Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerUlvene mine...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Vel ja, hjelperene kjenner oss. De gir oss oppgaver som det er opp til oss å mestre. Noen ganger har jeg opplevd at de provoserer med så sterkt, at dette kun er for å få frem en side av meg jeg sliter med å få frem selv.
Jeg har problemer med å miste kontrollen, jeg holder igjen til det ytterste og siste. Så hender de dytter og pirker i meg slik at jeg skal få ut den klumpen som sitter i magen siden jeg var liten.

Kjenner ikke til dette med ulver. De kan representere en følelse av fare, av kraft, av flokk, av noen som jager og jakter, av ulvevinter (periode med vanskeligheter), villere enn en hund..... Tror det er viktig å tenke symbolikk ang disse ulvene dine.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Meuremys Annamensis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 01 Jul 2005 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Meuremys Annamensis »

Octopuzzy skrev: Kjenner ikke til dette med ulver. De kan representere en følelse av fare, av kraft, av flokk, av noen som jager og jakter, av ulvevinter (periode med vanskeligheter), villere enn en hund..... Tror det er viktig å tenke symbolikk ang disse ulvene dine.
Godt poeng. Men jeg har sett de siden jeg var en 3-4 år. SÅ er vanskelig å finne ut hva det symboliserer. Riktignok har jeg hatt problemer og mye har vært vanskelig, men kan sånt forutses..?
(Problemene begynte da jeg var 7..)

Men æh...hjelpere? Hvordan i all verden kommer man i kontakt med de..? :oops:
Antall ord: 102
¤¤MeAn¤¤
-------------------------------------------------------
Intermédius - That's were we live...
-------------------------------------------------------
Lebo haleng ha o bue ka le ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Vel, er jo ikke bare å slå opp i gule sider under U for ulver, så du må nok jobbe litt mer med dette. Har du prøvd å meditere? Enten med guided meditasjon, eller bare med musikk. Før du setter deg ned og "blir din egen pust", så send spørsmålet ut; Kan jeg få møte ulvene, eller kan noen hjelpe meg å forklare ulvene for meg?

Kan være du må gjøre dette et par ganger eller tre, men guidene dine er der, og de sier til oss; Dere må jo spørre, vi hjelper gjerne, men dere må spørre oss. :lol:
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links