Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderpresten var her

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
>wiz

Innlegg av >wiz »

BA skrev


Flat jord er
essensen i min kommentar.
Slik det er nå, synes jeg at liv etter døden er usannsynlig
unødvendig
Herregud BA. Dette er dine ord 8)
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>Wiz skrev:BA skrev


Flat jord er
essensen i min kommentar.
Slik det er nå, synes jeg at liv etter døden er usannsynlig
unødvendig
Herregud BA. Dette er dine ord 8)
Du har rett. Det er nok en ond ånd her nå. :)

Så du bildet?
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jepp. Snikreklame for IBM?

Takk takk...
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

Du sier du er åpen for alle muligheter fordi du ikke vet og ikke har bestemtdeg for hva det skyldes. Men selv om du ikke vet hva det skyldes, så vet du tilsynelatende veldig godt at det ikke kan være noe paranormalt.. Kaller du det å være åpen for alle muligheter???
Du har også innrømmet at du avviser at det kan finnes paranormalt jabla, du vet hva du skrev, og enda påberoper du deg for å være åpen???

Angående plassering av barn i hus, så var det ikke huset i seg selv som var avgjørende, det var mere hvilke personer som er i huset.. :wink:
Barna har kanskje ikke godt av fenomenene i Ilders hus, men jeg tror ikke de har så godt av oppførselen din heller..


Og ja, det finnes nok minst en ånd i huset ditt også.. Og den ånden trenger jeg ikke ha noen paranormale evner i det hele tatt for å kjenne igjen.. En plageånd.. :wink:


Nei huff, jeg var stygg nå..


The Edge
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

The Edge skrev:Du sier du er åpen for alle muligheter fordi du ikke vet og ikke har bestemtdeg for hva det skyldes. Men selv om du ikke vet hva det skyldes, så vet du tilsynelatende veldig godt at det ikke kan være noe paranormalt.. Kaller du det å være åpen for alle muligheter???
Det kommer av at vi bruker to forskjellige betydninger på "viten/vet".
Jeg bruker den vanlige norske betydningen, som ikke innebærer noen uomtvistelig, kan-aldri-bli-noe-annet-effekt, mens du tilsynelatende bruker denne betydningen.

Ja, da kaller jeg det å være åpen for de aller fleste muligheter, som er det jeg har sagt. Jeg har ikke sagt "alle".
Du har også innrømmet at du avviser at det kan finnes paranormalt jabla, du vet hva du skrev, og enda påberoper du deg for å være åpen???
Ja, det gjør jeg, fordi jeg avviser dette ut fra hva vi vet i dag.
Angående plassering av barn i hus, så var det ikke huset i seg selv som var avgjørende, det var mere hvilke personer som er i huset.. :wink:
Barna har kanskje ikke godt av fenomenene i Ilders hus, men jeg tror ikke de har så godt av oppførselen din heller..
Kan du bli litt mer spesifikk om hva du vet om min oppførsel?
Og ja, det finnes nok minst en ånd i huset ditt også.. Og den ånden trenger jeg ikke ha noen paranormale evner i det hele tatt for å kjenne igjen.. En plageånd.. :wink:

Nei huff, jeg var stygg nå..
Neida, det var et misslykket forsøk på å være morsom på min bekostning.
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

BA skrev:
The Edge skrev:Du sier du er åpen for alle muligheter fordi du ikke vet og ikke har bestemtdeg for hva det skyldes. Men selv om du ikke vet hva det skyldes, så vet du tilsynelatende veldig godt at det ikke kan være noe paranormalt.. Kaller du det å være åpen for alle muligheter???
Det kommer av at vi bruker to forskjellige betydninger på "viten/vet".
Jeg bruker den vanlige norske betydningen, som ikke innebærer noen uomtvistelig, kan-aldri-bli-noe-annet-effekt, mens du tilsynelatende bruker denne betydningen.

Ja, da kaller jeg det å være åpen for de aller fleste muligheter, som er det jeg har sagt. Jeg har ikke sagt "alle".
Du har også innrømmet at du avviser at det kan finnes paranormalt jabla, du vet hva du skrev, og enda påberoper du deg for å være åpen???
Ja, det gjør jeg, fordi jeg avviser dette ut fra hva vi vet i dag.
Angående plassering av barn i hus, så var det ikke huset i seg selv som var avgjørende, det var mere hvilke personer som er i huset.. :wink:
Barna har kanskje ikke godt av fenomenene i Ilders hus, men jeg tror ikke de har så godt av oppførselen din heller..
Kan du bli litt mer spesifikk om hva du vet om min oppførsel?
Og ja, det finnes nok minst en ånd i huset ditt også.. Og den ånden trenger jeg ikke ha noen paranormale evner i det hele tatt for å kjenne igjen.. En plageånd.. :wink:

Nei huff, jeg var stygg nå..
Neida, det var et misslykket forsøk på å være morsom på min bekostning.
Joda, jeg tar feil når jeg sier du sa alle muligheter, upresist av meg.

