Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdet var noe der, men hva?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

hmmm... hva mener du? mener du at det er hjernen våres som gjør det? :shock: eller hjernen min da :? skapte vi frem et eller annet som skremte venninna mi? :? men hvordan klarte vi det, hun tror jo ikke på slikt :?
Antall ord: 41
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »


Først og fremst : Dette ER BARE tanker, som dukket opp !
Det kan være at det overhodet ikke har noe som helst med deg som person å gjøre !

Jeg ville bare nevne det som en mulig årsak ;
CrazyMy skrev:hmmm... hva mener du? mener du at det er hjernen våres som gjør det? :shock: eller hjernen min da :? skapte vi frem et eller annet som skremte venninna mi? :? men hvordan klarte vi det, hun tror jo ikke på slikt :?
Som jeg skrev :
Såvidt jeg vet ( Kan jo ta feil og da icon_wink.gif ) :
I mange tilfeller har ting forekommet, lys har blinket, ting har rørt seg av seg selv - enslags psykokinese - og andre ting.

Dette fenomenet opptrer ofte i forbindelse med oppvoksende ungdommer, og de er somregel ikke selv obs på at de er årsaken.

Dette fenomenet dukker opp og forsvinner av seg selv,
Hvordan DERE klarte det? Dersom dette er psykokinese, så er det kun en person som er fellesnevner her, og det er nok du....
Hvordan klarte du isåfall det ?
Ja, hadde vi bare visst det, så hadde vi og kunnet bevise hva som skjer...
Det er slik at av og til - der slike ting intreffer - psykokinese altså - så er det ungdom som vokser opp - er i nærheten når dette skjer.
Ungdommene som har "med seg dette" aner ingenting om dette selv.
Og det er noe som varer kun en kort tid -uker - etpar måneder- såvidt jeg vet.

MEN ; Jeg er INGEN ekspert på slike ting !
Det kan og være andre ting som forårsaker det som skjer, og jeg er ikke rette person til å avgjøre det.

Problemet kan være å få fatt i rette person...;-)

Jeg føler at en av de som snart leser denne meldingen skjønner hva som er på gang, og har en forklaring på det som fysisk skjer...

Asbjørn
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links