Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderForm for ondskap...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
>wiz

Innlegg av >wiz »

DeLaMorte skrev:kjæresten min er besatt av en demon. Oh Lord, jeg lover dere jeg tvilte. Tvilte som brura sjæl! men nå vet jeg..og ikke bare jeg..mange fler... demoner er uhyggelige skapninger. Og får jeg tak i en som kan ta en utdrivelse på han, så nøler jeg ikke et sekund..men jeg tror nok at bare en katolsk prest kan klare det,og at alle andre som prøver vil til slutt ende opp på psykiatrisk avdeling..

think happy thoughts! :roll:

blessed be
Åssen vet du/dere at det er en demon?
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 29 Mar 2005 21:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av DeLaMorte »

Til Taru: Da jeg først møtte demonen så sa jeg til kjæresten min: jaggu er du en psykopat..er du sikker på at du ikke er schizo( da jeg sa dette visste jeg ikke om demonen) Og han fortalte om demonen i etterkant. Jeg opplevde som sagt ganske mye rart en stund. Så ble jeg veninne med ei som er født inn i kraften, som man sier. Hun, synske, slekt av synske, VANLIGE MENNESKER(A4 som ikke tror noenting), har sett, opplevd, følt eller hørt demonen. Jeg har studert schizofreni. Jeg har hatt flere venner som har vært schizofrene. han har INGEN symptomer på schizofreni i det hele tatt. T.o.m familien kan berette historier fra deres fortid som kan ha vært utspringet til at han har blitt besatt..for det var forutbestemt. han ble født med det. om det da kan kalles besatt vet jeg ikke , men noe annet ord har jeg ikke funnet enda. Han har vært slik helt siden han ble født. Og har krefter og evner som ingen psykopater/schizofrene eller for den saks skyld mennesker har i det hele tatt. Klarsynte har nok aldri opplevd noe lignende, det kan jeg si sikkert.. og selv om dette kanskje høres spennende ut og kanskje du tror at du ville taklet det her super duper bra? noo.. jeg kan sverge på gudinnen, at uansett hvem dere er, hva derekan, så vil dere oppleve dette som en negativ, skremmende og farlig opplevelse som dere skulle ønske dere aldri hadde opplevd. Men jeg må leve med dette. Og søker støtte..jeg er ferdig med å spekulere. DET ER DER! jeg har akseptert det. Nå trenger jeg bare støtte. Ikke overnaturlig støtte, men kjærlighetens støtte. Ikke skeptisisme. fordi skeptikerne vil aldri klare å overbevise meg om at det jeg og titalls andre vet er sant, kan være usant. Et oujia brett skapte denne demonen, ifølge moren hans og åndene han har vokst opp med og snakker daglig md har fortalt han om historier fra dette. . Ouija brettet drepte også veninnen til moren, så er ikke mye å spøke med.

Hva er demoner? et greit ord for det er smådjevler. Tegn på at noen kan være besatt av en demon er:

Snakker latin, selv om personen ikke kan latin. Snakker også andre språk, f.eks arameisk, hebraisk osv

Får en annerledes stemme, og skifter ofte ansikt og kroppsfasong.

Blir sint hvis man ikke er høflig mot den.

Kan lage illusjoner.

Kan gi krefter til vanlige mennesker, men tar de som regel bort med en gang

Kan lese tanker, se fortid og fremtid

men den viktigste av alt: lyver som regel ALLTID, slik som djevelen selv. Bruker din største frykt(eller alle hvis du har fler) mot deg og psyken din.


var alt jeg hadde å si nå..

blessed be
Antall ord: 491
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Et ouijabrett som skapte en demon? Hallo?

Jeg har opplevd sinnsykt mye rart, men dette her tror jeg ikke på! Ikke for å være frekk eller noe. Jeg tror nok dere opplever ting, men et ouijabrett som drepte noen? Kan du forklare nærmere hva som skjedde?

Forøvrig synes jeg dette høres ut som kristendoms propaganda. Demon, djevelen, latin! Noen som har sett for mye på exorcisten?

Jeg vil bare spørre til slutt; Hva slags farger har din kjæreste på øynene?

Et kjapt google søk;
What is Clan DeLaMorte? It's a
group made up of vampires who follow the ways of a witch or warlock. ...

Delamorte ja. Tilhører du noe klan i Norge?
Sist redigert av >wiz på 09 Mai 2005 20:47, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilya
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 17 Apr 2005 18:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Vilya »

Jeg er enig med deg Wiz2 i at det er balanse på alt i livet. Som jeg også skrev i en annen tråd til DeLaMorte, tror jeg det finnes både gode og onde krefter i vår verden (i menneskene) og på det åndelige planet.

