, som virkelig brenner for jobben sin og for å hjelpe pasientene.
Mareth skrev:Jeg leste hele denne linken fra cosworth23. Jeg blei ikke egentlig sjokkert eller overrasket. Like fullt BLE jeg sint.
Jeg jobber på en omsorgsbolig, og her for litt siden fikk jeg innsikt i hvor kort tid det er siden utviklingshemmede; da tidens krøplinger og åndssvake fikk reformer som støttet dem slik som det er i dag. Heldigvis er ikke psykiatrien slik i dag. Psykiatrien i dag er vel mer preget av uvitende ansatte som ikke helt vet hva de skal ta seg til..

Uansett. Jeg har selv lagt merke til den dårlige energien i det grønne, nedlagte bygget på Lier. Særlig i dørpartiene. Får en følelse av at hver dør var de innlagtes hinder. En dør nærmere frihet en dør lenger fra.

Jeg tror vel ikke egentlig at det spøker der, men jeg tror at det ER samlinger med veldig negativ energi, som også omringer disse andre områdene somo bare gir meg følelse av inderlig tomhet.

Det jeg lurer på er hvorvidt det er mulig at alle disse tingene som blir påstått å hjemsøke bl.a Lier og Dikemark KAN eksistere der. Ville det ikke, til syvende og sist være en lettelse å dø fra steder som disse??
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mareth
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jul 2005 00:53
19
Lokalisering: Asker

Innlegg av Mareth »

Jeg skrev ikke at ALLE er tvilrådige. Men jeg skrev derimot at det har preget den delen av psykiatrien jeg har vært innom. Men selvfølgelig finnes det kjempedyktige mennesker innenfor dette også. Det vet jeg jo veldig godt.

Uansett, psykiatrien har nå blitt noe mer åpen og ikke så hemmelighetsstemplet og tabubelagt som det var før. Hvilket er en bra ting. Og uansett var det "fortidens" psykiatriske det jeg virkelig stilte spørsmål ved her :)
Antall ord: 80
Angels fly because they take themselves lightly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Juvenia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jul 2005 14:59
19
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av Juvenia »

Ååååh.. I grunn ikke rart de går igjen mange sjela på Lier. Makan til behandling... :mozilla_frown: De fins vel ingen som kan hjelpe sjelane som går igjen heller, vel? :mozilla_undecided:
Antall ord: 32
..We're all invited to the Darkness... Like the spirits are calling my name...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links