Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser28-29 Mai; Kurs i Mediumutvikling med Tone Nilsen

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Deltagelse

Innlegg av Octopuzzy »

Hva skal man på kurs for om man er er så negativ og skeptisk? Man kommer til å få null og niks igjen om man skal ta med den holdingen som at ; Nå skal vi jaggu meg se om det skjer noe her. Prøv å overbevise meg, for jeg vet jo at dette her egentlig bare er sprøyt!

Så anbefalingen er generell, skal man ha noe igjen for et kurs, bør man faktisk dra på kurs med en innstilling at man skal bidra og lære noe. Tror du dette er lurendreieri, ja så spar pengene og hold deg unna. Det er slitsomt å sitte på kurs med folk som tar opp plassen til andre som kommer dit for å jobbe.

Benytt muligheten til å utvide deg selv, og ditt sinn!
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg beklager octopuzzy, jeg skal melde meg av igjen.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Deltagelse

Innlegg av Eireen »

Octopuzzy skrev:Hva skal man på kurs for om man er er så negativ og skeptisk? Man kommer til å få null og niks igjen om man skal ta med den holdingen som at ; Nå skal vi jaggu meg se om det skjer noe her. Prøv å overbevise meg, for jeg vet jo at dette her egentlig bare er sprøyt!

Så anbefalingen er generell, skal man ha noe igjen for et kurs, bør man faktisk dra på kurs med en innstilling at man skal bidra og lære noe. Tror du dette er lurendreieri, ja så spar pengene og hold deg unna. Det er slitsomt å sitte på kurs med folk som tar opp plassen til andre som kommer dit for å jobbe.

Benytt muligheten til å utvide deg selv, og ditt sinn!
Støtter denne, har selv vært på kurs hvor flere har hatt en slik innstilling. Gjentatte avbrytelser og ufine kommentarer bidrar til at konsentrasjonen avtar og energinivået blir lavere. Veldig frustrerende for de som faktisk kommer for å utvikle seg.
Antall ord: 172
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: Deltagelse

Innlegg av >wiz »

Octopuzzy skrev:Hva skal man på kurs for om man er er så negativ og skeptisk? Man kommer til å få null og niks igjen om man skal ta med den holdingen som at ; Nå skal vi jaggu meg se om det skjer noe her. Prøv å overbevise meg, for jeg vet jo at dette her egentlig bare er sprøyt!

Så anbefalingen er generell, skal man ha noe igjen for et kurs, bør man faktisk dra på kurs med en innstilling at man skal bidra og lære noe. Tror du dette er lurendreieri, ja så spar pengene og hold deg unna. Det er slitsomt å sitte på kurs med folk som tar opp plassen til andre som kommer dit for å jobbe.

Benytt muligheten til å utvide deg selv, og ditt sinn!
Her er et typisk eksempel. Her bruker du 2 ord i samme setning. Negativ og skeptisk. Som om skepsis er en negativ egenskap. Greit nok at man ikke bør dra hvis man er negativ innstilt, men det å være skeptisk er faktisk en sunn egenskap. Forøvrig har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt kritisert for å uttale meg om kurs jeg ikke har deltatt på :roll:
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innstilling på kurs

Innlegg av Octopuzzy »

Min bønn ang deltagelse på kurs og deltagelse med rett innstilling var generell Wiz2. Har vært på flere kurs der en eller to deltagere har sittet og kverulert. Slitsomt og gir veldig dårlige energier. Ser derimot at du følte deg truffet.

Vi kan godt sitte og pirke i norsk gramatikk også. Men jeg tror utmerket godt at essensen av det jeg skrev var forståelig.

Dra gjerne på kurs du, fritt valg på øverste hylle, men for din egen del anbefales det på det sterkeste å komme dit med et åpent sinn. Kunne jo være at du lærer noe *S*
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja mulig jeg er litt hårsår. Du har lissom vært ute etter meg siden dag 1. Men jeg så du skrev det samme inne på gaia så jeg tar det ikke veldig personlig!
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

essens

Innlegg av Octopuzzy »

Flott, da kom essensen av meningen min frem.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lenaM
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 11 Feb 2005 21:14
19

Innlegg av lenaM »

På et mediumsutviklingskurs bør man vel fortrinnsvis være overbevis om at det faktisk finnes en åndeverden og at man kan kommunisere med disse. Ellers kan man vel ikke bli et medium. :wink:

Dersom man er skeptisk vil jeg virkelig anbefale en demo med Marion eller et annet godt medium. Jeg har alltid trodd på en åndeverden og en skaperkraft. Men etter to demoer med Marion har jeg til og med fått bevis (jeg var heldig å få beskjeder begge ganger). Jeg trenger ikke være i det minste tvil. Så det vil jeg anbefale på det varmeste.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Noen som skal ta toget eller?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

...
Sist redigert av >wiz på 24 Mai 2005 15:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links