Hva en demon er derimot har jeg ingen anelse om. Bare sier igjen at jeg tror vi skal ha respekt for disse kreftene!
Antall ord: 70
Ved tjernet, det sorte, forglemte,
bak skogenes siste myr,
der skjelver i måneskinnet
et eventyr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 29 Mar 2005 21:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av DeLaMorte »

Dette er ikke noe som jeg har funnet på, dette har stått skrevet både i bibelen, necronomicon, etc MANGE forfattere enten paganister, kristne, satanister etc har skrevet dette.

SELVE ouija brettet skapte ikke demonen, men oujia brettet åpnet en portal som drepte denne gode jenta og slapp ut noe ondt for å opprettholde balansen.

Hvis du vil kalle dette rykte, urban legende eller noe slikt så gjør det:
men det sies at hvis en ond ånd, demon eller lignende prøver å skrive satan på oujia brettet ditt, og den siste bokstaven kommer frem så kan det drepe de personene som er i nærheten. Den drepte veninnen hennes, moren rømte og slapp unna..trodde hun ihvertfall helt til hun fikk sønnen..

Når min kjæreste har sine egne menneskelige øyne er de grønne på våren og sommeren, og litt mer brunaktige på høst og vinteren.

Når han er i sin demoniske skikkelse er de røde der de hvite er, og bare en liten svart prikk som er pupillen..ingen farge bare rødskjær og svarte små pupiller.

Respekt for disse kreftene? Jeg har ingen respekt for demoner.
Antall ord: 198
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja, demoner har røde øyne i følge legenden. Har drømt om sånne skapninger. Ja tilogmed slåss med dem i drømmeland! Men litt skepsis er viktig.

Har ingen prøvd å fjerne demonen?
Demonen er tydligvis ikke der hele tiden. Tenk på hvor mye skjult kunnskap den sitter inne med. Har du tenkt på det?
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 29 Mar 2005 21:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av DeLaMorte »

Ok hvis du noen gang kommer i slåsskamp eller krangel med demoner eller for den saks skyld selveste djevelen, bare si at du elsker dem/er glad i dem.. det er deres svakeste ledd. just for knowledge.

Vi har ikke kommet så langt til å finne noen som kan fjerne demonen. Har prøvd å kontakte flere katolske prester, men ingen vil avgi et svar. Vi kontaktet en synsk men hun turte ikke prøve heller. Men min veninnes wiccaprest-onkel og hennes sjaman bestefar skal se hva de får gjort, og så skal den synske prøve å få kontakt med noen som jeg ikke vet hva er. Men jeg tror inget menneske kan fjerne dette. Jeg vil ihvertfall ikke ha noe med selve fjerningen å gjøre, for hvis det skulle gå galt, så går det virkelig galt..

Men frykten gir han større kraft, og jeg og alle andre involverte ar gitt ham mye frykt å kose seg på så han ble ganske sterk en periode, men nå har vi lært å kunne ta det med "ro" så han ikke har så stor makt.

jaja..sånn er det med den saken..

blessed be
Antall ord: 195
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

DeLaMorte skrev:Til Taru: Da jeg først møtte demonen så sa jeg til kjæresten min: jaggu er du en psykopat..er du sikker på at du ikke er schizo( da jeg sa dette visste jeg ikke om demonen) Morsomt - holdt jeg nesten på å si - da var du jo også inne på min første tanke....Og han fortalte om demonen i etterkant. Jeg opplevde som sagt ganske mye rart en stund. Så ble jeg veninne med ei som er født inn i kraften, som man sier. Hun, synske, slekt av synske, VANLIGE MENNESKER(A4 som ikke tror noenting), har sett, opplevd, følt eller hørt demonen. Jeg har studert schizofreni. Jeg har hatt flere venner som har vært schizofrene. han har INGEN symptomer på schizofreni i det hele tatt. T.o.m familien kan berette historier fra deres fortid som kan ha vært utspringet til at han har blitt besatt..for det var forutbestemt. han ble født med det. om det da kan kalles besatt vet jeg ikke , men noe annet ord har jeg ikke funnet enda. Han har vært slik helt siden han ble født. Og har krefter og evner som ingen psykopater/schizofrene eller for den saks skyld mennesker har i det hele tatt. Klarsynte har nok aldri opplevd noe lignende, det kan jeg si sikkert.. og selv om dette kanskje høres spennende ut og kanskje du tror at du ville taklet det her super duper bra? Nei - jeg har møtt mennesker hvor din tanke har dukket opp hos meg også - mennesker som skifter "personlighet" på et blunk...ganske merkelig...uten at de har fått diagnosen som schizo...hm...noo.. jeg kan sverge på gudinnen, at uansett hvem dere er, hva derekan, så vil dere oppleve dette som en negativ, skremmende og farlig opplevelse som dere skulle ønske dere aldri hadde opplevd. Men jeg må leve med dette. Og søker støtte..jeg er ferdig med å spekulere. DET ER DER! jeg har akseptert det. Nå trenger jeg bare støtte. Ikke overnaturlig støtte, men kjærlighetens støtte. Ikke skeptisisme. fordi skeptikerne vil aldri klare å overbevise meg om at det jeg og titalls andre vet er sant, kan være usant. Et oujia brett skapte denne demonen, ifølge moren hans og åndene han har vokst opp med og snakker daglig md har fortalt han om historier fra dette. . Ouija brettet drepte også veninnen til moren, så er ikke mye å spøke med.