Nå er det mulig jeg er upresis med bruken av ordet vite også, men når du så totalt avviser at det kan finnes ånder/gjennferd/hjelpere, så har du tydeligvis gjort deg opp en veldig bestemt mening om dette..

Som du så fint sier det, er det ikke interresangt, om det kalles viten, holdning, innstilling osv..


Som sagt er det ikke mye grunnlag å vurdere utifra forumet, men sånn du fremstår for meg her på forumet, så er ikke du noe forbilde..


Ja, så veldig morsomt var det vel ikke, men det var kanskje på din bekostning, kanskje på min, hvem vet...

The Edge
Antall ord: 400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

Nei, pokkern og nå gikk jeg tom for argumenter og gjorde meg fullstendig til latter.. :lol:

Nei, gir meg nå, for nå legger jeg meg, og har vel noe bedre å ta meg til i morgen..

The Edge
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

The Edge skrev:Nå er det mulig jeg er upresis med bruken av ordet vite også, men når du så totalt avviser at det kan finnes ånder/gjennferd/hjelpere, så har du tydeligvis gjort deg opp en veldig bestemt mening om dette..
Ja, det er riktig, jeg har gjort meg opp en mening om dette, og jeg kan forklare det meste som har hendt meg, noe kan jeg ikke forklare, men aksepterer da at jeg ikke vet det. Det gjør jeg fordi jeg ikke har funnet noen sannsynlig forklaring enda. Jeg leter ikke aktivt etter forklaring, men om det dukker opp en sannsynlig forklaring, har jeg fått den.
Som du så fint sier det, er det ikke interresangt, om det kalles viten, holdning, innstilling osv..
Har jeg sagt det? Kanskje, men da husker jeg ikke hvilken sammenheng.
Som sagt er det ikke mye grunnlag å vurdere utifra forumet, men sånn du fremstår for meg her på forumet, så er ikke du noe forbilde..
Nå har ikke jeg noe behov for å være et forbilde, men det kunne være interessant å høre hva du legger til grunn for dette.
Ja, så veldig morsomt var det vel ikke, men det var kanskje på din bekostning, kanskje på min, hvem vet...
Nei, det var ikke spesielt morsomt.
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Heia skrev:Ok, da beklager jeg at jeg har misforstått.
Jeg oppfattet ikke Tone som arrogant, så det kan være derfor...?
Men du kan faktisk mistolkes som bombastisk enkelte ganger, bare så det er sagt! 8)
Å, det er helt i orden, misforståelser kan skje for alle, og er en sak mellom to personer.

I innlegget her snakker ToneG om å vise respekt, og har ikke fulgt opp min oppfordring til å vise hvor jeg har vist respektløshet.

Dette er eksempel på hva jeg mener er arroganse.

At jeg kan oppfattes bombastisk er jeg fullt klar over, og er nok noe udiplomatisk i en del innlegg også. :)
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

Men Nefirtiti og Ilder, er det så at der ikke er noe mere "aktivitet" i huset der nå?? Er det så at dette har pågått i 6 mnd'er og nå plutselig stoppet??


The Edge
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Var bare noen som ville hilse på dem vøtt.. ;) Men ville i samme slengen ta en test på dem.. :oops:
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

Kanskje det.. :)

Men får håpe de får fred nå da..


The Edge
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nefertiti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 13 Jun 2005 02:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

sån

Innlegg av nefertiti »

det kommer å går..vi vet at når det er stille her er set aktivitet nede hos naboen.når det er stille der er di her...di bytter vist litt på hehe
Antall ord: 34
Root: under-active (13%)
Sacral: open (63%)
Navel: open (56%)
Heart: open (63%)
Throat: open (69%)
Third Eye: open (63%)
Crown: over-active (75%)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Hmmm.. litt komisk det da.. De liker å forflytte seg.. men bare innenfor det huset
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

Hmm, snodig. Men når aktiviteten er der, er den da så regelmessig at det på et eller annet tidspunkt går ann å forvente at det skjer noe innen f.eks. den nærmeste timen slik at man kan sette opp et videokamera til å filme de skapdørene f.eks.

Det hjelper vel kanskje ikke til med å bli kvitt fenomenet, men det kunne da være interresangt å ha det på tape. Da kan det jo også dukke opp ting ved nærmere analyse av videoen..


The Edge
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links