Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderpresten var her

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:Du skriver det i omtrent hvert innlegg at du tror vi leter etter paranormale fenomener uten å utelukke de såkalte naturlige forklaringene. Vi har skjønt poenget. Vi har bare kommet lenger enn deg.
Litt arrogant?
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg skal gi deg et råd også. Oppsøk medier og klarsynte. Du er den eneste jeg vet om som påstår å ha forsøkt å finne paranormale fenomener uten å finne det.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

BA skrev:
>Wiz skrev:Du skriver det i omtrent hvert innlegg at du tror vi leter etter paranormale fenomener uten å utelukke de såkalte naturlige forklaringene. Vi har skjønt poenget. Vi har bare kommet lenger enn deg.
Litt arrogant?

Med rette. Jeg har kommet lenger enn deg for jeg har funnet bevis. Du vimser rundt i din verden blind for det rundt deg. Ja jeg har kommet lenger enn deg. Mye lenger.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:
BA skrev:
>Wiz skrev:Du skriver det i omtrent hvert innlegg at du tror vi leter etter paranormale fenomener uten å utelukke de såkalte naturlige forklaringene. Vi har skjønt poenget. Vi har bare kommet lenger enn deg.
Litt arrogant?

Med rette. Jeg har kommet lenger enn deg for jeg har funnet bevis. Du vimser rundt i din verden blind for det rundt deg. Ja jeg har kommet lenger enn deg. Mye lenger.
Hahaha.
[-o<
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:Jeg skal gi deg et råd også. Oppsøk medier og klarsynte. Du er den eneste jeg vet om som påstår å ha forsøkt å finne paranormale fenomener uten å finne det.
Jeg har funnet merkelige opplevelser, men har også funnet naturlige forklaringer på det meste.

Se på hun som det gikk galt for her for en stund siden. Samboeren var ganske fortvilt, fordi hun trodde hun hadde så mange evner. Samboeren klarte ikke å overbevise henne om at hun ikke hadde det, selv om han så dette ganske klart.

Det ser imidlertid ut til at du har oversett dette innlegget.
Sist redigert av BA. på 16 Jun 2005 11:02, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Er det noe å le av.

En gang i tiden var det 2 personer som lette etter svar på paranormale fenomener. Den ene het wiz den andre BA. Wiz, med sin skeptiske og tildels negative og fiendlige holdning ovenfor medier og klarsynte til tross. Han fant bevis. BA fant ikke bevis.

Hvem har kommet lengst? Du bør kanskje jenke deg litt, sånn for din egen del. Du oppfører deg som en kristen. Og det er kanskje det verste du kan høre når det kommer fra meg.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

BA skrev:
>Wiz skrev:Jeg skal gi deg et råd også. Oppsøk medier og klarsynte. Du er den eneste jeg vet om som påstår å ha forsøkt å finne paranormale fenomener uten å finne det.
Jeg har funnet merkelige opplevelser, men har også funnet naturlige forklaringer på det meste.

Se på hun som det gikk galt for her for en stund siden. Samboeren var ganske fortvilt, fordi hun trodde hun hadde så mange evner. Samboeren klarte ikke å overbevise henne om at hun ikke hadde det, selv om han så dette ganske klart.
Åssen vet du hvem av de 2 som ser klart? Mulig( ganske sikkert) at det tipper over for noen, men det har ingenting med sannheten om paranormale fenomener å gjøre.
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:Er det noe å le av.

En gang i tiden var det 2 personer som lette etter svar på paranormale fenomener. Den ene het wiz den andre BA. Wiz, med sin skeptiske og tildels negative og fiendlige holdning ovenfor medier og klarsynte til tross. Han fant bevis. BA fant ikke bevis.
Dette kan jeg ikke huske. Vil du hjelpe meg?
Hvem har kommet lengst? Du bør kanskje jenke deg litt, sånn for din egen del. Du oppfører deg som en kristen. Og det er kanskje det verste du kan høre når det kommer fra meg.
Smileyen var ironisk.