Hva er demoner? et greit ord for det er smådjevler. Tegn på at noen kan være besatt av en demon er:

Snakker latin, selv om personen ikke kan latin. Snakker også andre språk, f.eks arameisk, hebraisk osv

Får en annerledes stemme, og skifter ofte ansikt og kroppsfasong.

Blir sint hvis man ikke er høflig mot den.

Kan lage illusjoner.

Kan gi krefter til vanlige mennesker, men tar de som regel bort med en gang

Kan lese tanker, se fortid og fremtid

men den viktigste av alt: lyver som regel ALLTID, slik som djevelen selv. Bruker din største frykt(eller alle hvis du har fler) mot deg og psyken din.


var alt jeg hadde å si nå..

blessed be
Men jeg sitter fortsatt og lurer.... Sender deg de beste tanker og håper at dette løser seg for deg. Det som er viktig her er at du setter dine egne grenser. Skriv dine ønsker for denne mannen på et papir og brenn det. Send dine ønsker til åndeverden og be om hjelp og beskyttelse. Det er et råd jeg kan komme med.
Antall ord: 609

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Arius:

Ho eks.demonhjelperen æ har, har bytta sia... æ har en kompis som fikk ho til å komme over på den "gode" sia... Han sendte ho til mæ, så ho kunne passe på mæ...

å æ trang alle de hjelperen/beskyteran æ kan få!!!

Ho har et ganske ironiskt navn : SOL
:)
Antall ord: 46
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Ops! skrevi feil navn: Aerius :)

Svret var ta dæ...
Antall ord: 9
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Wiz2 skrev:Tom;

Hvis vi alle er en del av den samme sjelen, slik du tror og har forklart tidligere; Så betyr det at vi bør ha tilgang på alt matrialet ikkesant?
Hva er da poenget med reinkarnasjon for å lære hvis vi har tilgang på alle erfaringene :wink:
Og heri ligger den store sannhet!! :lol:

Helt sant som du sier, men jeg tror da heller ikke vi blir reinkarnert på den måten de fleste her inne later til å tro. Jeg tror ikke vi går tilbake til et plan/dimensjon, men tilbake til helheten og når vi så blir født på ny så er det ikke "jeg" som blir født på ny, men deler av oss alle. Dvs at alle innehar spirituelle elementer av helheten og derigjennom av alle "enkeltdeler". Mennesker, trær, månen, dyr osv. All denne informasjonen ligger i oss og rundt oss og overalt fordi alt vi erfarer er skapt av helheten, dvs oss.

Se for deg en bolledeig (spirituelle helheten), så tar du ut en bolle (sjel) så lever denne for så å dø. Denne bollen blir etter den fysiske død knadd inn i deigen igjen og knadd og knadd og knadd. Så kan du ta ut en ny bolle (sjel) og gjøre den identisk med den avdøde bollen, heeelt identisk, men det er allikevel ikke den samme bollen. Denne bollen innhar deler av den avdøde bollen og av alle andre potensielle boller i deigen...skjønner??
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Du går dypt du tom :)
Antall ord: 6
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Medi skrev:Du går dypt du tom :)
Eneste måten å få forståelse på det... ;-)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ok greit, så det er ikke reinkarnasjon men resirkulering. Og for hver inkarnasjon vil deigen bli litt renere. Litt høyere utviklet. På den måten vil generasjoner utvikle seg ganske likt og eksistere på samme nivå.

Så alver o.l er andre bakerverk det da?
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Wiz2 skrev:Ok greit, så det er ikke reinkarnasjon men resirkulering. Og for hver inkarnasjon vil deigen bli litt renere. Litt høyere utviklet. På den måten vil generasjoner utvikle seg ganske likt og eksistere på samme nivå.

Så alver o.l er andre bakerverk det da?
Alver ol. er en form for kollektive bakerverk skapt av oss, eller dvs de som VET at de finnes, i likhet med hjelpere, demoner osv osv...for igjennom vår ubevisste evne til å påvirke deigen (les "Gud" eller hva f... du vil) har vi mulighet til å skape virkelighet vi vet eksisterer. Vi er tross alt fra samme deig og integrert i denne enheten som faktisk innehar et uendelig antall muligheter til å kunne manipuleres av oss i og med at den er summen av oss...og så slipper vi kvantene midt i sentrum av alt dette og vips har vi en potensiell forklaring på alt parapsykologisk!!! JIPPIIII!! ;-)
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links