Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd i speilbilde?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

youngthug skrev:fordi hun fikk så heftig sjokk. Tenk deg selv da.. Du tar bilde av deg selv også plutselig er det en liten gutt med i speilbildet .. Hadde blitt nervevrak selv jeg!
Hmmm tror det er mange her som ikke ville blitt litt sjokkert engang..
For å si det sånn...
Utrolig mange som forteller den historien der.. Mon tro om det er en vandrehistorie da? :)
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Anette skrev:

Anette se bak deg før du ser i speilen.
Akkurat det jeg kommer til å gjøre :D
Blir vel paranoid nå.. 8-[
Trenger da ikke se bak seg for å se om det står noen der.. Er jo bare å ta en titt i speilet det!! Ser fort om det står noen bak da *S* Spør om vedkommende vil veilede deg med make up'en om den absolutt skal følge med.. Litt nytte kan de gjøre vel.. hmmm
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ei jente jeg kjente da jeg var liten så den avdøde bestefaren sin i speilet. Vi var ca. ti år. Mulig hun kan ha diktet det opp, men hun var ikke typen til å lyve egentlig heller.... :roll:
Antall ord: 37
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

jeg og synes det er ekkellt med speil, men jeg burde jo ikke være noe redd, for hun som er i leiligheten min er jo bare her for og beskytte meg og jeg får bare en god følelse av henne, hun er søskenbarnet mitt som døde da hun var 18, vi fant henne aldri :( hun døde i 1981, men hun er mye på bade og blinker med lysene venninna mi som er et medium sa at hun ettersom hun druknet så tiltrekker hun seg vann så det derfor hun er mye på badet, men jeg ser henne ikke bare fornemmer og det er jeg glad for :wink: Kristin
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Venninna mi så den døde moren sin i speilet... De var aldri venner, og fikk aldri gjort opp før hun døde, og da hun viste seg i speilet, så hun visstnok riktig så ond ut. Har aldri vært sikker på om historien er sann.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

minner om the ring 2.. off
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

vel jeg la nå merke til ansiktet til denne gutten... Var litt kvesta synes nå jeg. Men han smilte mot hu jenta som tok bildet, tydeligvis kanskje en som ser opp til henne på en eller annen måte.. Jeg må nå si jeg ikke fikk frysninger eller noe, men jeg trur nok det er fordi det er kaldt nok som det er her jeg sitter, og det blir veldig mange temperaturforskjeller pga ikke noe... Men se nøye på ansiktet...
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

ser bare en trøtt kis når jeg ser i speilet jeg :P
Antall ord: 13
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nimue_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Feb 2005 12:35
19

Innlegg av Nimue_ »

larsrolle skrev:
Anette skrev:Huff.. Du må da ikke gå rundt og skremme deg selv. Sier ikke at det ikke kan skje, men den følelsen du har.. helt sikker på at du ikke skaper den selv?

Jeg har aldri tenkt på dette før, men nå kommer sikkert jeg også til å ha antennene ute når jeg står foran et speil.. :shock:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Anette se bak deg før du ser i speilen.
Bare tøyser :D

Dette med speil har jeg flere ganger vært i kontakt med når det gjelder det paranormale. Det er ikke på grunn av filmer som man har sett men det sies jo at man kan se sin sjel i speil. Noen som har hørt noe lignende?
Har alltid hørt "Speilet fanger" og nå fikk plutselig det ordtaket en ny betydning for meg.....
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneJ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 02 Sep 2004 10:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torvastad

Heia.

Innlegg av ToneJ »

Ja det var litt av et bilde. Men det er helt normalt. Det er slike ting som kan komme frem på et bilde det. Har hørt om mange slike opplevelser.

Det var ikke kjekt at hun reagerte slik. Det er mange måter å reagere på. Jeg synes ikke vi skal være stygge med noen om de synes at dette er skremmende. For det er det for noen. Andre synes at det er spennende. Som meg da...Men en har LOV å være redd og skaptisk..
Antall ord: 87
Tone Grønnevik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Ihvertfall et spesielt bilde.
Antall ord: 4
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ann Christin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 11 Apr 2005 22:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Ann Christin »

Måtte bare legge med dette som kom opp som et eget tema..
fowler skrev:Kjæresten min har ei vennine som har ei vennine i oslo.. Hun satt hjem en kveld å chattet med typen sin! Typen spurte om hun kunne sende han et bilde av seg selv.. Hun satt atme datan og tok et bilde av seg selv med mobilen. Typen spurte henne om hvem som var sammen med henne i huset. Hun forklarte han at hun var hjemme alene.. HUn så på bilde hun tok å det viste en person til. Bak der hun satt sto det et stort speil så hun hadde tatt bilde av seg selv å fått med seg speilet med det samme. Når hun så på bilde så hun en person i speilet,altså den personen måtte ha stått foran henne egentli.. Dette er sant,jeg har bildet som hun tok.. Hvis noen er intrisert så skal dere få se! Jeg er litt intrisert i hva kan dette være å har dere hørt om lignende episoder? Hvor kan jeg finne det?

Nå har hun vist flyttet fra oslo til lier nå, hun dama der må være kjap altså.. over alt på samme tiden..
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

hehe.. Kanskje det er hu som er den paranormale eller så er det en URBAN LEGEND.. :P
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
T-move ppv
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Sep 2004 15:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vanvikan

Innlegg av T-move ppv »

Hvis det e en ånd, så syns æ heller synd på han, fordi han villa ikke nå gæli. Det kjæm bare varme fra bildet av han. Va nok ikke skremming han va ute etter, men hjelp. :) Ånda e svært sjelden ond.
Antall ord: 43
Lev en dag av gangen.. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

LARSROLLE, lysglimtene var sikkert bare Matreya eller hva han heter...

Nei seriøst det jeg syntes var interessant var at du så et annet menneske i speilet.

Jeg har ei veninne jeg prata med her om dagen. Hun snakka om vår velles avdøde venninne, om hvordan hun føler de fortsatt har kontakt og "føler at hun er her". Hun bor forresten i avdødes leilighet og det var der vi var denne kvelden. Hun fikk vår venninnes ansikt mens hun snakka om henne! Tydelig og klart. Jeg fikk nok store øyne, men jeg fortalte det selvsagt ikke... Hun er mørkredd nok fra før 8)
Så at hun "føler at hun er her", fikk jeg svært elegant demonstrert. :wink:
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links