Den som oppfører seg som kristen, er deg. Det er du som prater om å ha oppdaget sannheten og at stakkars oss andre som ikke har oppdaget den enda vil nok komme like langt og oppleve den ettehvert vi også.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Atomer er for små til å kunne bli sett med mikroskop. Ånder er faktisk mer håndfast bevis enn atomer.

Men hvorfor gidder jeg å diskutere med deg? Du har sagt at du har bestemt deg for hva du tror på. Jeg gidder ikke å bruke energi på deg da. Du er faktisk ikke verdt det. Sorry, men den dagen du sier, jeg tror ikke, men holder muligheten oppe, da kan jeg vurdere det. Inntil da er dette like dødfødt som å diskutere med Jehovas vitne.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:Åssen vet du hvem av de 2 som ser klart?
Å flytte fra mann og barn pga heksekunster ikke tyder på at en har god virkelighetsforståelse.

At det tipper over for noen pga paranormal tro, har helt klart noe med paranormal tro å gjøre.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

BA skrev:
>Wiz skrev:Er det noe å le av.

En gang i tiden var det 2 personer som lette etter svar på paranormale fenomener. Den ene het wiz den andre BA. Wiz, med sin skeptiske og tildels negative og fiendlige holdning ovenfor medier og klarsynte til tross. Han fant bevis. BA fant ikke bevis.
Dette kan jeg ikke huske. Vil du hjelpe meg?
Hvem har kommet lengst? Du bør kanskje jenke deg litt, sånn for din egen del. Du oppfører deg som en kristen. Og det er kanskje det verste du kan høre når det kommer fra meg.
Smileyen var ironisk.

Den som oppfører seg som kristen, er deg. Det er du som prater om å ha oppdaget sannheten og at stakkars oss andre som ikke har oppdaget den enda vil nok komme like langt og oppleve den ettehvert vi også.
Jeg har ikke sannheten. Men jeg har små deler av den. Jeg er ikke urokkelig som kristne, muslimer eller deg. Jeg forholder meg hele tiden til utviklingen. Det bør du gjøre også.
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

BA skrev:
>Wiz skrev:Åssen vet du hvem av de 2 som ser klart?
Å flytte fra mann og barn pga heksekunster ikke tyder på at en har god virkelighetsforståelse.

At det tipper over for noen pga paranormal tro, har helt klart noe med paranormal tro å gjøre.
Det har det ikke. Skjerp deg. Det er svake mennesker som hadde tippet over av noe uansett.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:Atomer er for små til å kunne bli sett med mikroskop. Ånder er faktisk mer håndfast bevis enn atomer.
Nei, det er de ikke. Et elektronmikroskop kan se helt ned til elektronstørrelse.
Men hvorfor gidder jeg å diskutere med deg? Du har sagt at du har bestemt deg for hva du tror på. Jeg gidder ikke å bruke energi på deg da. Du er faktisk ikke verdt det. Sorry, men den dagen du sier, jeg tror ikke, men holder muligheten oppe, da kan jeg vurdere det. Inntil da er dette like dødfødt som å diskutere med Jehovas vitne.
Jeg tror ikke. Der har du forskjellen. Dermed har jeg heller ikke bestemt meg for hva jeg skal tro. Jeg holder heller mulighetene åpne for hva det kan være, mens dere som tror blindt har lukket øynene for de faktiske årsaker.

De fleste av disse paranormale fenomenene har jo fått naturlige forklaringer, men dere vil ikke se dem, og fortsetter å kalle det paranormalt.
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:Det har det ikke. Skjerp deg. Det er svake mennesker som hadde tippet over av noe uansett.
Mmm, kanskje, men troen på det paranormale var allikevel den utløsende årsaken.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Nei, det er de ikke. Et elektronmikroskop kan se helt ned til elektronstørrelse.
Ok, den kjemi boka jeg leser nå er 4 år gammel så jeg regner med at du har rett. Leselistene har ikke kommet ennå så jeg skal være oppdatert på den fronten etter et par mnd.

BLINDT :lol: BLIND TRO :lol:

Her kommer du med anklagene dine igjen. Vet du om det har blir forsket på trancemedier? Hvordan klarer de å bytte utseende?
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links