Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserOuija: Farlig eller harmløst?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Er det samme som skumle historier. Du gidder ikke å fortelle om en kjøretur på søndag til andre, med mindre det skjer noe fælt på veien. Og innenfor Ouija så er det jo også alle vandrehistoriene.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Octopuzzy skrev:Er det samme som skumle historier. Du gidder ikke å fortelle om en kjøretur på søndag til andre, med mindre det skjer noe fælt på veien. Og innenfor Ouija så er det jo også alle vandrehistoriene.
*applauderer* :D

Akkurat! Sånn er det! Nittini prosent av gangene går det alldeles fint og alle rundt brettet koser seg. Iblant kan det føles litt spennende (ofte er det jo liksom meningen, og man skremmer opp hverandre med vilje), men ikke noe å skrive hjem om, akkurat.

En prosent av gangene så hender det ting man synes er skummelt, eller rent av så helt borti natta forskrekkelig skremmende at man synes det er skikkelig nifst å gå legge seg etterpå, og det skriver man hjem om til alle man kjenner!

Disse i sin tur skriver også hjem om det, og som det alltid blir med vandrehistorier så fleskes det på litt for hver gang de fortelles, og tilslutt har stakkaren som bare syntes det var nifst å legge seg etter seansen ikke bare havnet på sinnsykehus med hodet bak-fram fordi han ble besatt av fjorten onde ånder, men også myrdet lillesøsteren sin og begge foreldrene sine for siden å tenne på huset. Etter å ha plukket ut sine egne øyne med en avbitertang og kokt suppe på naboens katt.
Sist redigert av Biejjie på 25 Mai 2005 13:27, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 218
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bettykvinna
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 20 Nov 2004 11:44
19

Innlegg av Bettykvinna »

jeg holdt på med ouija tidligere, og jeg har aldri hatt noen vonde opplevelser med det.
Likevel, når jeg tenker at jeg skal prøve det igjen, er det en motstand som sier at jeg ikke skal det. jeg føler at det ikke er jeg som tenker det, hvis dere skjønner? hva kan det komme av? er det en advarsel fra hjelperen min?
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
>wiz

Innlegg av >wiz »

Det vet du bedre enn oss. Du må ALDRI la andre mennesker tolke for deg. Du vet åssen du føler det. Hvis du føler at du ikke skal gjøre det så ikke gjør det. Mange her inne er kloke mennesker fordi de stoler på intuisjonen sin. Om noen sier til deg at det er hjelperen din eller noen sier at det kun er fantasien så ikke hør på det. INGEN her inne har forutsetning til å svare på det spørsmålet.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Bettykvinna skrev:jeg holdt på med ouija tidligere, og jeg har aldri hatt noen vonde opplevelser med det.
Likevel, når jeg tenker at jeg skal prøve det igjen, er det en motstand som sier at jeg ikke skal det. jeg føler at det ikke er jeg som tenker det, hvis dere skjønner? hva kan det komme av? er det en advarsel fra hjelperen min?
Hvem eller hva det kan være som kommer med indre advarsler er faktisk underordnet. Føler man motstand eller usikkerhet inni seg kan det nok være en fordel å tenke riktig grundig igjennom om man skal være med på ouija-seanser og hvorfor.

Kanskje finnes akkurat de svarene man søker tilgjengelige på andre måter? Meditasjon, pendel, biblioteket, google, foreldre, slekt, venner... Det finnes mye man kan prøve før man behøver tenke på ouija som en løsning.
Antall ord: 152
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Ville jo ikke prøvd jeg da,pyyyse.. :oops:
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kittana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mai 2005 02:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fetsund

ouija

Innlegg av Kittana »

Hei !
Jeg Prøvde ouija "første" gang med venner når jeg var 12 år , drev ganske aktivt med det ca 4 år, jeg personlig hadde ingen som helst problemer med det, men jeg har en del venninner som fikk varige meen av det de så /hørte/opplevde.
Til dags dato vet jeg om et par som ikke sover med lyset av og de er 24 år nå .
Det var stor forskjell på hvordan vi møtte "plata" jeg og min næmeste venninne hadde ingen redsler i det hele tatt, de andre der-i-mot var nervøse og veldig spente.
Jeg har aldri trodd at ånder eller lignende kan skade meg, i grunn så er jeg overbevist om det.

"Brettet " er to ting et bindeledd mellom denne verden og "den neste "og den er et binde ledd mellom deg og din underbevisthet.

Hva du velger og tro den er det er opp til deg .
Personelig tror jeg at "brettet " gir deg det du forventer og at hvis du forventer noe negativt så får du noe negativt .

MVH Kira
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !